-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція з впровадженням комплексних заходів з теплореновації будівель комунальної установи «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради по вул. Доценка, 34, м. Чернігів» (ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Торги відмінено
11 424 968.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 124.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 124.84 UAH
Період уточнення:
02.05.2019 17:17 - 08.05.2019 18:00
Відповідь надана
Про відсутнісь сонячних панелей 3PNSU на 280 Вт
Номер:
64d74e116c5145178ef8f799bd517af7
Дата опублікування:
07.05.2019 14:49
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно інформації виробника сонячний панелей - 3P NSU , панелі на 280 Вт не виробляються, що підтверджено відповідним сертифікатом виробника - http://ecolik.net/pl/images/ce/1.jpg
Переконливо просимо Вас внести відповідні зміни до змісту тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник! Технічне завдання (додаток 8 до тендерної документації) складено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт.
В першому абзацу Додатку 8 зазначено, що у разі, якщо в Технічному завданні міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Також сертифікат на який Ви посилаєтесь в запитанні датований вереснем 2015 року та за цей час виробник міг внести зміни в конструкцію обладнання яке їм виготовляється.
Враховуючи вищевикладене внесення змін до технічного завдання не є актуальним та не потребується.
Дата відповіді:
08.05.2019 17:52
Відповідь надана
Електротехнічні рішення
Номер:
58229c70d8e742e3acabc308653a6f06
Дата опублікування:
07.05.2019 14:29
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 8 (зі змінами) до ТД передбачений розділ "Сонячні панелі", в якому в п. 1 зазначений вид робіт "Монтаж сонячних панелей з підключенням" у кількості 128 шт. та у п. 10 "Сонячний колектор (у комплекті)" у кількості 4 шт. Але, в опублікованому проекті, відсутній розділ електротехнічних рішень з монтажу, підключення та керування сонячних панелей, захисної автоматики та інвертора, а також відсутня специфікація обладнання до даного розділу. Зважаючи на відсутність необхідних документів для правильного розрахунку вартості тендерної пропозиції, просимо Вас додатково опублікувати інформацію на виконання вищезазначених робіт. Так як, відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Відповідь:
Шановний Учасник! Технічне завдання (додаток 8 до тендерної документації) складено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт.
Технічне завдання містить повний опис робіт що закуповуються, у тому числі технічні характеристики та геометричні розміри обладнання що монтується, креслення (додаток 8 та додаток 9 до тендерної документації) і достатнє для складання тендерної пропозиції за даним предметом закупівлі. Розділ електротехнічних рішень в даному проекті не передбачений.
Дата відповіді:
08.05.2019 17:50
Відповідь надана
Просимо вилучити вимогу пп.. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації
Номер:
306ab2ecefbb4fc4bb4fd4b803941257
Дата опублікування:
06.05.2019 23:21
Опис:
У відповіді на запитання одного з потенційних учасників про вимогу надання копії листа від офіційного представника виробника обладнання про можливість виконання гарантійного ремонту та сервісного обслуговування обладнання, яке буде встановлене (пп.10 п.1 Розділу 3 ТД), Замовником торгів було зазначено, що надання гарантійного листа від Учасника не є достатнім, а лист має бути від виробника обладнання або від його офіційного представника. З огляду на це, просимо вас вилучити вимогу пп.. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації, оскільки вона є повністю дискримінаційною, обмежує коло потенційних учасників, а також обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу порушує норми Статті 3 Закону України „Про публічні закупівлі”. У разі, якщо Замовником буде відхилено дану вимогу (про вилучення пп.. 10 п. 1 Розділу 3 тендерної документації), просимо надати повний перелік обладнання, від постачальників яких, необхідно надати гарантійні листи щодо про можливість виконання гарантійного ремонту та сервісного обслуговування обладнання, яке буде встановлене. Повний перелік обладнання щодо якого необхідно буде надати гарантійні листи зможе запобігти маніпуляціям з боку Замовника, надасть можливість об’єктивно та неупереджено оцінити тендерних пропозицій Учасників під час проведення процедури оцінки тендерних пропозицій.
Відповідь:
Комунальна установа «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради дії виключно в рамках чинного законодавства України. Вимога щодо надання копії листа від офіційного представника виробника обладнання про можливість виконання гарантійного ремонту та сервісного обслуговування обладнання, яке буде встановлене не є дискримінаційною, а лише захищає Замовника від постачання Виконавцем робіт не доброякісного обладнання та обладнання від виробників стосовно яких застосовані економічні та інші обмежувальні санкції відповідно до вимог Закону України “Про санкції”, Указу Президента від 19.03.2019 № 82/2019 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року “Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів і Закону України «Про публічні закупівлі», а також свідчить про наявність у Виконавця робіт спеціалістів відповідної кваліфікації, які спроможні виконувати монтаж, сервісне обслуговування обладнання та гарантійний ремонт.
