• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 279+000 – км 286+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 279+000 – км 286+000, Миколаївська область

Завершена

148 851 824.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 148 850.00 UAH
Період уточнення: 10.01.2019 16:32 - 29.06.2019 19:00
Відповідь надана

Щодо вимог Тендерної документації 2

Номер: c6ed1b5a521b4b9c93124ca3d2c26ca9
Дата опублікування: 29.06.2019 18:51
Опис: Замовник не надав обґрунтовану відповідь на запитання Учасника. Тому черговий раз просимо надати відповідь на наступне запитання: ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ), ЯКА ПЕРЕДБАЧАЄ ДЛЯ УЧАСНИКІВ – ЮРИДИЧНИХ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ, У ТОМУ ЧИСЛІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ, НАЯВНІСТЬ ВІДГУКІВ (ЛИСТІВ-ВІДГУКІВ І Т.П.) – ДЕ ВИЗНАЧЕНО ТЕРМІН «ВІДГУК» (ЛИСТ-ВІДГУК І Т.П.), ВСТАНОВЛЕНО ПОРЯДОК І ТЕРМІНИ ЙОГО ОТРИМАННЯ, ТЕРМІН ДІЇ ТОЩО. У випадку, якщо Замовник не надасть обґрунтовану відповідь щодо нормативно-правового акту, який передбачає відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, вважаємо, що: 1) відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИЙ чинним законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців; 2) у зв’язку з вищевикладеним, Учасник може не надавати відгук (лист-відгук, позитивний відгук тощо) у складі своєї тендерної пропозиції; 3) у зв’язку з вищевикладеним, відсутність відгуку (листа-відгуку, позитивного відгуку тощо) у складі тендерної пропозиції Учасника НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне. Замовник обгрунтовано та вичерпно, з посиланням на норми Закону, роз`яснив вимогу тендерної документації щодо подання в складі тенденої пропозиції учасника на підтвердження квліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» листа-відгуку (дивіться відповідь на запит учасника, розміщену в електронній системі закупівель 26.06.2019 року), однак Ви продовжуєте наполягати на наданні розяснень, які не стосуються умов тендерної документації. Ви, як учасник, самостійно формуєте склад тендерної пропозиції, в тому числі документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог тендерної документації. Ваше право мати особисту думку щодо необхідності подання чи не подання в складі тендерної пропозиції листа – відгуку
Дата відповіді: 03.07.2019 15:51
Відповідь надана

Щодо вимог Тендерної документації

Номер: 4857fdbc5983490db2c55bfca6db643e
Дата опублікування: 21.06.2019 16:12
Опис: Замовником в Тендерній документації (Додаток 3) вимагається надання листа(ів) відгука(ів), який(і) має(ють) бути датований(ні) не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Звертаємо Вашу увагу, що в ч.4. ст.16. Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, НЕ ПОДАЮТЬСЯ НИМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДЛЯ УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ. У зв’язку з викладеним просимо Замовника пояснити яким саме нормативно-правовим актом чинного законодавства України передбачена для учасників наявність відгуку? ПРОСИМО ВКАЗАТИ КОНКРЕТНУ НОРМУ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ (НАЗВУ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ, ЙОГО НОМЕР, КИМ ВИДАНИЙ ЧИ Є ДОКУМЕНТ ЧИННИМ), яка ПЕРЕДБАЧАЄ для юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, наявність (отримання) відгуків (листів-відгуків і т.п.) – де визначено термін «відгук» (лист-відгук і т.п.), встановлено порядок і терміни його отримання, термін дії тощо. У випадку, якщо чинним законодавством України не передбачена для учасників наявність відгуків, просимо (вимагаємо) Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу надання документів, що не передбачені законодавством для учасників.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: -наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, статтею 16 Закону Замовника зобов’язано вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та Замовнику дано право визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, за умови зазначення цього переліку в тендерній документації. Замовником у додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: 1) аналогічний*2 виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час. 2) форма(и) №КБ-3 що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про надання послуг (виконання робіт) з влаштування шарів дорожнього одягу. 3) лист(и) відгук(и) від балансоутримувачів автомобільних доріг по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами наданих послуг (виконаних робіт)). Лист(и) відгук(и) має(ють) бути датований(ні) не пізніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю. Також роз’яснюємо, що наявність листа-відгуку від балансоутримувача (тобто від суб’єкта, який отримує кінцевий результат наданих послуг (виконаних робіт)) свідчить про спроможність виконавця якісно та своєчасно надавати послуги (виконувати роботи), що є суттєвим для Замовника, в тому числі з огляду на фінансування за рахунок бюджетних коштів. Крім того, Замовник впевнений, що зазначена вимога не може бути проблемною для добросовісних учасників, з достатнім досвідом виконання робіт. Враховуючи вищевикладене, вимоги в тендерній документації зазначені у повній відповідності до норм Закону, для задоводення вимог, зазаначених у Вашому зверненні, підстави відсутні.
Дата відповіді: 26.06.2019 16:19
Відповідь надана

Запитання до технічного завдання.

Номер: 1cba2bf55696479d84c706b847646509
Дата опублікування: 28.01.2019 14:05
Опис: Пунктм 38 технічого завдання передбачено рзлив в’яжучих матеріалів автогудронатором на І передачі редуктора з додатковим підігрівом 1,2л/м2 в кількості 35,52054т. та емульсія бітумна, дорожна ЕКШ в кількості 36,5861562т. При витраті 1,2л. обсяг робіт мав би становити: 1,2л/м2х59200,9м2/1000=71,04108т. Витрата емульсії: 1,2л/м2х59200,9м2/1000х1,03=73,1723124т. Просимо розяснити яка норма витрати емульсії має бути застосована?
Відповідь: Замовником розглянуте Ваше звернення. Повідомляємо, що при складанні технічного завдання було допущено описку у найменуванні робіт (п. 37 Технічного завдання). Робочим проектом передбачено норму витрат емульсії бітумної 0,6 л/м2 при розливі автогудронатором. За результатами розгляду в тендерну документацію будуть внесені зміни у найменування робіт. Витрати матеріалу відповідають робочому проекту.
Дата відповіді: 31.01.2019 15:04
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: a9ef7ade21194e31ba86ba83976b892f
Дата опублікування: 16.01.2019 12:49
Опис: У тендерній документації не виділені кінцеві і початкові ділянки бар'єрного огородження, а вага прямих ділянок, яка становить 23,6 кг /м.п., відповідає бар'єрному огородженню 11 ДО-128-0,8-4-1,6 з поперечним прогином 1,6 і кроком 4м. В описовій частині написано з кроком 2м, що відповідає бар'єрному огородженню 11 ДО-128-0,8-2-1,5 з поперечним прогином 1,5, кроком 2м та вагою 28,8кг/м.п. Просимо уточнити вагу бар'єрного огородження з урахуванням початкових і кінцевих ділянок та кроку 2м.
Відповідь: Замовником розглянуте Ваше звернення. За результатами розгляду в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 18.01.2019 15:11