-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи»,стінки у початкові класи та меблі у кабінети природничо-математичного циклу – 3 Лота: Лот 1 - сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи», Лот 2 - стінки у початкові класи, Лот 3 - меблі у кабінети природничо-математичного циклу
Завершена
661 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 155.00 UAH
мін. крок: 0% або 155.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2019 11:09 - 14.04.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дій і рішень Замовника, вимога пояснень
Номер:
51bb2f847e7540cdb3054917fa7a1e0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-03-000224-c.b2
Назва:
Оскарження дій і рішень Замовника, вимога пояснень
Вимога:
Просимо аргументовано пояснити переваги Переможця ТОВ "Компанія "ГАМАЮН" (який надав висновок ДСЕЕ на одиницю готового товару) перед дискваліфікованим ТОВ "МЕБЛІ БІМС" , яким надано всі Висновки ДСЕЕ і сертифікати на матеріали, фарбу, трубу та інші складові, з яких виготовляється і складається готовий товар з підстави ненадання на одному папері Висновку ДСЕЕ на товар (як одиницю готового виробу) та відсутності пояснень щодо цього. В той час, як наші пояснення щодо відсутності Висновку ДСЕЕ га товар наявні в абз.3 Гарантійного листа щодо якості ..., є посилання на нормативно-правові акти, із поясненнями незаконності вимог зазначених документів Замовником як дискримінаційних, в силу того, що вони не передбачені чинним законодавством для обовязкового отримання субєктами господарювання (для товару меблі в т.ч. учнівських).
Також, просимо аргументувати визначення переможцем ЛОТ 2 учасника, який має найвищу економічно не вигідну ціну, не є виробником за відсутні в його ТП відомостей про виробника, про його правовідносини з виробником товару, про гарантії виконання договору, відсутні підтвердження кваліфікаційних критеріїв виробника товару (відомості щодо обладнання, кваліфікованих працівників якого відсутні), а у Переможця, який у відомостях зазначає, що є посередником, виробничих можливостей немає взагалі (є столи,стелажі, компютери,дриль і бухгалтерія тощо). Крім того, за результатами попереднього тендеру (який не відбувся) ТОВ "МЕБЛІ БІМС" було дискваліфіковано через відсутність Листа щодо незастосування до нього санкцій (не виконання вимоги п.5.2.6 ТД), але Переможець також в складі ТП не надав такого документу, тобто його ТП не відповідає ТД і на якій підставі до нього не застосовано таку ж дискваліфікацію як до ТОВ "МЕБЛІ БІМС"?
Просимо аргументувати із посиланням на нормативно-правові акти, крім наведених нами в Гарантійному листі-поясненні щодо відсутності висновку ДСЕЕ на товар, які Замовник вважав необхідним отримати від нас як додаткові пояснення? Яким законом передбачено обовязок субєкта господарювання отримувати висновок ДСЕЕ на товар (меблі) і як він аргументує дискваліфікацію учасника на підставі відсутності документу, не передбаченого як обовязковий чинним законодавством України? Чи відомо Замовнику про відсутність права Замовника з цих підстав дискваліфікувати учасника (зг. п.4 ст.16, п.4 ст.22 Закону про публічні закупівлі)? Чому дискримінаійні вимоги до одних учасників і одночасно незастосування законних підстав для дискваліфікації інших, якого визначено переможцем по всім трьом лотам, що є очевидною змовою, Замовник вважає дозволеним? Більш детально наведені аргументи і запитання є в доданому файлі. Просимо Замовника переглянути документи ТП , виконати вимоги закону і відмінити торги, при цьому залишаємо за собою право оскарження і доведення до відома обставин даних тендерних закупівель до всіх відповідних органів, в тому числі антикорупційних і мониторингових.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Замовнику 02.05.2019 16:40
Дата подачі:
02.05.2019 16:40
Вирішення:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступну інформацію.
Вашу пропозицію відхилено на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому враховано наступне:
Питання обов’язковості чи не обов’язковості отримання висновків СЕС на етапі розгляду тендерних пропозицій не доречне. Оскільки, тендерною документацією не передбачено можливість не надання вказаного документу. Вами не використано Ваше законне право на етапі подання тендерних пропозицій (оскарження вимог тендерної документації, звернення за роз’ясненням чи з проханням внесення змін до вказаного пункту ТД), Відповідно, ви погодились з позиціями та вимогами тендерної документації.
У зв’язку з відсутністю будь – якого документу з переліку, що визначений в ТД – Замовник зобов’язаний згідно Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію. Крім того, в складі тендерної пропозиції Вами надано аргументоване пояснення стосовно не обов’язковості сертифікації продукції, а по висновку СЕС лише визначено, що це не передбачено чинним законодавством. При цьому, не визначено жодного нормативно-правового акту, яким це встановлено.
Вами, всупереч Ваших тверджень, в складі тендерної пропозиції по Лоту 2 не надано жодного Висновку ДСЕЕ і жодного сертифікату ні на матеріали, ні на фарбу, ні на трубу та інші складові меблів, з яких виготовляється і складається готовий товар.
Учасником – переможцем надано всі документи, що вимагались тендерною документацією. Зокрема, лист – згоду згідно вимог п.п. 5.2.6. п. 2 розділу 6 ТД у файлі з назвою «13-Лист згода про можливе відхилення.pdf», висновки ДСЕЕ, сертифікати.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Компанія "ГАМАЮН".
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
про порушення
Номер:
aa428106f891472783490bf4498204cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-04-03-000224-c.c1
Назва:
про порушення
Вимога:
доброго дня,
Тендерна документація передбачає надання довідки про залучення підрядника при виконанні замовлення. ТОВ "Коипанія "Гамаюн" в складі наданої документації розмістило довідку про не залучення підрядника, а далі надає договір згідно якого буде поставлена продукція підприємства "Аншар" Це ознасає, що підрядник буде і це означає що Учасник надав недостовірну інформацію
Прошу врахувати цю інформацію при розгляду тендерним комітетом питання визнання переможця
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2019 12:46
Вирішення:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог статті 838 Цивільного кодексу України «1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку.
Крім того, п.1 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що надається в складі тендерної документації інформація про субпідрядника (субпідрядників) (у разі закупівлі робіт). П. 7 розділу 3 Тендерної документації визначено, що «3.7.1. У разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Предметом нашої закупівлі є «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи»,стінки у початкові класи та меблі у кабінети природничо-математичного циклу – 3 Лота: Лот 1 - сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи», Лот 2 - стінки у початкові класи, Лот 3 - меблі у кабінети природничо-математичного циклу)», тобто товар. Тому, надання довідки про залучення або не залучення субпідрядника не впливає на зміст тендерної пропозиції, адже ми не закуповуємо послуги або ж роботи та не укладаємо за результатом торгів договір підряду.
Також, повідомляємо, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Станом на 23.04.2019 року (другий робочий день) тендерні пропозиції учасників знаходяться на розгляді членів тендерного комітету та жодного рішення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника не прийнято.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги:
Відхилено