• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт водопровідної мережі північної частини с.Савро Саксаганської сільської ради П’ятихатського району Дніпропетровської області

згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Завершена

2 561 039.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 805.20 UAH
Період уточнення: 17.01.2019 17:00 - 29.01.2019 20:00
Відповідь надана

Розділ 1. Колодязі

Номер: 28ebb1f9d74d4748b2a58b6ad4862ff5
Дата опублікування: 21.01.2019 11:10
Опис: Добрий день! Згідно тендерної документації та Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 у Розділі 1. Колодязі вказано Кiльця КС20.9А 1 шт. Де його слід застосувати, якщо не вказано плити днищ такого ж діаметру? Також не зрозуміло скільки всього колодязів слід зробити. Згідно кошторису Плити днищ ПН10 - 1шт, Плити днищ ПН15 - 19шт, а от Люків лише 19шт. Уточніть кількість колодязів
Відповідь: Кількість колодязів, плит днища та люків прийнята згідно проекту, який буде надано переможцю торгів тендерної закупівлі. В процесі виконання будівельно-монтажних робіт питання щодо кількості матеріалів або доцільності їх використання підрядник має можливість обговорювати з проектувальником в рамках авторського нагляду.
Дата відповіді: 24.01.2019 11:59
Відповідь надана

ПДВ

Номер: 7ffd3a06dd2f4ef9b12a40f257189cdd
Дата опублікування: 21.01.2019 09:29
Опис: Добрий день!!! У Вашій тендерній документації зазначено, якщо учасники не є платниками податку на додану вартість та якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, але з урахуванням усіх інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства. З вище зазначеного, якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, алеж він обкладається НДС! Якщо учасники не є платниками податку на додану вартість, та закупівля в даному разі обкладається ПДВ, а саме учасники всі розрахунки ведуть без ПДВ, а в електронниому майданчику ціна виставляеться тільки з ПДВ, виходить, що розрахунки ведуться без ПДВ, а ціну виставляти в електронному майданчику з ПДВ?
Відповідь: При проведенні даної процедури закупівлі замовник, погоджуючи положення тендерної документації, керувався основними принципами здійснення закупівель (ч.1 ст.3 Закону), зокрема - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно до положень п.9 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити "перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)". В свою чергу замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону, що обумовлено у ч.1 Розділу V тендерної документації. Замовником не встановлювалось обмежень та додаткових умов до критерію «ціна» в методиці оцінки тендерних пропозицій з кількох підстав, а саме: - замовник не є платником податку на додану вартість (ПДВ), тому при розгляді пропозицій учасників, які перебувають на різних системах оподаткування та надали свої пропозиції з урахуванням податку на додану вартість або без нього, не має права надавати перевагу учасникам за подібними умовами щодо систем оподаткування, які могли б бути визначеними умовами методики оцінки, а тому, дотримуючись принципу вибору найбільш економічно вигідної пропозиції, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною пропозицією є - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель. Замовник не має можливості, та законно врегульованого алгоритму проведення оцінки пропозицій, поза межами та функціональних можливостей системи публічних закупівель Prozorro. - згідно до ч.4 ст. 22 Закону "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У разі якщо замовником встановлювались особливі умови щодо методики оцінки, щодо врахування та або не врахування податку на додану вартість до загальної вартості пропозицій учасників, це б призвело до звуження конкурентного середовища потенційних учасників процедури, які б виявили бажання прийняти участь у даній закупівлі, та в подальшому такі умови тендерної документації вважались дискримінаційними по відношенню до потенційних виконавців вище визначених робіт. Принагідно, звертаємо вашу увагу на те що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (абз. 5 ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та згідно абз.1 ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник, проводячи закупівлі через систему електронних закупівель, з метою отримання досвіду та упереджуючи дії, які можуть призвести до порушень чинного законодавства звертає увагу на інформаційний ресурс Міністерства економічного розвитку і торгів з таких чи подібних питань. За одним із таких посилань в мережі Інтернет (http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f56cca96-e2ed-4a27-a312-6a674d7ec8e3&lang=uk-UA) надано роз’яснення наступного змісту (викладено частково): "Виходячи зі змісту частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини першої статті 29 Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Згідно з пунктом 19 частини першої статті 1 Закону приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації. Відповідно до частини другої статті 28 Закону, зокрема у разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни. Крім того, у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу (частина третя статті 28 Закону). Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому". Станом на 24.01.2019 року системою електронних закупівель Prozorro функціонально не передбачено застосування методики оцінки за критерієм «ціна» з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ) та функціональної можливості зміни інформації щодо відображення ставки ПДВ у звіті за результатом проведеної закупівлі на конкурсних засадах, що додатково підтверджується офіційним листом ДП «Прозорро» від 08.11.2016 року №206/880/10 (адресований Державній казначейській службі України та розміщений у мережі Інтернет за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/roz-yasnennya-shhodo-formuvannya-zvitu-pro-rezultaty-provedennya-protsedur-zakupivel-v-chastyni-vidobrazhennya-pdv), який не втратив свою чинність відносно даної обставини. У зв’язку з вище викладеним, учасник у разі подання пропозиції заданою процедурою закупівлі повинен зазначити вартість пропозиції з урахуванням сплати усіх необхідних податків та зборів, які передбачені чинним законодавством згідно до системи оподаткування, до якого відноситься підприємство такого учасника, з урахуванням особливостей, які передбачені Додатком 6 тендерної документації
Дата відповіді: 24.01.2019 11:59