-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої А-4
Торги не відбулися
172 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 864.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 864.00 UAH
Період уточнення:
10.04.2019 16:21 - 16.04.2019 15:00
Відповідь надана
Розгляд аналогів по картриджам. Наявність блокування друку. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Номер:
20a504dc808d444bbb3e19975d3918ea
Дата опублікування:
15.04.2019 17:16
Опис:
Шановний Замовнику, прошу повідомити:
1) В БФП Canon MF3010 застосовується Cartridge 725. Оскільки згідно з ТД, Вами будуть розглядатися аналоги по БФП, прошу повідомити, чи будуть розглядатися аналоги по картриджу?
2) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою?
3) Оскільки останнім часом з'явилися пропозиції техніки нелегально ввезеної в Україну, прошу повідомити, Чи є для Вас важливим критерієм, наявності підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника ?
Відповідь:
Шановний Учаснику, Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Що стосується Вашого першого питання, повідомляємо, що з урахуванням вимог Закону, замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, також Замовник самостійно визначає інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Керуючись ст. 22 Закону та приймаючи до уваги Директиву 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року, та Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 175-р «Про стратегію реформування системи публічних закупівель» Замовником визначено найменування предмету закупівлі у наступному вигляді: «Багатофункціональні пристрої (лазерні) формату А-4 Canon i-sensys MF3010/MF3010EX (або еквівалент)…». З метою встановлення якомога повних та більш точних технічних вимог до предмету закупівлі та запобігання поставки неякісного або неліцензійного устаткування Замовником зазначено найменування моделі картриджу, яким має комплектуватися визначена Замовником модель БФП.
З урахуванням поняття «еквівалент» Учасник має змогу запропонувати Замовнику еквівалент вказаної моделі БФП, який в свою чергу буде комплектуватися відповідним оригінальним картриджем, тобто буде комплектним та сумісним до відповідної, запропонованої Учасником, моделі БФП. Поняття «еквівалент» застосовується до всього товару так і до його технічних характеритик.
Що стосується Вашого другого питання, повідомляємо, що відповідно до вимог Закону, Замовником в Тендерній документації, а саме у Додатку 3 до неї встановлено виключний перелік необхідних технічних вимог до предмета закупівлі.
Що стосується Вашого третього питання, повідомляємо, що усі необхідні вимоги до Учасників та предмету Закупівлі визначені Замовником виключно у тендерній документації. Окрім цього, повідомляємо, що Замовник відхиляє Тендерну пропозицію Учасника у разі наявності підстав визначених ст. 30 Закону, зокрема, у разі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Дата відповіді:
17.04.2019 17:14
Відповідь надана
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Номер:
f9b2acf4a2d54703aeb9dec7c95b1d2d
Дата опублікування:
10.04.2019 21:09
Опис:
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь:
Ваше запитання до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до п. 3 ч.2 ст. 22 Закону, у разі якщо посилання на марку чи модель конкретного товару є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В даному випадку Замовник вказав марку Багатофункціонального пристрою А4, на основі якого було складені вимоги до технічних характеристик. Учасник має право запропонувати будь-яку іншу марку чи модель Багатофункціонального пристрою А4 відповідно до технічних характеристик зазначених у вимозі.
Щодо наступного питання , статтею 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тендерною документацією передбачено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна» з урахуванням ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду. Пропозиція надана Учасником -ФОП буде розглядатись як остаточна та додаткового нарахування ПДВ Замовником не буде здійснюватись.
Водночас, Замовник звертає вашу увагу на те, що видатки на придбання Багатофункціонального пристрою А-4 здійснюється за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» та відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 12.12.10р. №1202 та розділу II пункту 1.2 наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2015р. № 11 «Методичні Рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору» як малоцінні необоротні матеріальні активи, тобто, вартість за одиницю товару не перевищує 6000 гривень включно без податку на додану вартість та 7200 з урахуванням податку на додану вартість.
Дата відповіді:
11.04.2019 16:32