• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості)

Детальна інформація про найменування предмета закупівлі зазначена у Додатку 3 до Документації

Завершена

11 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 500.00 UAH
Період уточнення: 25.01.2019 16:14 - 26.08.2019 16:00
Відповідь надана

Вельмишановний замовник! Ваша документація має дискримінаційні ознаки та прописана під одного виробника та виключає єквівалент! Вимогаємо внести зміни!

Номер: 8c30a905ad974b2f9d259de3287a3745
Дата опублікування: 30.01.2019 01:47
Опис: Уважно розглянувши Вашу тендерну документацію та проаналізувавши пропозиції повнопривідних автомобілів 4х4 які пропонуються на Українському ринку та пропозиції учасників в системі Prozorro з ціновою пропозицією до 550000 гривень ми дійшли висновку що чисельним під час не обґрунтованим вимогам по комфорту, обладнанню, медіа та дизайну відповідає лише один автомобіль RENAULT DUSTER. Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля, а саме RENAULT DUSTER конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів. Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте вимогу «Зовнішні дзеркала заднього огляду з механічним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури». Тоб то Ви виключаєте автомобіль який обладнаний зовнішніми дзеркалами заднього огляду з єлектричним регулюванням із салону та датчиком зовнішньої температури? Так само з іншими чисельними характеристиками такими як «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Повнорозмірне запасне колесо», «Повітроводи для заднього ряду сидінь» які мають дискримінаційний характер та виключають наявність еквіваленту. Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо по нормам токсичності, комфорту, обладнанню, медіа та дизайну предмета закупівлі. Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий збір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по аналогічним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594 До речі публікація тендерної документації в форматі PDF визиває подив та підозру в тому що документація прописана під «потрібного» учасника та створює незручність іншим учасникам. Розмістіть будь ласка в форматі Word!
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваше звернення надаємо наступну інформацію: По-перше: Тендерна документація та технічні вимоги для закупівлі службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров'я, що працюють у сільській місцевості в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості підготовлена у відповідності до вимог Міністерства інфраструктури України щодо колісних транспортних засобів, які планується закуповувати відповідно до постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2017 № 983 (зі змінами) По-друге: технічна специфікація не містить посилання ні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження ні на виробника. Також, відповідно до п. 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації: «Усі посилання у тендерній документації, в тому числі у додатках цієї документації, на виробника матеріалу, механізму чи виробу, торговельну марку тощо, вживаються у значенні «найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо або еквівалент». В разі подачі еквіваленту товару, що визначений Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.» Таким чином, тендерна документація жодним чином не виключає участь будь яких учасників. По-трете: Відповідно до ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами та доповненнями), надалі – Закон, Замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію. Ст. 15 Закону передбачено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Інших випадків дублювання Законом не передбачено. Замовником додержано вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами та доповненнями) щодо складання, затвердження та оприлюднення в системі електронних закупівель тендерної документації. Замовником оприлюднено затверджену тендерну документацію за предметом закупівлі: за кодом СPV за ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (Службовий автотранспорт медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості); SC 021:2015: 34110000-1 "Passenger cars" (Official motor transport of medical workers of communalestablishments of health protection, that work in rural localit).
Дата відповіді: 01.02.2019 14:46