-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 72310000-1 Послуги з обробки даних, (послуги з отримання та передачі даних від споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоквартирних будинків)
3 500 000 хвилин на рік (292 000 хвилин на місяць)
Торги не відбулися
7 875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 20 000.00 UAH
Період уточнення:
08.02.2019 13:15 - 10.03.2019 13:20
Відповідь надана
Вимога про усунення порушень
Номер:
ea73bb9227d14e4c892cb4b3557b6f48
Дата опублікування:
01.03.2019 14:04
Опис:
UA-2019-02-08-001020-c
Вимога про усунення порушень
Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі – ТД) встановлена умова, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції:
1) підписану інформацію про відповідність встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі;
2) інформацію у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля.
3) інші документи, передбачені Додатком 3 тендерної документації.
У підпункті 7.1 пункту 7 Додатку 3 ТД зазначено вимогу, що у штатному розписі Виконавця має бути виділена та передбачена група працівників у кількості не менше 100 (ста) операторів, що займаються обробкою телефонних звернень населення та надання усної інформації, роз’яснень населенню щодо проведених ним оплат за надані послуги з холодного водопостачання та водовідведення.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-02-08-001020-c зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають у штатному розписі не менше 100 (ста) операторів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників цієї процедури закупівлі).
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника (Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал»), а саме в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду АМКУ аналогічних порушень законодавства у сфері закупівель (рішення від 10.01.2019 № 287-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-12-11-000311-b).
Отже, зазначена вимога в ТД може призвести до порушень, які неможливо буде усунути на більш пізньому етапі даного тендеру, а також до накладання штрафів на посадових осіб замовника. Також не є виключеним варіант здійснення перевірки цього тендеру посадовцями ДАСУ.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-02-08-001020-c, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь:
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Також згідно із ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Предметом даної закупівлі є Послуги з обробки даних, (послуги з отримання та передачі даних від споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоквартирних будинків). Враховуючи ту обставину, що неякісне надання даних послуг, наявність будь-яких збоїв в наданні цих послуг зумовить відсутність можливості у споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків, передавати показання лічильників холодного водопостачання та гарячого водопостачання, оформляти заявки на опломбування та повірку лічильників холодного водопостачання, тощо, замовником в тендерній документації зазначена вимога, що у штатному розписі Виконавця має бути виділена та передбачена група працівників у кількості не менше 100 (ста) операторів, що займаються обробкою телефонних звернень населення та надання усної інформації, роз’яснень населенню щодо проведених ним оплат за надані послуги з холодного водопостачання та водовідведення.
ПрАТ «АК «Київводоканал» вважає дану вимогу обґрунтованою та такою, що не порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі у зв’язку з тим, що загальна кількість багатоквартирних та приватних будинків в місті Києві , які є споживачами ПрАТ «АК «Київводоканал» становить приблизно 15 000, а тому наявність у учасника в штаті менше ніж 100 операторів може призвести до того, що послуги будуть можуть бути не надані, або надані неналежним чином та/або несвоєчасно, що призведе до відсутності можливості у споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» передавати показання лічильників холодного водопостачання та гарячого водопостачання, оформляти заявки на опломбування та повірку лічильників холодного водопостачання, тощо.
Дата відповіді:
05.03.2019 16:29
Відповідь надана
Вимога про усунення порушень
Номер:
e4b6f10e56d0442eaaf615bfee1ebb82
Дата опублікування:
01.03.2019 14:03
Опис:
UA-2019-02-08-001020-c
Вимога про усунення порушень
У Додатку 2 до ТД встановлена умова, що учасник повинен надати наданням копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору, який підтверджує наявність достатніх знань у сфері обслуговування споживачів послуг централізованого водопостачання та водовідведення (термін надання послуг – не менше одного року).
Аналогічним договором є договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з оперативно-диспетчерського обслуговування.
За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі за оголошенням UA-2019-02-08-001020-c зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічного договору, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з оперативно-диспетчерського обслуговування (не, наприклад, «операційно-диспетчерського» обслуговування), з терміном надання послуг не менше одного року, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання (потенційних учасників цієї процедури закупівлі).
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії замовника (Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал»), а саме в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на практику розгляду АМКУ аналогічних порушень законодавства у сфері закупівель (рішення від 10.01.2019 № 287-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2018-12-11-000311-b).
Отже, зазначена вимога в ТД може призвести до порушень, які неможливо буде усунути на більш пізньому етапі даного тендеру, а також до накладання штрафів на посадових осіб замовника. Також не є виключеним варіант здійснення перевірки цього тендеру посадовцями ДАСУ.
Керуючись наданим Законом України «Про публічні закупівлі» правом, звертаємось до замовника (Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал») з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-02-08-001020-c, а саме, вимагаємо в порядку та строк, визначені частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз'яснення з цього приводу, а також усунути порушення принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» у вищевказаній частині шляхом внесення до тендерної документації відповідних змін. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь:
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч. 2 ст. 22 Закону.
Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв з тих, що передбачені ст. 16 Закону та відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також згідно із ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Одним із кваліфікаційних критеріїв, передбачених ст. 16 Закону є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ч. 3 ст. 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст. 3 Закону.
А тому, ПрАТ «АК «Київводоканал», як замовник, самостійно в тендерній документації визначає спосіб підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Так, предметом даної закупівлі є Послуги з обробки даних, (послуги з отримання та передачі даних від споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоквартирних будинків). Враховуючи ту обставину, що неякісне надання даних послуг, наявність будь-яких збоїв в наданні цих послуг зумовить відсутність можливості у споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків, передавати показники лічильників холодного водопостачання та гарячого водопостачання, оформляти заявки на опломбування та повірку лічильників холодного водопостачання, тощо, замовником в тендерній документації зазначена вимога - надати учаснику копії договору, який повинен свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного договору з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору, який підтверджує наявність достатніх знань у сфері обслуговування споживачів послуг централізованого водопостачання та водовідведення (термін надання послуг – не менше одного року). Аналогічним договором є договір, предметом якого є надання послуг з отримання та передачі даних від споживачів – мешканців багатоповерхових будинків та/або надання послуг з оперативно-диспетчерського обслуговування.
ПрАТ «АК «Київводоканал» вважає дану вимогу обґрунтованою та такою, що не порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі у зв’язку з тим, що згідно тендерної документації строк надання послуг – протягом 2019 року (тобто з моменту підписання договору та до 31 грудня 2019 року), а тому наявність у учасника договору згідно якого він надавав послуги терміном менше одного року не може свідчити про наявний досвід надання послуг саме протягом такого строку, який необхідний замовнику, та не може гарантувати те, що послуги з обробки даних, (послуги з отримання та передачі даних від споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» – мешканців багатоквартирних будинків) можуть бути надані належним чином та їх несвоєчасне надання, ненадання в повному обсязі, надання неналежної якості не призведе до відсутності можливості у споживачів ПрАТ «АК «Київводоканал» - мешканців багатоквартирних будинків, передавати показання лічильників холодного водопостачання та гарячого водопостачання, оформляти заявки на опломбування та повірку лічильників холодного водопостачання, тощо.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику розгляду АМКУ аналогічних скарг у сфері закупівель (рішення від 22.02.2019 № 1933-р/пк-пз під час проведення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-01-09-000717-a).
Отже, вимоги викладені у даній вимозі про усунення порушень не є підставою для внесення відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
05.03.2019 16:25