-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
згідно тендерної документації
Завершена
2 159 965.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 599.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 599.00 UAH
Номер:
52946b3d2e174a26af7d97153618d35a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-30-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2019 00:00
Період моніторингу:
30.05.2019 17:46 - 21.06.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2019 № 19-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 30.05.2019 № 19-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-15-000707-a від 15.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Устилузької міської ради (далі – Замовник) від 15.04.2019 року (далі – тендерна документація), зміни до тендерної документації від 19.04.2019 та від 22.04.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Дім Фасадів» (далі – ПП «Дім Фасадів», Учасник), товариства з обмеженою відповідальністю «СМ-Рембуд» (далі – ТОВ «СМ-Рембуд»), протокол засідання тендерного комітету від 20.05.2019 №20, повідомлення про намір укласти договір, договір від 21.05.2019 №9/2019/160.
В ході проведеного моніторингу встановлено, що тендерним комітетом Замовника протоколом від 20.05.2019 №20 було відхиллено пропозицію ПП «Дім Фасадів» з причин не відповідності пропозиції тендерній документації, а саме:
«1. всупереч вимогам Тендерної документації ( стор. 16) у тендерній пропозиції у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт Учасником подана неповна інформація, не внесені відомості щодо орендованого майна, а саме: відсутня інформація щодо реквізитів договорів оренди на майно та кількості майна, що орендується. Зокрема у листі вих. №19 від 26.04.2019 «Додаток №3» у п 10 зазначено: «Автомобіль», марка автомобіля не вказана, відсутні відомості щодо кількості орендованого майна також відсутні реквізити договору оренди (не зазначено № та дата договору оренди), у п. 11 зазначено: «Автомобіль ВАЗ», проте, відомості щодо кількості орендованого майна та реквізити договору оренди ( № та дата договору оренди) відсутні. Умови надання зазначеної інформації також визначено у п. 1 розділу II Додатку 2 Тендерної документації
2. всупереч вимогам Тендерної документації (стор. 16) у тендерній пропозиції Учасником у «Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надана неповна інформація. Так у листі вих. №19 від 26.04.2019 «Довідка №4» відсутні відомості, щодо спеціальності інженерно-технічних робітників, зокрема, відсутні дані щодо спеціальності Директора Приватного підприємства «Дім Фасадів» Ковальчука Андрія Анатолійовича, заступника директора з технічних питань Герука Сергія Олександровича. Також відсутні відомості щодо спеціальності працівників будівельних спеціальностей, лише зазначено, що вказані працівники мають середню спеціальну освіту і працюють за цивільно-правовою угодою.
Умови надання інформації також визначено у п.5 розділу II Додатку 2 Тендерної документації).
3. відповідно до умов Тендерної документації у Додатку 11 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» п. 8 передбачено «Вогнезахист дерев'яних елементів покрівлі вогнезахисною сумішшю». Діяльність з надання послуг та проведення робіт протипожежного призначення передбачає наявність ліцензії згідно законодавства України. П.п.13 п. 1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-УІП від 2 березня 2015 року регламентовано, що до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відносяться надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Вичерпний перелік робіт і послуг протипожежного призначення, що підлягає ліцензуванню ДСНС, визначається Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено повний перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. До п.6 «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню» включено вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
ПП «ДІМ ФАСАДІВ» у тендерній пропозиції не вказує про наявність ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних елементів. В Ліцензійному реєстрі Державної служби України з надзвичайних ситуацій, який знаходиться у вільному доступі, по виду діяльності «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення по всіх видах діяльності» немає ПГІ «ДІМ ФАСАДІВ». Учасник в тендерній пропозиції не надає інформацію щодо залучення до виконання даних робіт субпідрядної організації, що має відповідну ліцензію. Тобто, Учасник не зможе виконати в повному обсязі робіт, відповідно до технічних умов закупівлі»
Здійсненим аналізом пропозиції ПП «Дім Фасадів» встановлено, що в складі пропозиції Учасником надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №12 від 26.04.2019. В довідці зазначено перелік обладнання необхідних для виконання робіт в Замовника, а саме: дриль-міксер, кутова шліфмашина, міксер, грейфер, кран – маніпулятор, автомобіль Сканія, автомобіль Вольво F7, автомобіль VOJKWAGEN модель – LT 28, електрозварювальне обладнання, електрозварювальний апарат, кран КС-3575 А-1, бульдозер-екскаватор, кран баштовий, риштування будівельні та інше обладнання, яке є в наявності у ПП «Дім Фасадів» та використовується згідно договорів оренди вказаних у довідці.
Таким чином, учасником ПП «Дім Фасадів» довідкою №12 від 26.04.2019 підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідає Додатку №3 тендерної документації.
Також, проведеним моніторингом встановлено, що Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №19 від 26.04.2019. В довідці вказано, що із інженерно-технічних працівників в ПП «Дім Фасадів» наявний головний інженер та начальник дільниці (інженер –будівельник) з вищими освітами та спеціальностями промислове та цивільне будівництво і досвідом роботи відповідно 15 та 32 роки. Крім того, у вищевказаній довідці надано перелік посад працівників будівельних спеціальностей, а саме: маляра з досвідом роботи 12 років, оздоблювальника зовнішніх і внутрішніх робіт з досвідом роботи 5 років, двох покрівельників з досвідом роботи 18 та 16 років, монтажник з досвідом роботи 17 років, лицювальник-плиточник з досвідом роботи 5 років, які мають середньо спеціальну освіту, що відноситься до освітнього рівня наданих професійно-технічними навчальними закладами.
Враховуючи вищевказане, учасником ПП «Дім Фасадів» довідкою №19 від 26.04.2019 підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що відповідає Додатку №4 тендерної документації.
Також, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в тендерній документації не передбачалось надання Учасником дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності.
Разом з тим, відповідно до частини другої статті 36 Закону учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Враховуючи вищезазначене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та уклав договір від 21.05.2019 №9/2019/160 з ТОВ «СМ-Рембуд» на суму 2 061 511,57 гривень.
Період усунення порушень:
11.06.2019 17:19 - 26.06.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2019 17:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі : «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Згідно до рішення замовника 08.05.2019 ( протокол №21 від 08.05.2019) оголошено переможця торгів та оприлюднено намір про укладання договору на веб порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015 (із змінами і доповненнями) (далі – Закон)з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір на закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю було укладено 21.05.2019 року у терміни відповідно до вимог чинного законодавства.
Під час проведення закупівлі суб’єктами права не було використано право оскарження рішень замовника в органі оскарження на всіх етапах закупівлі, в тому числі розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
У висновку про результати моніторингу контролюючий орган не конкретизує, які фактично дії потрібно вчинити по об’єкту контролю.
Станом на 14.06.2019 року на об’єкті проводяться роботи згідно Орієнтовного календарного графіку виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору підряду як додаток 2.
Закон не містить норм, які передбачають внесення змін у порядок розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) після укладання договору та його публікації, коли процедура закупівлі в електронній системі закупівель перейшла у статус «Завершена».
При здійсненні публічних закупівель Устилузька міська рада керується Законом України «Про публічні закупівлі» (із змінами і доповненнями), та іншими нормами чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
14.06.2019 12:54