-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гідроксохлорид алюмінію (коагулянт)
Торги не відбулися
915 999.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
18.01.2019 18:34 - 04.02.2019 14:00
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
75896c3e8d8b47119afd2f8efb46907f
Дата опублікування:
25.01.2019 18:53
Опис:
Наше підприємство має намір взяти участь в закупівлі UA-2019-01-18-003788-c, предмет закупівлі: «Гідроксохлорид алюмінію (коагулянт)», проте умови тендерної документації мають очевидні порушення – дискримінаційні вимоги, які направлені на надання преференцій та неринкових переваг окремим суб’єктам господарювання.
Ознайомившись з текстом тендерної документації (далі – ТД) нами було встановлено, що замовником порушено ст.ст. 3, 5, 16, 17, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Положення ТД, які суперечать положенням законодавства про публічні закупівлі:
1) пункт 12 Додатку 3 до ТД;
2) пункти 7.7. – 7.12 Додаток 6 (проект договору) до ТД.
1. Відповідно до пункт 12 Додатку 3 до ТД учасник має надати в складі тендерної пропозиції (далі –ТП) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який виданий Державною санітарно-епідеміологічною службою Міністерства охорони здоров’я України або її уповноваженим структурним підрозділом про відповідність запропонованого Учасником Товару, вимогам діючого санітарного законодавства України та можливість застосування Товару для очищення питної води, строком дії не менше, ніж до 31.12.2020, оформлена відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до п.7.16. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України №247 від 09.10.2000р. висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років.
Відповідно до п.5.5. Договору (Додаток 6 до ТД), строк поставки: до 31.12.2019.
Таким чином, можна констатувати, що Замовник вимагає висновок СЕС, який буде чинний після завершення строку поставки, що не відповідає фактичним обставинам та об’єктивним відносинам між потенційним переможцем (учасниками закупівлі) та Замовником.
Термін дії висновку СЕС завершується в 2019 року, отже наше підприємство не зможе прийняти участь в закупівлі, однак товар відповідає технічним характеристикам заявленим Замовником.
Наше підприємство гарантує отримання висновку СЕС на новий термін, однак на сьогоднішній день, підстави для отримання нового висновку СЕС відсутні.
Просимо виключити дану вимогу (пункт 12 Додатку 3 до ТД) зі складу тендерної документації або надати учаснику право надати довідку/гарантійний лист, яким буде засвідчено зобов’язання постачальника отримати відповідний висновок СЕС на новий термін.
2. Пунктами 7.7. – 7.12. Додатку 6 до ТД,передбачено право застосування Замовником до Виконавця (Постачальника) оперативно-господарських санкцій у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання (пп.4 ч.1 ст. 236 ГК України).
Так, відповідно до п. 7.7. Сторони погодили, що Покупець має право на застосування такої оперативно-господарської санкції (далі - ОГС), як відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання.
Пунктом 7.8. конкретизовано за які саме порушення договору можуть бути застосовані ОГС, зі змісту цього пункту
Згідно до п.7.10. Рішення щодо застосування оперативно-господарської санкції, такої як відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із Постачальником при порушенні ним зобов’язань, приймається Покупцем самостійно.
У разі прийняття Покупцем рішення про застосування оперативно-господарської санкції Покупець письмово повідомляє про їх застосування Постачальника за адресою його місцезнаходження, зазначену в Договорі, та надсилає копії листа на електронну адресу Постачальника, зазначену у розділі ХІІІ цього Договору (п. 7.11. Додатку 6 до ТД).
7.12. Термін, на який застосовується оперативно-господарська санкція, становить 12 (дванадцять) календарних місяців з дати направлення повідомлення Постачальнику про її застосування.
Як зазначено в пункті 7.10 Додатку 6 до ТД Замовник приймає рішення про застосування ОГС – самостійно, отже обґрунтованість або наявність підстав для застосування ОГС визначається виключно Замовником, що вказує на ризик конфлікту інтересів та/або інших зловживань з боку Замовника.
Зі змісту п. 7.11. Додатку 6 до ТД можна виокремити можливі ризики дискримінації, що повідомлення про застосування ОГС складається письмово та направляється на адресу місцезнаходження, зазначену в Договорі, однак адреса місцезнаходження може змінитись , а правильність та актуальність даного реквізиту може бути визначена лише в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Більш того, договором не передбачено спосіб у який направляється дане повідомлення, зокрема, поштовим відправленням чи особисто, цінним листом чи звичайним.
Пунктом 7.12. Додатку 6 до ТД визначено, що ОГС застосуваується на 12 (дванадцять) календарних місяців з дати направлення повідомлення, Замовник чином не обґрунтував строк (термін) застосування ОГС, не аргументував чому саме 12 місяців , а не 6 чи 24 місяців.
Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що застосування такого виду оперативно-господарських санкцій суперечить принципам здійснення публічних закупівель, оскільки ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняють будь-які форми дискримінації учасників.
Наше підприємство вважає, що за допомогою пункту 12 Додатку 3 до ТД Замовник штучно обмежує коло учасників тими, хто може подати зазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, а за допомогою положень пунктів 7.7. – 7.12. Додатку 6 до ТД (проект Договору) усунути Постачальника який теоретично може надати документи, передбачені п.12 Додатку 3 до ТД.
Таким чином, ВИМАГАЄМО усунути дискримінаційні вимоги, які визначені в даній вимозі.
Відповідь:
Ваша вимога прийнята до розгляду, будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
30.01.2019 17:31
Відповідь надана
Випробування
Номер:
0eb143689158498cba172393a405de77
Дата опублікування:
22.01.2019 08:18
Опис:
Доброго дня!
Відповідно до додатку 3 тендерної документації, учасник має надати копію звіту про попередні лабораторні випробування зразків Товару, що пропонується Учасником та є предметом закупівлі (дата випробувань Товару повинна бути не пізніше 30 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій) в санітарній лабораторії Комплексу водопідготовки «Донець», з інформацією, що технічні характеристики Товару, який пропонується Учасником, відповідають технічним характеристикам, які визначені Замовником у технічному завданні та інформацією щодо можливості застосування Товару, який пропонується Учасником, для підготовки питної води на очисних спорудах водопідготовки КП «Харківводоканал», оформлена відповідно до вимог тендерної документації.
Просимо Вас надати інформацію про контактний номер телефону та відповідальну особу, до кого учасник може звернутися для проведення лабораторних випробувань зразків товару.
Дякуємо
Відповідь:
Доброго дня, випробування зразків Товару, який пропонується Учасником та є предметом закупівлі, проводяться в санітарній лабораторії Комплексу водопідготовки «Донець» за адресою:
63513, Харківська область,
Чугуївській район, смт. Кочеток,
вул. Чугуївська, буд. 74 Б.
Керівник Злидень Ігор Володимирович, контактний телефон 050 364 23 73.
Дата відповіді:
24.01.2019 15:47