• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Світильники та освітлювальна арматура (Світильники)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-12-20-006285-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Світильники»

Завершена

6 134 686.44 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 61 346.86 UAH
Період оскарження: 28.12.2018 10:03 - 08.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Технічні вимоги

Номер: 953be004d0a84599954d71627e80b355
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-28-000267-b.a2
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
В технічних вимогах до предмета закупівлі в 12 рядку вказано: "Ступінь захисту від дій зовнішнього середовища відповідно ГОСТ 14254". Даний ГОСТ втратив чинність 01 січня 2019 року разом з іншими 4000 застарілих ГОСТів. Нині чинні вимоги Європейських стандартів. Прошу внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вказаний Замовником ГОСТ 14254 чинний. Замовник вважає недоцільним внесення змін в тендерну документацію з вищенаведеного питання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційної вимоги

Номер: b9c5fdbea2fe48a8aea9b255217c1a99
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-28-000267-b.b1
Назва: Усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Відповідно до Додатку №1 тендерної документації "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" однією з інших вимог встановлено що «виробник продукції Україна або країни Європейського союзу (ЄС)». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципів здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16, вимоги, встановлені ст.17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищенаведеного вважаємо, що встановлення обмежень до країни-походження предмету закупівлі, зокрема зазначення що «виробник продукції Україна або країни Європейського союзу (ЄС)» є вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Замовник має право обмежити коло країн-походжень товару або вимог до діяльності Учасників відповідно до Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указу Президента України «Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2018 року № 126/2018; Рішення РНБО України «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) від 02.05.2018 року; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Просимо виключити з тендерної документації формулювання «виробник продукції Україна або країни Європейського союзу (ЄС)», як таке що носить дискримінаційних характер та не відповідає вимогам ст.ст. 3, 5, 22 та 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовником проведений аналіз виробників світильників в розрізі їх надійної роботи, були проаналізовані результати роботи світильників, що встановлені та експлуатуються на об’єктах Замовника, проведений аналіз країн виробників зазначеної продукції. Базуючись на висновках, зроблених з проведеного аналізу, зменшення випадків гарантійної заміни світильників за рахунок надійності їх роботи та, відповідно, для зменшення витрат Замовника на проведення робіт по демонтажу, підтримці вітчизняного виробника - Замовником було прийнято рішення, щодо внесення в технічні вимоги до предмету закупівлі Світильники та освітлювальна арматура (Світильники) вимоги «виробник продукції Україна або країни Європейського союзу (ЄС)». Замовник вважає, що вищенаведена вимога не є дискримінаційною та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено