• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Світильник хірургічний пересувний

Закупівля : 2 (два) Світильника хірургічних чотирьох рефлекторних пересувних L734-II «Біомед»

Завершена

30 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2019 15:00 - 15.04.2019 22:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2c96cf854e144777836437cc3a54aed4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-000519-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, детально вивчивши Вашу документацію, ми дійшли висновку що в ній присутні дискримінаційні вимоги, а саме: «надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.». Ця вимога не законна з наступних причин: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у залежність від третіх осіб та у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. По-друге: виходячи зі ст.1 ст.3 Закону України «Про підприємництво» дана вимога обмежує самостійну діяльність юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Рекомендуємо видалити дану вимогу, як дискримінаційну та дотримуватись принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також нагадуємо, що обов’язкова сертифікація відмінена в Україні з 2018 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога Замовника у цей закупівлі, щодо надання «оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією» відповідає вимогам Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Посилання Вами, як на обґрунтування законності ваших вимог, на: 1) статтю 31 Господарського кодексу України – безпідставно тому, що ця стаття стосується лише незаконних дії «органів влади», а Замовник не є «органом влади». 2) Статті 1, 3 Закону України «Про підприємництво» взагалі не стосуються процедури закупівель. Таким чином Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом. Звертаю Вашу увагу, що твердження стосовно «З цієї вимоги робимо висновок, що переможець уже визначений» є наклепом, якій порочить ділову репутацію нашого підприємства, за якій передбачена відповідальність відповідно статей 201, 1167 ЦК України, постанови пленуму ВСУ «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації, фізичної та юридичної особи» від 27.02.2009р. №1.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо недопущення дискримінації потенційних учасників

Номер: 68ed73b7c096431f89ff3b037984f1eb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-04-11-000519-c.a2
Назва: Щодо недопущення дискримінації потенційних учасників
Вимога:
Шановний замовнику, повторно вивчаючи Вашу оновлену документацію, ми дійшли висновку що Ви і на далі продовжуєте встановлювати дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, а саме: 1) Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі. (Обмеження конкуренції, залежність учасника від третьої особи); 2) Перелік організацій (не менше 3-х), яким у 2018 та/або 2019 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон). (Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» : наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а не договорів, тобто одного!!!. Також не вказано якої форми власності повинні бути організації (або бюджетні кошти)- Ви встановлюєте обмеження щодо бюджетних коштів. Також визначитесь Ви заковуєте послуги чи товар???). 3) Учасник зобов'язаний у строк не пізніше доби з моменту закінчення торгів надати зразок договору на електрону адресу Замовника для розгляду проекту договору. Учасники надають зразки продукції у строк не пізніш доби з моменту закінчення торгів. У разі відсутності виконання цих вимог, учасник дискваліфікується незалежно від запропонованої ціни і розглядається наступний учасник. При необхідності проведення фізико-хімічного аналізу товару – аналіз проводиться за рахунок Учасника. (З цієї вимоги робимо висновок, що переможець уже визначений, та знаходиться неподалік від Вас. Інакше ви значно звужуєте коло потенційних постачальників). 4) Підпис договору не пізніш трьох робочих днів з моменту визнання переможцем. Поставка товару не пізніш одного робочого дня з моменту підпису договору. (З цієї вимоги робимо висновок, що переможець уже визначений, та знаходиться неподалік від Вас. Інакше ви значно звужуєте коло потенційних постачальників). Вимагаємо повернути закупівлю в законодавче поле та змінити вимоги до учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилено вимоги Учасника
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2019 20:26
Підтвердження вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) застосовується за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону. Оскільки оголошена вартість нашого предмету закупівлі складає 30000,00 гривень, то дана закупівля є допороговою, тому застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, а не положення Закону стосовно порядку до документації закупівлі. Відповідно до п.6.3. Порядку замовник може додатково вимагати іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Надання гарантійного листа виробника (представництва, дилера, офіційного дистриб’ютора філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання медичних виробів невідомого походження. Окрім, цього: • Без листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. • Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. • Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. В нашій документації встановлена наступна вимога «Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією» та надає можливість Вам як потенційно можливому учаснику надати гарантійний лист не лише від виробника товару, а й від його представника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Таким чином Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом. Звертаю Вашу увагу, що твердження стосовно «З цієї вимоги робимо висновок, що переможець уже визначений» є наклепом, якій порочить ділову репутацію нашого підприємства, за якій передбачена відповідальність відповідно статей 201, 1167 ЦК України, постанови пленуму ВСУ «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації, фізичної та юридичної особи» від 27.02.2009р. №1.
Задовільнена: Ні