• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Багатофункціональні пристрої А-4

Торги не відбулися

172 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 864.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2019 16:21 - 22.04.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога видалити посилання на модель картриджів

Номер: 95191f2783e04350abe2666e98fba993
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-10-001563-b.c1
Назва: Вимога видалити посилання на модель картриджів
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічних вимогах, які є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічних вимог (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з підтримкою - Сумісність з типом картриджу – Canon 725). Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Картридж: Cartridge 725, ресурс картриджу – 1600 копій" - з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Вашу вимогу до процедури відкритих торгів було уважно розглянуто членами тендерного комітету Замовника. З приводу чого повідомляємо Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Звертаємо Вашу увагу на те, що, з урахуванням вимог Закону, замовник самостійно визначає необхідний йому предмет закупівлі, також Замовник самостійно визначає інформацію щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону, Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Окрім цього, для забезпечення виконання міжнародних зобов’язань України у сфері публічних закупівель, з метою адаптації його до стандартів ЄС, було прийнято Директиву 2014/24/EU Європейського Парламенту і Ради ЄС від 26 лютого 2014 року, та затверджено Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 175-р «Про стратегію реформування системи публічних закупівель» де визначено, що: по-перше, кожне таке посилання має супроводжуватись словами «або еквівалент»; по-друге, якщо замовник використовує варіант посилання на технічні специфікації, він не повинен відхиляти конкурсну заявку на тій підставі, що запропоновані роботи, товари або послуги не відповідають технічним специфікаціям, на які він посилався, у разі якщо учасник торгів будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження, доведе у своїй заявці, що запропоновані ним рішення задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними специфікаціями». В Тендерній документації Замовником визначено наступне найменування предмета закупівлі: «Багатофункціональні пристрої (лазерні) формату А-4 Canon i-sensys MF3010/MF3010EX (або еквівалент)…». З метою встановлення якомога повних та більш точних технічних вимог до предмету закупівлі та запобігання поставки неякісного або неліцензійного устаткування Замовником зазначено найменування моделі картриджу, яким має комплектуватися визначена Замовником модель БФП. З урахуванням поняття «еквівалент» Учасник має змогу запропонувати Замовнику еквівалент вказаної моделі БФП, який в свою чергу буде комплектуватися відповідним оригінальним картриджем, тобто буде комплектним та сумісним до відповідної, запропонованої Учасником, моделі БФП. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено