• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги з улаштуванням підпірної стіни по вул. Садовій в с. Ходосівка Києво-Святошинського р-ну Київської області

Торги не відбулися

6 180 177.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 900.89 UAH
Період уточнення: 15.04.2019 14:34 - 23.04.2019 21:00
Відповідь надана

про термін виконання робіт та оплату

Номер: dad0d5bab65c4225923082fb4b0becce
Дата опублікування: 19.04.2019 18:25
Опис: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону звертаємось до замовника з проханням надати роз’яснення стосовно наступного. Згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі публічних закупівель та умов тендерної документації, строк виконання робіт визначений до 31.12.2019 року. Також відповідно до пункту 4.2 проекту договору, оприлюдненого на веб-порталі публічних закупівель, розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством. Тобто по факту виконаних робіт. В зв’язку з цим, та враховуючи те, що оплата за виконані роботи здійснюватиметься за рахунок бюджетних коштів, просимо роз’яснити чи будуть оплачені виконані роботи, у випадку, якщо виконавець надасть замовнику документи на оплату 30.12.2019 року
Відповідь: Оплата виконаних робіт буде здійснюватися через органи Державної казначейської служби України. На даний час у Замовника відсутня інформація щодо режиму роботи казначейської служби 30.12.2019.
Дата відповіді: 22.04.2019 15:55
Відповідь надана

Наявність обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: 3e70a351fbac423690e22e872f1b28ff
Дата опублікування: 19.04.2019 17:36
Опис: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону звертаємось до замовника з проханням надати роз’яснення стосовно наступного. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі публічних закупівель, для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», Учасник надає довідку у вигляді таблиці «а», згідно запропонованої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити інформацію про режим володіння (власне, орендоване, залучене на підставі договору про надання послуг), технічний стан та термін експлуатації обладнання та матеріально-технічної бази. Також до довідки мають бути додані копії реєстраційних посвідчень/технічних паспортів/інших документів, які містять в собі реєстраційні дані, технічні дані та іншу важливу інформацію щодо обладнання. У випадку оренди, необхідно додати копії договорів оренди з додатками, а також лист-згоду орендодавця, на використання техніки на об’єкті, що є предметом закупівлі, адресований Замовнику. В зв’язку з цим, просимо роз’яснити, яка саме інформація вважається замовником «важливою» щодо обладнання, та необхідною для зазначення у довідці у вигляді таблиці «а», згідно запропонованої форми
Відповідь: Під важливою інформацією розуміється, зокрема, намір учасника продати обладнання протягом 2019 року, можливо учасником передано обладнання в заставу і кредитор планує звернути стягнення на обладнання в 2019 році, тощо.
Дата відповіді: 22.04.2019 15:51
Відповідь надана

щодо тендерного забезпечення

Номер: ceea0469bd6841c4a9a6c7310189182e
Дата опублікування: 19.04.2019 17:26
Опис: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону звертаємось до замовника з проханням надати роз’яснення стосовно наступного. Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі публічних закупівель, банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок Ходосівської сілької ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Тендерна документація не містить номеру рахунку Ходосівської сілької ради та найменування банківської установи, у якій він відкритий та на який необхідно відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». В зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: У відповідності до пункту 2 розділу 3 тендерної документації банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (далі – Положення). В п. 19 Положення зазначено перелік реквізитів, які обов'язково повинна містити заява про надання гарантії, а в п. 26 визначено перелік реквізитів, які повинна містити гарантія. Зазначені в даному абзаці переліки не містять вимоги щодо обов’язковості для гарантії таких реквізитів як номер рахунку та найменування банківської установи бенефіціара.
Дата відповіді: 22.04.2019 15:50
Відповідь надана

послідовність надання документів

Номер: 671cb51960a248028e49d7604ba610e1
Дата опублікування: 19.04.2019 17:18
Опис: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону звертаємось до замовника з проханням надати роз’яснення стосовно наступного. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі публічних закупівель, рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації Замовника. В зв’язку з тим, що тендерна документація не містить ніякої послідовності документів, які вимагаються від учасника процедури закупівлі, просимо роз’яснити яким чином виконати таку вимогу тендерної документації, та вказати конкретну послідовність надання документів. Заздалегідь вдячні за швидку відповідь та змістовне роз’яснення
Відповідь: Учасник надає документи у відповідності до послідовності переліку, викладеного в Додатку 1 до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.04.2019 15:47
Відповідь надана

спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристиками предмета закупівлі

Номер: 5770d4b0feea46009fe8fdb84688914c
Дата опублікування: 19.04.2019 17:11
Опис: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону звертаємось до замовника з проханням надати роз’яснення стосовно наступного. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі публічних закупівель, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – на прикладі Додатку 2 до цієї тендерної документації. В зв’язку з тим, що тендерна документація, зокрема додаток 2 до неї, не містить конкретного переліку документів, які надаються учасником з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, просимо роз’яснити спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристиками предмета закупівлі, а також вказати конкретний перелік документів, який вимагається замовником для цих цілей
Відповідь: Тендерною документацією вимагається завантаження файлу з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – на прикладі Додатку 2 до цієї тендерної документації. В Додатку 1 до Тендерної документації в підпункті 6 пункту 1.2. Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) вказано: «Підтвердження відповідності технічним характеристикам згідно Додатку 2 Тендерної Документації у вигляді листа-гарантії Учасника у довільній формі, щодо виконання переліку та об`єму робіт визначених замовником в технічній частині тендерної документації.
Дата відповіді: 22.04.2019 15:46