• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56

Торги не відбулися

25 571 714.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 858.57 UAH
Період оскарження: 27.02.2019 10:47 - 27.03.2019 23:00
Вимога
Відхилено

порушення Замовником визначення предмету закупівлі та уникнення Замовником норм ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454.

Номер: e49be9115d634e928636df39b19e1e9a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-27-000567-b.c1
Назва: порушення Замовником визначення предмету закупівлі та уникнення Замовником норм ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454.
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо відмінити оголошену вами закупівлю Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56, № оголошення UA-2019-02-27-000567-b на веб-порталі Уповноваженого органу, в зв’язку з порушенням визначення предмету закупівлі та уникнення Замовником норм ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», ЗУ «Про публічні закупівлі», Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454. Під час підготовки пропозиції та розгляду затверджених дефектних актів № 1-7, які є частиною тендерної документації, Замовник зазначив види робіт, які відносяться до КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ або навіть до РЕКОНСТРУКЦІЇ, але ніяким чином до послуг з поточного ремонту будівлі!!! Відповідно до норм чинного законодавства України, а саме до наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» від 10.08.2004р № 150 є визначений у Розділі першому примірний перелік послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд та у Розділі другому види робіт з капітального ремонту. Однак, замовник з метою уникнення розробки проектної документації та норм відповідальності, що наступають на підставі ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» визначив предмет закупівлі як поточний ремонт замість повної відповідності визначення предмета закупівлі робіт, що має здійснюватися замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Листом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 р. № 7/7-401 надано роз’яснення щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів. Так, у ньому зазначено, що під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс робіт, спрямованих на заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю. Метою проведення таких робіт також може бути поліпшення експлуатаційних показників будівлі, покращання її планування та благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта. Капремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності). У свою чергу, проведення поточного ремонту передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Роботи, що відносяться до поточного ремонту, а які до капітального, вказані у Примірному переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150. Отже, у межах запланованого ремонту можуть виконуватися роботи, які належать як до поточного ремонту, так і ті, що відносяться до капітального ремонту будівлі. У листі від 30.04.2003 р. № 7/7-401 Держбуд України вказує на такий важливий момент. Зокрема, якщо будівля в цілому не підлягає капремонту, то комплекс робіт з поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як капітальний ремонт. Виняток становлять роботи, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі. Це означає, якщо більшість запланованих ремонтних робіт належить до поточного ремонту, за винятком одного-двох видів робіт, які можна віднести до капремонту, то весь комплекс робіт слід розглядати як поточний ремонт будівлі. Роботи згідно переліку до тендерної документації на закупівлю послуг ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) не передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі. Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником не порушено порядок визначення предмета закупівлі, та зауважуємо, що закупівля вказаних послуг здійснюється за основною конкурентною процедурою закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922. Предмет закупівлі послуг ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт офісних приміщень в будівлі по проспекту Героїв Сталінграду, 64/56 (ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454. Тому дана вимога є безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено