-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Робоча станція в комплекті для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки (PC)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2019 14:04 - 08.04.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо доопрацювання тендерної документації стосовно підтвердження одержання згоди на обробку персональних даних учасника
Номер:
0a38639cd7a042868ce1604887318935
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001044-b.b4
Назва:
Вимога щодо доопрацювання тендерної документації стосовно підтвердження одержання згоди на обробку персональних даних учасника
Вимога:
Вимагаємо виключити з тендерної документації підпункт 2.2. пункту 2. розділу 5 про те, що підпис фізичної особи (представника учасника) на документах, є підтвердженням одержання згоди фізичної особи, яка діє від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичної особи, які є посадовою особою / працівником, уповноваженою особою учасника, як такий, що суперечить законодавству про захист персональних даних.
Пов'язані документи:
Учасник
- Sambir2_vimoga-person-dan.docx 31.03.2019 17:41
Дата подачі:
31.03.2019 17:41
Вирішення:
Відповідно до Закону «Про захист персональних даних», згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки;
Також відповідно до вказаного закону (ч.4 ст.6) Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.
Учасниками закупівлі можуть бути і фізичні особи, і фізичні особи-підприємці, і юридичні особи. Замовник наперед не може знати хто візьме участь у закупівлі. Відповідно до вищезгаданої норми закону, підписані фізичною особою документи (а також видані на її ім’я) є частиною її персональних даних. Таким чином, повідомлення Учасника про те, що під час перевірки його пропозиції, будуть/можуть бути розглянуті відомості, які можуть становити частину персональних даних фізичної особи не є порушенням законодавства.
Крім цього, відповідно до ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо доопрацювання тендерної документації стосовно оплати учасником юридично-консультаційних послуг
Номер:
f459bf4e740b4bc1a8525c921a89f1a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001044-b.b3
Назва:
Вимога щодо доопрацювання тендерної документації стосовно оплати учасником юридично-консультаційних послуг
Вимога:
Вимагаємо виключити з тендерної документації підпункт 2.3. пункту 2. розділу 5 щодо можливості оплати учасником-переможцем торгів юридично-консультаційних послуг за укладеним замовником відповідним договором як такий, що не відноситься до предмету закупівлі та суперечить ЦК України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Sambir2_vimoga-jur-konsult.docx 31.03.2019 17:39
Дата подачі:
31.03.2019 17:39
Вирішення:
Оплата юридично-консультаційних послуг є правом, яке учасник може добровільно реалізувати, а не його обов’язком, за невиконання якого він може нести відповідальність. Учасник-переможець в жодному разі не буде примусово зобов’язаний до оплати відповідних послуг, тому така оплата може здійснюватись лише за його згодою на добровільних засадах. Пропозиція учасника не буде відхилена у випадку неврахування в ціну пропозиції витрат на оплату консультаційних послуг та відмови від їх оплати. Предметом закупівлі, безперечно, є товари, а витрати, пов’язані з юридично-консультаційними послугами у цьому випадку не претендують на те, щоб вважатись частиною предмета закупівлі.
Крім того, в контексті принципів тендерних закупівель, визначених ст. 3 Закону №1197-VII, оплати консультаційних послуг не є дискримінаційними вимогами, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів.
Відповідна аргументація щодо оплати консультаційних послуг підтверджується постановою Верховного суду України від 19 грудня 2018 року у справі №127/15574/16-а.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо доопрацювання тендерної документації стосовно документа "Тендерна пропозиція"
Номер:
3192c63be14b4d5ea1d823f6cddf9bf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001044-b.b2
Назва:
Вимога щодо доопрацювання тендерної документації стосовно документа "Тендерна пропозиція"
Вимога:
Вимагаємо виключити з підпункті 1.1. пункту 1 розділу 3 тендерної документації вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції: "заповнену форму "Тендерна пропозиція" згідно з Додатком 1 до цієї документації" та додаток 1 до тендерної документації, як такі, що не відповідають ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Sambir2_vimoga-tend-propoz.docx 31.03.2019 17:36
Дата подачі:
31.03.2019 17:37
Вирішення:
Розглянувши Вашу скаргу, повідомляємо, що Замовник в жодному разі не вимагає і не буде вимагати документів пропозиції у паперовому вигляді.
Ми цілком погоджуємось із вашим твердженням, що «Виходячи з вимоги ч. 1 ст. 25 Закону, а також враховуючи роз'яснення електронної системи закупівель Прозорро, рішення АМКУ, слідує, що замовник не має права вимагати від учасника подавати "тендерну пропозицію" в іншій формі, ніж передбаченої Законом.».
Тендерна пропозиція повинна бути виключно в ЕЛЕКТРОННІЙ формі.
Водночас зазначаємо, що відповідно до статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (тобто пакет електронних документів).
Сканований документ "тендерна пропозиція" за формою, встановленою замовником – це інший документ, який Учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції, і який Замовник має повне право вимагати, адже це не заборонено жодним НПА.
Також повідомляємо, що жодних документів після проведення аукціону не вимагається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо доопрацювання тендерної документації стосовно проекту догвору
Номер:
df133442b0374f7cb4d4fa82558e992c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-28-001044-b.b1
Назва:
Вимога щодо доопрацювання тендерної документації стосовно проекту догвору
Вимога:
Враховуючи те, що положення тендерної документації стосовно проекту договору та його істотних умов потребують доопрацювання з метою їх приведення у відповідність до вимог законодавства України, усунення наявних недоліків та виправлення наявних помилок (документ з описом зауважень та вимог додається), вимагаємо доопрацювати відповідні положення тендерної документації або надати грунтовні відповіді на висунуті вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Sambir2_vimoga-dogov.docx 31.03.2019 17:33
Дата подачі:
31.03.2019 17:33
Вирішення:
Замовник частково врахував Ваші зауваження та прийняв рішення про внесення змін до Додатку 3 Тендерної документації - Проекту договору.
Статус вимоги:
Задоволено