• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56

Торги не відбулися

25 571 714.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 858.57 UAH
Період уточнення: 27.02.2019 10:47 - 22.03.2019 10:00
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: 585b0a013aab4e5798bc679c4eb4ec02
Дата опублікування: 21.03.2019 11:42
Опис: Пунктом 5.1. розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю послуг: ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) передбачено надання учасниками інформації про виконання аналогічного (аналогічних) договорів на суму не менше 25 % кожний від очікуваної вартості закупівлі з аналогічним предметом закупівлі (а саме, поточного ремонту). Враховуючи очікувану вартість закупівлі, досвід виконання одного аналогічного договору з поточного ремонту має становити понад 6 млн.грн, що значно обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі, а отже, Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі». Слід зазначити, що згідно норм чинного законодавства, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, визначена вартість одного аналогічного договору - не менше 25% від очікуваної вартості предмета закупівлі, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Тобто, досвід виконання аналогічного (аналогічних) договорів на суму, що становить не менше ніж 25 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі, учасники мають повне право підтвердити декількома договорами, що в загальній сумі становитиме 25 відсотків від очікуваної вартості закупівлі. З огляду на наведене вище, пропонуємо Замовнику відкритих торгів на закупівлю послуг, внести зміни в тендерну документацію, та встановити підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі (а саме, поточного ремонту), що в загальній сумі становлять не менше ніж 25 відсотків від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідь: Перелік робіт до тендерної документації передбачає виконання широкого спектру робіт, які необхідно виконати на об’єкті. А саме: демонтажні роботи, загальнобудівельні роботи, опорядження фасаду, електромонтажні роботи, опалення, кондиціонування, водопостачання та каналізація. Тому при формуванні вимог до тендерної документації враховано підбір учасників, які могли б за обмежений час (240 днів) виконати весь об’єм робіт, зазначений в ТД. Таким чином, вимога надання учасниками інформації про виконання аналогічного (аналогічних) договорів на суму не менше 25 % кожний від очікуваної вартості закупівлі дає можливість замовнику опосередковано сподіватись на можливості майбутнього переможця торгів виконати весь заявлений об’єм в зазначений термін. А зміни в тендерній документації, які встановлять підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі (а саме, поточного ремонту), що в загальній сумі становлять не менше ніж 25 відсотків від очікуваної вартості закупівлі, не дають такої можливості. Тому що договори меншого об’єму фізично не можуть вміщувати весь перелік робіт, що зазначений в тендерній документації. Крім того зауважимо, що на публічному модулі аналітики bi.prozorro.org за попередні 2016-2018 роки міститься достатня кількість підрядників з аналогічними договорами на вказану суму.
Дата відповіді: 21.03.2019 16:03
Відповідь надана

Про надання розяснень

Номер: 899d813316b4498a8c431df910d5fc49
Дата опублікування: 20.03.2019 11:16
Опис: Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю послуг передбачено, що Учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель такі документи: - Кошторисну документацію, розроблену в АВК-5 форма 8, а саме: договірна ціна; локальні кошториси; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; пояснювальна записка; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок заробітної плати; тощо без зазначення ціни розрахунку вартості наданих послуг. Приміткою Додатку 1 «Тендерна пропозиція (цінова)» до тендерної документації передбачено надання цих же документів, але вже із зазначенням ціни. Стосовно завантаження файлу з тендерною пропозицією зрозуміло, що даний файл з ціною пропозиції буде відкрито вже після аукціону. На етапі подачі пропозиції, не зовсім зрозуміло завантаження файлів з договірною ціною. Враховуючи той факт, що оголошення оприлюднене відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Замовника відкритих торгів з публікацією англійською мовою, більш детально роз'яснити завантаження файлів з договірною ціною.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (далі – Закон), а саме абзацу 2 пункту 1 статті 27 у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкриваються частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі та відповідно до пункту 5 статті 28 Закону замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Якщо при цьому електронною системою закупівель буде розкрито частину тендерної пропозиції учасника з інформацією та/або документами про ціну, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється у відповідності до частини 4 пункту 1 статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Для запобігання висвітлення ціни та з метою здійснення повноцінного розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, замовником було встановлено вимогу пунктом 6 розділу III тендерної документації щодо завантаження через електронну систему закупівель Кошторисної документації, розробленої в АВК-5 форма 8, а саме: договірна ціна; локальні кошториси; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; пояснювальна записка; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок заробітної плати; тощо без зазначення ціни розрахунку вартості наданих послуг (надаються копії документів без зазначення ціни). Зауважимо, що ціна пропозиції учасником вказується у Тендерній пропозиції (ціновій) (Додаток 1 до ТД). До документу Тендерна пропозиція (цінова) необхідно прикріпити кошторисну документацію, розроблену в АВК-5 форма 8, а саме: договірну ціну; локальні кошториси; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; пояснювальну записку; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; розрахунок загально-виробничих витрат; розрахунок заробітної плати; тощо вже із зазначенням ціни. Вказані документи необхідно завантажити одним файлом, який і буде захищений від перегляду автоматично електронною системою закупівель ProZorro на момент прекваліфікації.
Дата відповіді: 21.03.2019 11:00
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: f53067005a324c48b7b9ff3f11c2748a
Дата опублікування: 11.03.2019 12:03
Опис: Умовами тендерної документації на закупівлю послуг передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (включаючи-Газополум’яні роботи) та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Включаючи: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» (далі – Закон) роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Також статтею 21 Закону передбачено, що набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України. Тобто, чинним законодавством для роботодавця для виконання робіт встановлена обов'язкова наявність одного з документів, або дозволу або декларації. Внесення ж вимог до тендерної документації про обов'язкову наявність в учасника і дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, і декларації відповідності матеріально-технічної бази суперечить нормам чинного законодавства та значно обмежує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі. Слід зазначити, що дозвіл виконання робіт підвищеної небезпеки включає в себе виконання робіт на висоті понад 5 метрів. На підставі вимог чинного законодавства та зазначених нормативно-правових актів, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства та вимагати від учасників надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або аналогу документу, тобто, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Відповідь: Умовами тендерної документації на закупівлю послуг передбачено, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (включаючи газополум’яні роботи) та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (включаючи роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на початок роботи та види робіт підприємства, діяльність якого пов'язана з виконанням робіт та експлуатацією об'єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Перелік видів робіт, об'єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки визначається Кабінетом Міністрів України. Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформленні, видачі дублікатів, анулювання дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок). Згідно з п. 6 Порядку дозвіл видається роботодавцеві на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 2 до Порядку (включаючи газополум’яні роботи). Роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, і роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, включено до Переліку робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6 до Порядку. Також відповідно до п. 21 Порядку роботи підвищеної небезпеки, зазначені в додатку 6 до Порядку, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, включено до Переліку робіт підвищеної небезпеки, що здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (п. 6 додатку 6 до Порядку). Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 № 62, зареєстровані в Мін’юсті України 04.06.2007 за № 573/13840, визначають, що: – роботи верхолазні – роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу; – роботи на висоті – роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше. Крім того зазначимо що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України N 48 від 7 лютого 2018 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. N 725 і від 26 жовтня 2011 р. N 1107», додатком №2 та додатком №6 регламентується перелік видів робіт, які відносяться виключно до Дозволу та окремо до Декларації.
Дата відповіді: 13.03.2019 11:59