• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 39290000-1 - Фурнітура різна (заміна пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках).

код ДК 021:2015: 39290000-1 - Фурнітура різна (заміна пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках).

Торги не відбулися

66 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 660.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2019 16:57 - 27.03.2019 18:00
Вимога
Вирішена

Вимога по дискримінації учасників

Номер: 8bebc55b6a1d43adbc8588289b3b9e91
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001924-c.a2
Назва: Вимога по дискримінації учасників
Вимога:
Шановний замовник, товар та послуги, які є предметом закупівлі не є товаром та послугами життєво необхідними, які потребують негайного і миттєвого виконання. Ваші умови по закупівлі є дискримінаційними та порушують закон "Про публічні закупівлі" такі роботи можуть виконуватися у термін до 3 робочих днів не завдавши шкоди ні громадянам міста, ні суспільству в цілому. А от умова про заміну в один робочий день дискримінує всіх учасників окрім учасників, які територіально знаходяться у м. Вінниця. Також вимога додати документ з переліком адрес зупинок на яких планується заміна інформаційних дошок. Адже за наданими вами даними неможливо скласти кошторис транспортних витрат на заміну інформаційних дошок немаючи жодної адреси - і цей фактор знову дискримінує учасників інших областей, бо вони не можуть знати скільки цих зупинок по місту загалом і на яких із них планується заміна.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку із надходженням запиту (ID: UA-2019-03-22-001924-c.a2) щодо вимоги стосовно одного дня виконання замовлення за предметом закупівлі: (ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (заміна пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках). (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-03-22-001924-c) Департамент енергетики, транспорту та зв’язку (далі - Замовник) роз’яснює. Необхідність заміни протягом 1 дня зумовлена надходженням значної кількості скарг від мешканців міста. Щоденну потребу у заміні панелей визначити неможливо, адже ми не можемо передбачити кількість і за якою саме адресою може бути поламана інформаційна панель.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 26.03.2019 18:48
Підтвердження вирішення: У зв’язку із надходженням запиту (ID: UA-2019-03-22-001924-c.a2) щодо вимоги стосовно одного дня виконання замовлення за предметом закупівлі: (ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (заміна пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках). (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-03-22-001924-c) Департамент енергетики, транспорту та зв’язку (далі - Замовник) роз’яснює. Необхідність заміни протягом 1 дня зумовлена надходженням значної кількості скарг від мешканців міста. Щоденну потребу у заміні панелей визначити неможливо, адже ми не можемо передбачити кількість і за якою саме адресою може бути поламана інформаційна панель.
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

дискримінація учасників

Номер: 429f3e1ebe344835bd8dbfd869da7323
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-22-001924-c.c1
Назва: дискримінація учасників
Вимога:
Приберіть будь-ласка дискрімінаційні вимоги стосовно одного дня для виконання замовлення. Цією вимогою ви дискримінуєте учасників інших областй.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У зв’язку із надходженням запиту (ID: UA-2019-03-22-001924-c.c1) щодо вимоги стосовно одного дня виконання замовлення за предметом закупівлі: (ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (заміна пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках). (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-03-22-001924-c) Департамент енергетики, транспорту та зв’язку (далі - Замовник) роз’яснює. Терміни для виконання замовлення поставлено у зв’язку зі своєчасністю заміни пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху та задоволення потреб громадян для комфортного проживання у місті та користування міським транспортом.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 25.03.2019 14:37
Підтвердження вирішення: У зв’язку із надходженням запиту (ID: UA-2019-03-22-001924-c.c1) щодо вимоги стосовно одного дня виконання замовлення за предметом закупівлі: (ДК 021:2015 – 39290000-1 Фурнітура різна (заміна пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху на автобусних зупинках). (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-03-22-001924-c) Департамент енергетики, транспорту та зв’язку (далі - Замовник) роз’яснює. Терміни для виконання замовлення поставлено у зв’язку зі своєчасністю заміни пошкоджених інформаційних панелей з розкладами руху та задоволення потреб громадян для комфортного проживання у місті та користування міським транспортом.
Задовільнена: Ні