• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт водопровідної мережі північної частини с.Савро Саксаганської сільської ради П’ятихатського району Дніпропетровської області

згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Завершена

2 561 039.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 805.20 UAH
Період оскарження: 17.01.2019 17:00 - 04.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: adbf9a2473ad4d72823224908649b7f4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-17-002889-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне: По першому питанню: Відбір і конкурентний відбір проводяться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатом наданих пропозицій від семи учасників системою публічних закупівель було проведено аукціон, в порядку визначеному статтею 29 Закону. За результатом проведеного аукціону учасники запропонували остаточні ціни за кожним окремим учасником, які, в свою чергу оприлюдненні в Реєстрі пропозиції в розділі "Остаточна пропозиція". В ході розгляду пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" було з’ясовано, що вартість пропозиції учасника, яка розраховувалась ним у відповідності до умов технічного завдання замовника, не була змінена (первинна пропозиція - 2480562,00 грн., Остаточна пропозиція - 2480562,00 грн.). При поданні своєї пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі тендерної пропозиції було надано електронний файл із назвою «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf», в якому міститься Пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунки витрат будівельних (монтажних) робіт, відомість обсягів робіт, дефектні акти, локальні кошториси, відомості ресурсів разом із підсумковою відомістю ресурсів, зведений кошторисний розрахунок. На виконання встановленої вимоги замовника в абз. 3 частини 3 Розділу IV тендерної документації, - учасник, якого в подальшому визначено переможцем процедури закупівлі, вчасно виконав вище зазначену вимогу замовника, при цьому надані розрахунки, які надані учасником відповідають тим, що надані у складі тендерної пропозиції. Керуючись частиною першою статті 23 Закону, кожна зацікавлена фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. До визначеного системою публічних закупівель строку для запитань та отримання роз’яснень (до 20:00 29 січня 2019 року) надійшло лише два запитання, які не стосуються по суті питання, озвученого у вашій вимозі. Інших запитань та роз’яснень системою публічних закупівель не зафіксовано. Згідно до вимог першого абзацу частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. До визначеного системою публічних закупівель строку для оскарження умов закупівлі, в тому числі умов та вимог визначених тендерною документацією (до 00:00 04 лютого 2019 року) не надійшло. Це свідчить про те що усі зацікавлені учасники, які виявили бажання приймати участь у закупівлі, усвідомлювали в повній мірі умови та вимоги тендерної документації, та не мали підстав вважати, що замовник порушує хоча б один із принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 Закону. У зв’язку з цим у замовника не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в цій частині. По другому питанню: Умови визначені частиною 1 розділу V у тому числі абзац 4 застосовуються, у разі якщо оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону (при публікації відкритих торгів англійською мовою). Умова визначена абзацом 6 частини 1 Розділу VI базується на тій же підставі, - у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону. В процесі проведення даної процедури закупівлі оцінка (аукціон) відбувається до моменту проведення кваліфікації учасників. Згідно до частини 1 статті 28 Закону - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. На виконання вимоги установленої другим абзацом частини 4 статті 28 Закону, - у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином замовник відхиливши пропозицію учасника, якого система запропонувала до розгляду на етапі кваліфікації, повинен розглянути пропозицію наступного учасника. У разі відхилення пропозицій усіх учасників, процедура відкритих торгів, відміняється системою публічних закупівель, із дотриманням строку відведеного для оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, які подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. У зв’язку з цим у замовника не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в цій частині. Таким чином, Ваша вимога залишається без задоволення. Звертаючи увагу на характер вашої вимоги та результат розгляду вашої пропозиції та виявлені зауваження у тендерній пропозиції, замовник може розцінювати дане звернення як дії учасника спрямовані на введення в оману замовника (бюджетну організацію) з метою спотворення проведення процедури закупівлі та отримання власної вигоди, що в свою чергу може призвести до порушення діючого законодавства з боку замовника. Дані дії учасника можуть розцінюватись як тиск на замовника, з метою впливу на рішення замовника при визначенні переможця процедури закупівлі, який, в свою чергу, дотримуючись об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, намагається в повній мірі виконувати вимоги Закону. Рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах повноважень визначених Законом та компетенції учасника, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Статус вимоги: Відхилено