-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Робоча станція в комплекті для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки (PC)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення:
28.03.2019 14:04 - 02.04.2019 18:00
Відповідь надана
Щодо способу підтвердження аналогічного досвіду
Номер:
388376f5b0f14c05a2b3f6800cb6c71d
Дата опублікування:
31.03.2019 17:43
Опис:
Пунктом 5.1. розділу 3 тендерної документації (ТД) вимагається для підтвердження наявності в учасника аналогічного досвіду до відомостей про виконані договори додати копії виконаних договорів та копії видаткових накладних до них.
Звертаємо увагу, що відповідно до статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" договори про закупівлю після їх укладення розміщаються замовниками в електронній системі закупівлі (ПРОЗОРРО), доступ до них є ВІЛЬНИМ. Також відповідно до статті 10 Закону замовниками в електронній системі закупівлі публікуються: звіт про укладені договори; звіт про виконання договору, які містять підтверджувальні відомості про виконання договорів. Також на сторінці в ПРОЗОРРО стосовно завершеної закупівлі за посиланням "Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)" додатково можна переглянути відомості, які підтверджують факт виконання договору.
Таким чином, керуючись ПРИНЦИПОМ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ здійснення закупівель (ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"), а також беручи до уваги, що замовники при розгляді пропозицій учасників повинні отримувати та отримують інформацію, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним (тобто вміють користуватись Інтернетом), зобов'язані користуватись на 100% й ресурсом електронній системі закупівлі (ПРОЗОРРО), який містить вичерпну інформацію про завершені закупівлі.
Крім того, у відомостях про кожного учасника, зареєстрованого в електронній системі закупівлі, також можна найти необхідну підтверджувальну інформацію про аналогічний досвід такого учасника.
Отже, для документального підтвердження наявності в учасника аналогічного досвіду (копія виконаного договору, документи підтвердження його виконання) з лихвою ДОСТАТНЬО наведення цим учасником у відповідній довідці посилання на завершену закупівлю у форматі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-15-002551-a. Багаторазове, безпідставне, недоцільне розміщення учасником однієї і тієї ж інформації значного обсягу в електронній системі закупівлі є електронним мусором.
Враховуючи зазначене, вимога ТД щодо надання учасником позитивних відгуків від замовників є фактичним ДУБЛЮВАННЯМ наданню копій договорів та видаткових накладних. У зв'язку з цим, вимога замовника стосовно способу підтвердження наявності аналогічного досвіду не повинна бути НАДЛИШКОВОЮ.
Важливим є факт підтвердження наявності аналогічного досвіду, в не спосіб! У зв'язку з цим п. 5.1. розділу 3 тендерної документації (ТД) потребує доопрацювання з метою зменшення необґрунтованих вимог замовника.
Відповідь:
1. Замовник у тендерній документації чітко встановив перелік документів, який необхідно подати, аби підтвердити кваліфікаційний критерій "Наявність досвіду виконання аналогічного договору".
Відповідно до ч.3 статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином, перелік документів, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності цьому критерію, Замовник у тендерній документації визначив.
Зазначаємо, що відгуки від Замовників та видаткові накладні не є дублюванням копій договорів, це зовсім інші документи, які замовник просить надати у складі пропозиції Учасника.
Стосовно того, в який спосіб замовник буде перевіряти наявність в учасника укладеного аналогічного договору: переходячи за ідентифікатором закупівлі (чи переходячи за посиланням, н-д https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-11-15-002551-a ) чи перевіряючи документи, які учасник подав (завантажив) вже у складі пропозиції, повідомляємо наступне. Такий спосіб Замовник визначає самостійно, адже це право замовника.
Крім цього зазначаємо, що відповідно до статті 17 Закону, Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є ВІЛЬНИМ, на веб-порталі Уповноваженого органу. Системи «Прозоро» у вказаному переліку немає. А тому неправильно стверджувати, що замовник зобов’язаний перевіряти інформацію на цьому ресурсі про завершені закупівлі, в яких учасник брав участь.
