• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Світильник хірургічний пересувний

Закупівля : 2 (два) Світильника хірургічних чотирьох рефлекторних пересувних L734-II «Біомед»

Завершена

30 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період уточнення: 11.04.2019 15:00 - 15.04.2019 22:00
Без відповіді

Відповідей не надано. Питання відкриті.

Номер: 5f4a480cb59446e3b33fc77f00a0581e
Дата опублікування: 15.04.2019 21:19
Опис: Ви все ж таки ухиляетесь від відповідей на запитання. 1) Скажіть будь ласка, а за якими критеріям Ви будете визначати виробника товару, його представника, дилера, дистриб’ютора тощо? Ми так розуміємо: самі собі пишемо, що ми виробники і дозволяємо самі собі продавати нашу продукцію вам??? 2) Іноземні організації (різної форми власності та юридичного статусу) можуть брати участь у Вашій закупівлі?
Відповідь надана

Щодо виробника

Номер: 5fff088c99c348949051e052c74a28ee
Дата опублікування: 15.04.2019 20:19
Опис: 1) Наказ від 13 квітня 2016 року N 35 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" вже СКАСОВАНО! 2) Скажіть будь ласка, а за якими критеріям Ви будете визначати виробника товару, його представника, дилера, дистриб’ютора тощо? 3) З якою цілью Ви використовуете ЕСЗ, якщо для максимальної економії, то приберіть будь ласка з вимог доставку зраків протягом 1 доби. Якщо ж ви хочете купити у "свого постачальника" та відхилити інших, то просто придбайте товар по прямому договору. 4) Якщо Ви всеж таки залишаете свої вимоги, то будь ласка, документально підтвердіть отримання зразків товару протягом 1 доби після завершення аукціону. Документальне підтвердження будь ласка завантажте разом з договором. Хай все буде честно і прозорро!!! А ми тим часом будемо моніторити Вашу Закупівлю.
Відповідь: Вимоги нешей закупівлі повністю відповідають положенням НАКАЗУ від 19 березня 2019 року N 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Звертаю вашу увагу, що аналогічна відповідь надана Вам вже у трьох ваших вимогах - - читайте уважно! Окрім цього, статею 627 ЦК України передбачено поняття "Свободи договору" - і ваши незаконні вимоги є саме спробою дискримінації з вашого боку законних прав Замовника.
Дата відповіді: 15.04.2019 21:05
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6557de0675c7482c812beec1be6eaed5
Дата опублікування: 14.04.2019 23:05
Опис: Шановний замовнику, детально вивчивши Вашу документацію, ми дійшли висновку що в ній присутні дискримінаційні вимоги, а саме: «надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.». Ця вимога не законна з наступних причин: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у залежність від третіх осіб та у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. По-друге: виходячи зі ст.1 ст.3 Закону України «Про підприємництво» дана вимога обмежує самостійну діяльність юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Рекомендуємо видалити дану вимогу, як дискримінаційну та дотримуватись принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також нагадуємо, що обов’язкова сертифікація відмінена в Україні з 2018 року.
Відповідь: Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі –Закон) застосовується за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону. Оскільки оголошена вартість нашого предмету закупівлі складає 30000,00 гривень, то дана закупівля взагалі не підпадає під дію вищезгаданого закону. З огляду на викладене та ураховуючи, що Законом не регулюється здійснення допорогових закупівель, а застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Відповідно до п.6.3. Порядку замовник може додатково вимагати іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Надання гарантійного листа виробника (представництва, дилера, офіційного дистриб’ютора філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання медичних виробів невідомого походження. В нашій документації встановлена наступна вимога «Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією» та надає можливість Вам як потенційно можливому учаснику надати гарантійний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Таким чином Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.
Дата відповіді: 15.04.2019 14:15