• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги з улаштуванням підпірної стіни по вул. Садовій в с. Ходосівка Києво-Святошинського р-ну Київської області

Торги не відбулися

6 180 177.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 900.89 UAH
Період оскарження: 15.04.2019 14:34 - 29.04.2019 00:00
Вимога
Вирішена

щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: f4308949516a4a0ca7ac6148bf7dfe0c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-15-000335-b.c2
Назва: щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ХОДОСІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводяться відкриті торги по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45262000-1 - Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (капітальний ремонт дороги з улаштуванням підпірної стіни по вул. Садовій в с. Ходосівка Києво-Святошинського р-ну Київської області) (далі – Роботи), інформацію про які було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал Уповноваженого органу), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-04-15-000335-b. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону ФО-П КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА звертається до Замовника з наступною вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Умовами підпункту 3 пункту 1.1 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону» частини 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками» додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник надає довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом 2017 - 2019 років по капітальному ремонту доріг з улаштуванням підпірних стінок, на суму не менше 50% вартості даної закупівлі (за одним договором), за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця «г». Вважаю вимогу тендерної документації щодо термінів виконання учасниками аналогічних договорів (протягом 2017 - 2019 років), а також щодо обсягів виконання аналогічних договорів (на суму не менше 50% вартості даної закупівлі) дискримінаційною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Аналогічної позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка своїми рішеннями №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року, №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 року, №1279-р/пк-пз від 16.03.2017 року та №9621-р/пк-пз від 18.09.2018 року визнала незаконними аналогічні вимоги інших замовників та зобов’язала їх внести відповідні зміни до тендерних документацій. Відповідно до частини другої статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. В зв’язку з наявністю дискримінаційних умов в тендерній документацій на закупівлю Робіт, що значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, керуючись частиною третьою статті 30 Закону, ВИМАГАЮ: 1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Робіт та виключити вимогу, передбачену підпунктом 3 пункту 1.1 «Документи для підтвердження відповідності пропозиції УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону» частини 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками» додатку 1 до тендерної документації щодо термінів виконання учасниками аналогічних договорів (протягом 2017 - 2019 років), а також щодо обсягів виконання аналогічних договорів (на суму не менше 50% вартості даної закупівлі). Додатково повідомляю про те, що з метою забезпечення права на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів у разі незадоволення цієї Вимоги до 23.04.2019 року, змушена буду подати відповідну скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також повідомити компетентні правоохоронні органи, в тому числі Національне антикорупційне бюро України та громадські організації про грубі та свідомі порушення посадовими особами Замовника законодавства у сфері закупівель. Також змушена буду залишити негативний відгук в системі впливу та контролю закупівель DOZORRO, за результатами якого будуть також зроблені відповідні висновки Державною аудиторською службою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення, найближчим часом будуть внесені певні зміни до тендерної документації відповідно до рекомендацій ДП «Прозорро»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 4c4e3b99c4494968937af445d1a1ca40
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-15-000335-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ХОДОСІВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводяться відкриті торги по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45262000-1 - Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних (капітальний ремонт дороги з улаштуванням підпірної стіни по вул. Садовій в с. Ходосівка Києво-Святошинського р-ну Київської області) (далі – Роботи), інформацію про які було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (далі – веб-портал Уповноваженого органу), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-04-15-000335-b. Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону ФО-П КОСАРЕНКО МАРІЯ ВАСИЛІВНА звертається до Замовника з наступною вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Умовами пункту 1.2. «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку 1 до тендерної документації від учасника вимагається надання копій дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, видані Державною службою України з питань праці. Ознайомившись переліком, складом та обсягами робіт, зазначеним в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) з’ясовано відсутність таких робіт, які передбачають наявність у виконавця дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки. Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – дозвіл). Додатком 2 до Порядку визначений вичерпний перелік видів робіт підвищеної небезпеки, виконання яких потребує наявності дозволу у виконавця таких робіт. В зв’язку з тим, що перелік та склад робіт, зазначених в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) не потребує наявності у виконавця таких робіт дозволу, вимога Замовника щодо надання у складі тендерної документації копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, видані Державною службою України з питань праці є дискримінаціною та такою, що значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Відповідно до частини другої статті 38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету персонально. Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет або уповноважена особа (особи): планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель; здійснює вибір процедури закупівлі; проводить процедури закупівель; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону; здійснює інші дії, передбачені цим Законом. В зв’язку з наявністю дискримінаційних умов в тендерній документацій на закупівлю Робіт, що значно звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, керуючись частиною третьою статті 30 Закону, ВИМАГАЮ: 1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю Робіт та виключити вимогу, передбачену підпунктом 8 пункту 1.2. «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку 1 до тендерної документації щодо надання копій дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, видані Державною службою України з питань праці. Додатково повідомляю про те, що з метою забезпечення права на захист своїх прав та охоронюваних законом інтересів у разі незадоволення цієї Вимоги до 23.04.2019 року, змушена буду подати відповідну скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також повідомити компетентні правоохоронні органи, в тому числі Національне антикорупційне бюро України та громадські організації про грубі та свідомі порушення посадовими особами Замовника законодавства у сфері закупівель. Також змушена буду залишити негативний відгук в системі впливу та контролю закупівель DOZORRO, за результатами якого будуть також зроблені відповідні висновки Державною аудиторською службою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерною документацію вимагається надання копій дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданих Державною службою України з питань праці (підпункт 8 пункту 1.2. Додатку 1). Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Порядок), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Необхідно звернути увагу, що наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 N 15 (далі – Наказ) затверджено перелік робіт з підвищеною небезпекою. Оскільки наказ є чинним станом на 23.04.2019 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0232-05), а тому відповідно є складовою законодавства України і суб’єкти господарювання повинні дотримуватись його положень в своїй діяльності. Необхідність наявності в учасника дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки зумовлена виконанням робіт, які входять до переліку з наказу та будуть виконуватися на об’єкті замовника, а саме: - електрозварювальні, газо полум’яні, наплавочні і паяльні роботи; - технічне обслуговування, експлуатація та ремонт підйомних установок, стволів, компресорних станцій; - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах і колекторах; - земляні роботи, що виконуються в зоні розташування підземних комунікацій, під водою та на глибині більше 2 метрів; - роботи верхолазні та на висоті; - роботи з підйомних і підвісних колисок і рихтувань на висоті; - монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Якщо ж звернутися до переліку видів робіт підвищеної небезпеки з Порядку, то переможцю тендеру необхідно буде виконувати наступні роботи: - роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; - зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Враховуючи наведене вище, роботи, які виконуватимуться на об’єкті замовника потребують наявності дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Статус вимоги: Не задоволено