-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Світильники та освітлювальна арматура (Світильники)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-12-20-006285-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Світильники»
Завершена
6 134 686.44
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 61 346.86 UAH
мін. крок: 1% або 61 346.86 UAH
Період уточнення:
28.12.2018 10:03 - 02.02.2019 17:00
Відповідь надана
Діапазону температури
Номер:
6f330c488509436ba625cd42e3ccd6bd
Дата опублікування:
01.02.2019 16:45
Опис:
Вимога стосовно робочого діапазону температури «не менше від -45 до +50» є дискримінаційною так як в Україні жодного разу не було зафіксовано такої низької температури (-45), та направлена на обмеження конкуренції. А в зв’язку з тим, що більшість виробників світлодіодних світильників використовують діапазон температур від -40 до +50 та з метою збільшення конкуренції, вимагаємо скоригувати даний показник до значень: -40 до +50.
Відповідь:
Згідно таблиці 1 п. 4.2 ДСТУ-Н Б.В. 1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія. Захист від небезпечних геологічних процесів, шкідливих експлуатаційних впливів, від пожежі» в Україні абсолютний мінімум температури навколишнього середовища складає мінус 42° С, що відповідно таблиці 3 п.3.2. ГОСТ 15150-69 (діє до 01.01.2022) відповідає виконанню «У» (умеренный (помірний)), для якого абсолютний мінімум температури навколишнього середовища складає мінус 45° С.
В зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за доцільне вносити зміни в технічні вимоги щодо діапазону температур «не менше від -45 до +50» та з огляду на зазначене вище, наведені в питаннях Учасника аргументи щодо штучного звуження конкуренції та порушення принципу недискримінації Замовник вважає безпідставними та такими, що не відповідають дійсності.
Дата відповіді:
06.02.2019 15:36
Відповідь надана
Індекс кольоропередачі
Номер:
c2080370928243198734ceb9bfdb01a3
Дата опублікування:
01.02.2019 16:44
Опис:
В Розділі 3 та Розділі 4 Додатку № 1 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» вимагається індекс кольоропередачі CRI не менше 80. Згідно постанови КМУ від 15.10.2012 року № 992 «Про затвердження вимог до світлодіодних світлотехнічних пристроїв та електричних ламп, що використовуються в мережах змінного струму з метою освітлення», стосовно індексу кольоропередачі вказано, що «Мінімально допустимі значення індексу кольоропередачі світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп для зовнішнього освітлення становить 60». Таким чином вважаємо вимогу «індекс кольоропередачі CRI повинен бути не менше 80» ЗАЙВОЮ та вимагаємо змінити її.
Відповідь:
На об’єктах Замовника наявна велика кількістю маркування (в тому числі і кольорового) обладнання, технологічних мереж та запроваджені заходи з охорони об’єктів Замовника. Також зазначаємо, що об’єкти Замовника є об’єктами підвищенної небезпеки і під час виконаня робіт або при виникненні аварійної ситуації оперативний персонал має чітко бачити маркування (в тому числі і коректне відображення кольорового маркування) обладнання/мереж для коректного виконання оперативних дії згідно інструкцій, при виникненні ситуацій в нічний час. Відповідно до вищенаведенного Замовник вважає недоцільним внесення змін в технічну вимогу індекс кольоропередачі CRI на рівні «не менше 80».
Дата відповіді:
06.02.2019 15:36
Відповідь надана
ІР67
Номер:
bef269bf19fd41a3bea9bb6a56b8bc73
Дата опублікування:
01.02.2019 16:43
Опис:
Ступінь захисту ІР67 передбачає працездатність приладу при короткостроковому зануренні в воду. Просимо надати пояснення, навіщо для вуличних світильників потрібен такий захист, невже Замовником передбачається використання вуличних світильників під водою? Для світильників вуличного освітлення цілком достатньо IP65 – захист від водяних струй, що й виконує більшість виробників світлодіодних світильників. Дана вимога стосовно ІР67 вказує на обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Вимога Замовника стосовно захисту ІР67 наведена для зменшення витрат Замовника на демонтаж та передачу світильника Учаснику(Постачальнику) для гарантійної заміни/ремонту після проходження осінньо-зимового періоду.
