-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи»,стінки у початкові класи та меблі у кабінети природничо-математичного циклу – 3 Лота: Лот 1 - сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи», Лот 2 - стінки у початкові класи, Лот 3 - меблі у кабінети природничо-математичного циклу
Завершена
661 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 155.00 UAH
мін. крок: 0% або 155.00 UAH
Період уточнення:
03.04.2019 11:09 - 08.04.2019 11:13
Відповідь надана
уточнення ТД
Номер:
9afa99f5ee3e4a20bd7e51a29635e70c
Дата опублікування:
08.04.2019 10:18
Опис:
Прошу уточнити чи може пропозиція ФОПа бути відхилення через відсутність у нього ЕЦП і надання пропозиції в pdf форматі без накладення ЕЦП?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступну інформацію. Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію, зокрема стосовно накладення електронного цифрового підпису.
Дата відповіді:
08.04.2019 16:18
Відповідь надана
про усунення порушень і уточнення ТД
Номер:
778fc3fd8b924921ad2a4702dbafa729
Дата опублікування:
04.04.2019 13:08
Опис:
За Законом Про публічні закупівлі ціна договору встановлюється між Замовником і учасником-переможцем за результатами аукціону і не може бути проставлена в Проекті договору. Але в пункті 6.3.2 ТД Замовник вимагає в Проект договору поставити ціну договору. Прошу уточнити яку саме має на увазі Замовник: ту, що зазначив Замовник як стартову в ТД або свою стартову ціну ( як у Формі Тендерна пропозиція) і як це узгоджується із положеннями закону?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Згідно вимог тендерної документації Учасник надає проект договору у складі тендерної пропозиції, при цьому зазначає початкову запропоновану ціну згідно тендерної пропозиції. Під час укладення договору – ціна в договорі зазначатиметься за результатами аукціону, що не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
08.04.2019 16:17
Відповідь надана
вимога про утонення і розяснення ТД
Номер:
6329eec90c5940e8a1c1e87551fad39b
Дата опублікування:
04.04.2019 13:01
Опис:
В ЛОТ 3 ТД зазначено : «Металевий каркас стільця повинен бути виготовлений зі сталевої круглої труби, діаметром не менше 32 мм та 25 мм, товщиною не менше 1,5 мм. Спинка та сидіння повинні бути виготовлені з гнутої фанери, товщиною не менше 8 мм, вкриті шаром HPLпластику.
Пластик повинен бути матовим.», в той час як в ЛОТ 1 зазначено вимоги на такий же стілець: «Стілець полозковий на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6. Сидіння та спинка виготовлені з гнуто-клеєної фанери (товщиною 8-9 мм) та вкриті безкольоровим лаком на водній основі. Кути сидіння і спинки та передня крайка сидіння мають радіус заокруглення для запобігання травмування…». Прошу уточнити чи можуть стільці в ЛОТ 3 відповідати вимогам як в ЛОТ 1 і чи не буде це причиною дискваліфікації? В той же час, хочу зазначити, що жодний ГОСТ, на які посилається Замовник в ТД, в тому числі рекомендації МОН, не містять таких вимог до зазначених виробів. Чи не вважає Замовник такі вимоги антиконкурентними і такими, що порушують Закон, а також чи не вважає за потрібне внести відповідні зміни в ТД?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Вимоги по лоту 1 сформовано на підставі Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи. По Лоту 3 – закуповуються столи та стільці для старших класів, тому й вимоги інші. Технічне завдання Замовником самостійно визначається, виходячи з вимог ДСТУ рrЕN 1729-1: 2004 «Стільці та столи для навчальних закладів» та ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу».
Тому, стільці по лоту 3 мають відмінність від лоту 1.
