• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 39290000-1 - Фурнітура різна (заміна пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках).

код ДК 021:2015: 39290000-1 - Фурнітура різна (заміна пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках).

Торги не відбулися

66 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 660.00 UAH
Період уточнення: 22.03.2019 16:57 - 27.03.2019 18:00
Відповідь надана

Відкоригуйте технічні умови закупівлі і надайте інформацію в повному обсязі.

Номер: 23b7e470f1e241e0b65e9627a2ab527e
Дата опублікування: 26.03.2019 20:41
Опис: Як учасник має розрахувати свої витрати не маючи чітких умов закупівлі? Ви закупівлю оголосили тільки для вінницьких компаній? Чому це не вказано в умовах закупівлі?
Відповідь: В оголошенні чітко прописано розміри інформаційних панелей в залежності від кількості розкладів та очікувана кількість панелей, а також інші технічні (якісні) вимоги. Закупівля оголошена по всій території України.
Дата відповіді: 27.03.2019 18:00
Відповідь надана

Строки Заміни інформаційних панелей.

Номер: 23237ac6e26f4ceb8f60ac59b378854f
Дата опублікування: 25.03.2019 10:37
Опис: 7. Заміна інформаційних панелей здійснюється за результатами періодичних обстежень або за заявками комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» чи замовника протягом одного робочого дня, з моменту отримання заявки. Одже в законі про публічні закупівля йдеться 5 днів, щоб не тільки учасники з Вашого мікрорайону могли приймати участь, але й з містечок та мегаполісів на іншому краю нашої неньки України. Отже цікаво, а в чому так потрібна вимога у пожежному порядку виконання за один день, а не за 5 днів ? Копію листа з запитанням надсилаємо у Фейсбук на сторінку "Стоп-коррупція".
Відповідь: Терміни встановлюються для забезпечення недопущення надходження скарг від громадян та для комфортного проживання у місті та користування міським транспортом.
Дата відповіді: 26.03.2019 17:39
Відповідь надана

Замовлення за один день ?

Номер: 7277169e82e4477fa8fd72884418421d
Дата опублікування: 25.03.2019 10:23
Опис: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника (за наявності), надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. - не зрозуміло, протягом якого часу ? Якщо учасник з Дніпра, то це 5 днів пошта буде йти. Чи то тендер для учасників тільки Вінницької області ? І за який час повинно бути зроблене замовлення ? Припустимо, сьогодні ви замовили 10 одиниць товару, а наступного дня воно повинно бути виконано ?
Відповідь: Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю) повинні бути надані в електронному вигляді у (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення до моменту проведення аукціону. За результатами здійснення закупівлі Замовник та Виконавець укладають договір не раніше ніж через 2 робочі дні з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Замовлення на заміну та встановлення пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках здійснюється за результатами періодичних обстежень або за заявками комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» чи замовника протягом одного робочого дня, з моменту отримання заявки. Терміни встановлюються для забезпечення недопущення надходження скарг від громадян та для комфортного проживання у місті та користування міським транспортом.
Дата відповіді: 26.03.2019 17:38
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 02a5f96a992942f0837b1cc752ddffdd
Дата опублікування: 22.03.2019 21:43
Опис: Яка логістика розміщення цих дошок оголошень?Яка мінімальна кількість на заміну дошок передбачена на один монтаж?
Відповідь: Розміщення дошок оголошень на зупинках громадського транспорту з розкладами руху транспорту. На один монтаж передбачена одна кількість дошок.
Дата відповіді: 25.03.2019 09:26