Перелік обладнання, від постачальників яких або їх офіційних представників, необхідно надати гарантійні листи вказаний в розділі Сонячні батареї Додатку 8 до тендерної документації, а саме:
- Сонячні панелі 3PNSU 280Вт (у комплекті);
- Інвертор 20 кВт Husar;
- Сонячний колектор (у комплекті).
Дата відповіді:
07.05.2019 11:44
Відповідь надана
Просимо надати повний перелік обладнання по яким необідно надати гарантійні листи.
Номер:
bd12d7de13174c048aeadfd588dea8f6
Дата опублікування:
06.05.2019 23:20
Опис:
У відповіді на запитання одного з потенційних учасників про вимогу надання копії гарантійного листа від постачальника обладнання, щодо поставки обладнання відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт (пп.. 9 п. 1 Розділу 3 ТД), Замовником торгів було зазначено, що надання гарантійного листа від Учасника не є достатнім, а лист має бути від виробника обладнання або від його офіційного представника. З огляду на це, просимо вас вилучити вимогу пп.. 9 п. 1 Розділу 3 тендерної документації, оскільки вона є повністю дискримінаційною, обмежує коло потенційних учасників, а також обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу порушує норми Статті 3 Закону України „Про публічні закупівлі”. У разі, якщо Замовником буде відхилено дану вимогу (про вилучення пп.. 9 п. 1 Розділу 3 тендерної документації), просимо надати повний перелік обладнання, від постачальників яких, необхідно надати гарантійні листи. Повний перелік обладнання щодо якого необхідно буде надати гарантійні листи зможе запобігти маніпуляціям з боку Замовника, надасть можливість об’єктивно та неупереджено оцінити тендерних пропозицій Учасників під час проведення процедури оцінки тендерних пропозицій.
Відповідь:
Комунальна установа «Обласний центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю «Відродження» Чернігівської обласної ради дії виключно в рамках чинного законодавства України. Вимога щодо надання копії гарантійного листа від постачальника обладнання, щодо поставки обладнання відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт не є дискримінаційною, а лише гарантує дотримання Виконавцем строків виконання робіт відповідно до договірних умов, а також захищає Замовника від постачання Виконавцем робіт не доброякісного обладнання та обладнання від виробників стосовно яких застосовані економічні та інші обмежувальні санкції відповідно до вимог Закону України “Про санкції”, Указу Президента від 19.03.2019 № 82/2019 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року “Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів і Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік обладнання, від постачальників яких або їх офіційних представників, необхідно надати гарантійні листи вказаний в розділі Сонячні батареї Додатку 8 до тендерної документації, а саме:
- Сонячні панелі 3PNSU 280Вт (у комплекті);
- Інвертор 20 кВт Husar;
- Сонячний колектор (у комплекті).
Дата відповіді:
07.05.2019 11:33
Відповідь надана
Про підтвердження наявності обладнання
Номер:
61174c05cb734f6287734d496e6da30e
Дата опублікування:
06.05.2019 11:13
Опис:
Шановний Замовнику! Чи вважається оборотно-сальдова відомість документом, який підтверджує наявність обладнання?
Відповідь:
Шановний Учасник! Так, оборотно-сальдова відомість з зазначенням обладнання за останній звітний період ( І квартал 2019 року або квітень 2019 року) вважається документом який підтверджує наявність власного обладнання. Також додатково повинні бути надані копії документів зазначених в абзацу другому пункту 1 додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.05.2019 13:01
Відповідь надана
Про внесення змін до Додатку 8 тендерної документації.
Номер:
e41bedfb8626403583c1c2ab196698e2
Дата опублікування:
04.05.2019 22:27
Опис:
Відповідно до пункту 8.3 Розділу 8 ДБН В.2.6-33:2018 до монтажу конструкцій із фасадною теплоізоляцією на будівлі або споруди, що підлягає реконструкції, повинно бути виконано очищення фасаду від незв’язаних з основною стін елементів – штукатурки, фарби. На фасаді необхідно демонтувати спеціальні пристрої – водостоки, кронштейн, антени, труби. При ознайомлені з об’єктом, нами було виявлено на фасаді елементі (водостоки, металеві грати, кондиціонери, антени), які необхідно буде демонтувати до початку проведення робіт, а потім змонтувати назад по завершенню робіт з утеплення, і які не вказані в Технічному завданні (Додаток 8 до тендерної документації). Просимо Вас внести відповідні зміни до обсягів необхідних робіт, зазначених у Технічному завданні, для приведення його до реальних обсягів, які необхідно буде виконувати Виконавцю.
Відповідь:
Шановний Учасник! Технічне завдання (додаток 8 до тендерної документації) складено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. Всі необхідні роботи включені до Технічного завдання та на даний час не потребують внесення змін. Також повідомляємо, що металеві грати та антені відсутні на фасадах будівель, що підлягають утепленню та були демонтовані ще під час проведення реконструкції будівлі у 2017 році.
