-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне ГПК (50-200), вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100)
Згідно технічного завдання
Торги відмінено
1 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 300.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2019 18:51 - 21.01.2019 00:00
Відповідь надана
роз'яснення умов тендерної документації
Номер:
98ee23155213464cb1ed2dd6cc97a31c
Дата опублікування:
17.01.2019 14:00
Опис:
1. Чи передбачає Замовник постачання еквіваленту вугілля ГПК (50-200)?
Примітка: Вугілля марки ГПК (50-200) передбачено ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі за текстом ДСТУ 7146). Так, для побутових потреб також передбачено використання вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А, Ж Донецького та Львівсько-Волинського басейну, що відповідає ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» (далі за текстом ДСТУ 3472) і може відповідати технічним характеристикам котелень загальноосвітніх навчальних закладів, а також імпортоване вугілля, що відповідає класифікаційним показникам ДСТУ 3472. Відповідно до пп. 3.3 п. 3 ДСТУ 7146 – за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками, вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у ДСТУ. Таким чином вугілля вказаних марок у випадку відповідності верхньої та нижньої межі крупності (фракції) може бути еквівалентом.
2. Чи передбачає Замовник постачання товару від постачальника не платника ПДВ?
Примітка: пп. 45 під-лу 2 роз. ХХ Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI (далі за текстом ПК) – Тимчасово, до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання на митній території України вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД.
Відповідь:
Вітаємо! Шановний Учаснику, стосовно першого питання, доводимо до вашого відома, що марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками. Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами здійснення публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, визначення предмету закупівлі із застосуванням категорії «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених згідно статті 22 Закону призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінації, оскільки ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля відрізняється залежно від якісних та технічних показниками, що притаманні виключно такій марці. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Щодо другого питання, стосовно системи оподаткування Постачальника. Умовами тендерної документації передбачено подання тендерних пропозицій від Учасників як платників ПДВ, Учасників, які не є платниками ПДВ, або на запропонований товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник використовує податкову пільгу, передбачену чинним законодавством.
Дата відповіді:
22.01.2019 19:47