Зазначені Вами аргументи стосовно надання вищевказаних документів у складі пропозиції – це виключно Ваша суб’єктивна думка. Замовник має повне право вимагати такі документи, при цьому не порушуючи принципу максимальної економії та ефективності. Адже принцип максимальної економії та ефективності стосується максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів, а не кількості документів у складі пропозицій учасників.
Дата відповіді:
03.04.2019 17:58
Відповідь надана
Щодо способу завірення копій документів
Номер:
b64c6a7779154b7091738bbd46b0aa12
Дата опублікування:
31.03.2019 17:43
Опис:
У п. 1.5. розділу 3 тендерної документації (ТД) наведений порядок засвідчення копій документів, які мають надаватись учасником у складі тендерної пропозиції. Зазначений порядок не відповідає встановленому п.п. 76, 77 Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242. Так, копія документа не може бути "ВІРНОЮ", оскільки це не вірність (вірним може бути жива істота), а має бути відповідність! Зокрема, п. 77 Типової інструкції встановлює: "Напис про засвідчення документа складається із слів "ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ", найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа "Підпис". Напис про засвідчення копії скріплюється печаткою із зазначенням на ній найменування відповідної установи (без зображення герба) або печаткою структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) установи."
Звертаємо увагу, що зазначена Інструкція встановлює загальні положення щодо функціонування структурних підрозділів з діловодства у центральних органах виконавчої влади, місцевих органах виконавчої влади, вимоги до документування управлінської інформації та організації роботи з документами в установах незалежно від способу фіксації та відтворення інформації, яка міститься в документах, включаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням. Відповідальність за організацію діловодства в установах несуть їх керівники. За зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні документів, що розробляються, відповідають заступники керівника установи згідно з розподілом функціональних обов'язків. За зміст, якість підготовки та оформлення на належному рівні інших документів, а також організацію діловодства та зберігання документів у структурних підрозділах установи відповідають їх керівники.
Отже, враховуючи, що як замовники, так і учасники повинні керуватись нормами законодавства України, тому замовник, являючись державним, не може встановлювати свої правила завірення копій документів ("З оригіналом згідно", "Копія вірна"), ніж ті, що однозначно визначені законодавством України.
Відповідь:
Стосовно Ваших зауважень щодо завірення копій документів. Замовник детально ознайомився із зауваженням та висловлює подяку за аналіз вказаного Вами НПА.
Замовник повідомляє, що "Згідно з оригіналом" і "Копія вірна" за своєю суттю є засвідченням достовірності копії документа його оригіналу. Тому Замовник не буде відхиляти пропозиції учасників, копії документів яких засвідчені із проставленням напису "Копія вірна". Проте в подальшому обов’язково врахуємо те, що копія не може бути «вірною».
Дата відповіді:
03.04.2019 17:59
Відповідь надана
Щодо посилань на нормативні документи, які втратили чинність
Номер:
cd3f7fef22344895ab9588562eb8475e
Дата опублікування:
31.03.2019 17:42
Опис:
У п. 5. розділу 1 та п. 3.2. розділу 5 тендерної документації (ТД) міститься посилання на указ Президента України від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”". Інформуємо, що цей указ Президента України ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ ще 17.05.2017!!!
У зв'язку з цим в ТД посилання на цей указ Президента України, а також на доручення Прем’єр-міністра України від 24.09.2015 №39207/1/1-15 та наказу Міністерства оборони України від 29.09.2015 № 518 "Питання виконання Указу Президента України від 16.09.2016 №549/2015" ПОТРЕБУЄ ВИКЛЮЧЕННЯ як такі, що втратили чинність.
На питання щодо включення до ТД положень стосовно санкцій відповідає лист Мінекономрозвитку України від 07.06.2017 № 3304-06/18970 (наявний у вільному доступі в мережі Інтернет), а також рекомендації системи Прозорро: https://infobox.prozorro.org/articles/uzagalneni-rekomendaciji-dlya-zamovnikiv-shchodo-zapovnennya-tendernoji-dokumentaciji-dlya-proceduri-zakupivli-vidkriti-torgi.
Відповідь:
Замовником прийнято рішення про внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді:
03.04.2019 18:01