Дата відповіді:
07.05.2019 12:09
Відповідь надана
Щодо невідповідності технічного завдання вимогам ДБН В.2.6-33:2018
Номер:
72b9498983274e0894590bcbe92bcaa9
Дата опублікування:
04.05.2019 01:37
Опис:
Відповідно до пункту 6.5 Розділу 6 ДБН В.2.6-33:2018 конструктивні рішення парапетів, стиків, укосів, ВІДЛИВІВ, а також вікон, дверей повинні забезпечувати запобігання потрапляння атмосферної вологи до товщі теплоізоляційного шару. Отже, до початку проведення робіт з утеплення будівель Виконавцю необхідно буде демонтувати наявні віконні відливи на віконних блоках, а після улаштування фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм, необхідно буде встановити нові віконні відливи з урахуванням товщини мінвати. Уважно проаналізувавши Додаток 8 Тендерної документації, нами було виявлено відсутність даних робіт (Розбирання (демонтаж) віконних відливів та Установлення віконних зливів) та х обсягів.
У разі, якщо це технічна помилка проектної організації і дані роботи необхідно буде виконувати, а, отже, це потребує внесення змін в проектно-кошторисну документацію, просимо пояснити, хто буде відшкодовує витрати, які пов’язані з внесенням змін в проект та проходження експертизи проекту. Також просимо роз’яснити хто і за чий рахунок буде виконувати роботи по демонтажу старих і монтажу нових віконних відливів. Якщо ж, буде змушено виконувати Виконавця за власний рахунок, просимо вказати розмирі та кількість старих відливів, що необхідно буде демонтувати та розміри і кількість нових віконних відливів, які необхідно буде встановити.
Відповідь:
Шановний Учасник! Технічне завдання (додаток 8 до тендерної документації) складено відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. Всі необхідні роботи включені до Технічного завдання та на даний час не потребують внесення змін. Всі необхідні розміри містяться в Додатку 9 до тендерної документації.
Відшкодування витрат, які пов'язані з внесенням змін в проект та проходження експертизи проекту повинна буде взяти Сторона, якою це зміни були ініційовані. Всі роботи за даним проектом будуть виконуватися відповідно до проектних рішень та договірних умов на час виконання робіт. Порядок та умови внесення змін в істотні умови договору зазначені в пункті 4 розділу VI Результат торгів та укладання договору про закупівлю, а також в проекті договору про закупівлю робіт за державні кошти (додаток 6 до тендерної документації) пункт 11.17.
Дата відповіді:
08.05.2019 17:46
Відповідь надана
Про аналогічні договори.
Номер:
a2837bd90c0c4504bc00cc54963520c8
Дата опублікування:
03.05.2019 14:55
Опис:
Просимо зазначити чи є аналогічним предметом закупівлі договори на виконання поточного ремонту, або капітального ремонту. Чи повинні бути саме роботи щодо реконструкції?
Відповідь:
Аналогічним предметом закупівлі - є договори на виконання робіт. Поточний ремонт - це послуга і не є аналогічним предметом закупівлі. Стаття 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає в якому значенні вживаются терміни товари, послуги, роботи, предмет закупівлі та інші.
Дата відповіді:
03.05.2019 16:22
Відповідь надана
Щодо середньої кошторисної заробітної плати на 2019 рік.
Номер:
b671c054905841359619d682349449ef
Дата опублікування:
03.05.2019 14:49
Опис:
Відповідно до вимог Додатку 8 Тендерної документації Замовником зазначено, що проектно-кошторисною документацією передбачена середня кошторисна заробітна плата на 2019 рік у розмірі 7175,00 грн. В свою чергу, хочемо зауважити, що 29 січня 2019 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2018 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить - 7845 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 546 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2019-2021 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2019 рік становить - 108,7 відсотків. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2019 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж - 8527,52 гривень.
Просимо Вас внести відповідні зміни до вимог Додатку 8 Тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за уточнення. В додаток 8 до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо розміру кошторисної заробітної плати.
Дата відповіді:
03.05.2019 16:26
Відповідь надана
Щодо копіъ листа від офіційного представника виробника обладнання про можливість виконання гарантійного ремонту та сервісного обслуговування обладнання, яке буде встановлене.
Номер:
64958d468be44538a0b7a1459447a46a
Дата опублікування:
03.05.2019 14:26
Опис:
Відповідно до підпункту 10 пункту 1 Розділу ІІІ Замовник вимагає від Учасника надати копію листа від офіційного представника виробника обладнання про можливість виконання гарантійного ремонту та сервісного обслуговування обладнання, яке буде встановлене. Беручи до уваги той факт, що при закупівлі обладнання у виробника до моменту його передачі/монтажу Замовнику торгів, власником (постачальником) обладнання є саме Виконавець робіт, отже гарантійні зобов’язання перед Замовником несе саме Виконавець робіт, а не виробник. Чи достатньо в такому випадку надати гарантійний лист від Учасника, щодо поставки обладнання відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт?
Відповідь:
Надання гарантийного листа від учасника не є достатнім в такому випадку, лист має бути від виробника обладнання або від його офіційного представника.
Дата відповіді:
03.05.2019 16:32