У випадку надання пропозиції по Лоту 3, яка не відповідає технічному завданню Замовника, пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Дата відповіді:
08.04.2019 16:17
Відповідь надана
про усунення порушень і розяснення ТД
Номер:
46ca7779e0cb496d8dbbcd2777e564d4
Дата опублікування:
04.04.2019 12:57
Опис:
Щодо можливості відхилення пропозиції на підставі п.п. 5.2.6 п.2 розділу V ТД, а саме прошу пояснити, як має виглядати відповідь на вимогу Замовника в п.п.5.2.6 ТД тобто який орієнтовний текст Згоди хоче бачити Замовник від Учасника –резидента, без іноземної частки в статутному капіталі, із підсанкційних країн товарів тощо не отримує, очевидно і однозначно таких підстав для відхилення його пропозиції не може бути ( в силу Закону і неможливості). Прошу повідомити, яким законом передбачена необгрунтована і формальна вимога Замовника у розділі «Інша інформація» до такого Учасника щодо надання у вигляді, напевне, окремого документу (хоча це в ТД не окреслено) згоди про можливість відхилення пропозиції Учасника на підставі п.п.5.2.6 п.2 розділу V тендерної документації із зазначенням такої підстави? Чи не здається Замовнику, що текст документу - Згоди виглядатиме безглуздим ( якою, доречі, є ісама вимога його надання) і у нього є лише один варіант: «Даю згоду на можливість відхилення моєї пропозиції на підставі п.п.5.2.6 ТД тому, що не маю підстав для застосування санкцій.» ? Прошу уточнення.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Форма згоди про можливість відхилення тендерної пропозиції формується у довільній формі, але з посиланням на вимоги законодавства, зокрема на Закон України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII та Указ Президента України №133/2017 від 15.05.2017 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків 1 та 2.
Дата відповіді:
08.04.2019 16:15
Відповідь надана
вимога розяснень Тендерної документації
Номер:
da8b16fe03a64af2abf2a4e74a582eb5
Дата опублікування:
04.04.2019 12:55
Опис:
Так як жодним законом не передбачено обов’язок суб’єктів господарювання ( юридичних і фізичних осіб) отримувати електронний ключ (електронний цифровий підпис), а всі оригінальні документи мають містити власноручний підпис уповноваженого керівника та печатку ( які учасник надає замовнику в електронному вигляді) , а також чинне законодавство не зобов’язує учасників публічних закупівель ( на відміну від замовників, які зобов’язані його накладати на ТД) накладати електронний цифровий підпис на документи тендерної пропозиції , то прошу уточнити п.3.1.4 Тендерної документації щодо обов’язку Учасника накладення електронного цифрового підпису на всі документи ТП. Прошу роз’яснити чи буде дискваліфіковано учасника, який не має електронного цифрового підпису або не наклав його, при цьому прошу послатись на норми закону?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), передбачає подання всієї інформації під час проведення процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, всі документи для участі у процедурі закупівлі подаються у вигляді електронного документу, який являє собою документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Слід зазначити, що згідно з частиною третьою статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
У зв’язку з розвитком технологій для прискорення документообігу між суб’єктами економічної діяльності було запроваджено електронний цифровий підпис (надалі -ЕЦП), за допомогою якого документи в електронній формі, можуть набувати такої самої юридичної сили, що і документи на папері.
Виходячи зі змісту статті 12 Закону доходимо висновку, що і учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням електронного підпису.
Однак, з метою залучення якнайбільше учасників процедури закупівлі, Замовником буде внесено зміни до Тендерної документації та виключено обов’язок накладення ЕЦП для Учасників процедури закупівлі.
Дата відповіді:
08.04.2019 16:15
Відповідь надана
Поставка
Номер:
8b4e7695e7ec494f8db64a9577ea6e84
Дата опублікування:
04.04.2019 10:37
Опис:
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи можлива разова поставка протягом місяця з дати підписання договору?
Відповідь:
Доброго дня. Можлива одноразова поставка протягом місяця з дати підписання договору.
Дата відповіді:
05.04.2019 15:40