Дата відповіді:
06.02.2019 15:36
Відповідь надана
Технічні вимоги
Номер:
b102da8c97ae4880bb0993982548a0f6
Дата опублікування:
01.02.2019 16:42
Опис:
В Додатку № 1 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» Розділ 3 «Світильник LED вуличн. для висоти 10-12м» та Розділ 4 «Світильник LED вуличн. для висоти 22-24м» вказані технічні вимоги такі як: кількість світлодіодів не менше 100 шт. та 300 шт., габаритні розміри вказані у вузькому діапазоні (400-450х200-210х80-100 та 650-800х200-210х80-100), чітке обмеження по масі світильників (не більше 3,5 кг. та 6,5 кг.), тип монтажу світильника (на консоль та одночасно настінний монтаж), регулювання нахилу світильника від 0 до 90 градусів, яке передбачено конструкцією самого світильника, можливість зміни блоку живлення без демонтажу світильника з місця встановлення. Дані вимоги прямо вказують на конкретні світильники виробництва ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА».
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 2 абзац 3): «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника»
Вимагаємо негайно виключити із Додатку № 1 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» вказані вище технічні характеристики.
Відповідь:
Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вносить до тендерної документації «інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів,…, що закуповуються, у тому числі їх технічні і якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, …, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"…».
З огляду на зазначене вище, Замовник не вважає за доцільне вносити зміни в технічні вимоги. Наведені в питаннях Учасника аргументи щодо штучного звуження конкуренції та порушення принципу недискримінації Замовник вважає безпідставними та такими, що не відповідають дійсності.
Дата відповіді:
06.02.2019 15:35
Відповідь надана
Загальні вимоги до закупівлі
Номер:
47531021a4d348a1ace334b374a43631
Дата опублікування:
01.02.2019 16:41
Опис:
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 3 та 4) вказують на те, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В оголошеному тендері «UA-2018-12-28-000267-b» по предмету закупівлі «Світильники та освітлювальна арматура (Світильники)» запитуються три види світильників, а саме: світильники накладні офісні, світильники вуличні та світильники вибухозахищені без розбивки на лоти. Дана закупівля без розбивки на лоти дозволяє прийняти участь лише одному виробнику світлодіодних світильників в Україні – ТОВ «ОСП Корпорація ВАТРА».
Таким чином, ви встановили дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо розділити закупівлю на лоти, а саме: Лот 1 «Світильники накладні офісні», Лот 2 «Світильники вуличні», Лот 3 «Світильники вибухозахищені».
Без цього ми будемо вважати дану вимогу такою, що порушує законодавство, та вимушені будемо подати скаргу в АМКУ.
Відповідь:
Законом України «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015 р. визначено, що публічна закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Також згідно п.37 ч.1 ст.1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Крім того, в Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 р. № 454 закупівлі зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Тобто, саме Замовник визначає умови закупівлі товарів, робіт і послуг, в т.ч. необхідність поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
В зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за доцільне визначати окремі частини закупівлі (лоти) по закупівлі Світильники та освітлювальна арматура (Світильники) Fixtures and lighting fittings (Fixtures) (UA-2018-12-28-000267-b
Дата відповіді:
06.02.2019 15:35
Відповідь надана
Технічні параметри
Номер:
6cf9595eaff545658e6a2182156374c4
Дата опублікування:
24.01.2019 16:03
Опис:
В додатку №1 до тендерної документації в технічних вимогах до 6. Світильник накл. типу в в рядку 4 - Напруга живлення В вказано 36. Це значення 36 відносіться до єлектромережі зміінного струму або постійного струму?
Відповідь:
Напруга живлення 36 В, постійний струм.
Дата відповіді:
28.01.2019 09:27
Відповідь надана
Мощность
Номер:
586403bd4c5548b38e91d94831abdcbf
Дата опублікування:
11.01.2019 13:29
Опис:
Добрый день! Нет ли опечатки в мощности светильников по позициям №№ 1 и 2??? Минимальная мощность для таких светильников составляет 36Вт.
Відповідь:
Помилки немає. Учасник має запропонувати Замовнику обладнання згідно умов зазначених в тендерній документації Додаток №1 Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді:
14.01.2019 08:28