-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне ГПК (50-200), вугілля кам’яне ДГКОМ (13-100)
Згідно технічного завдання
Торги відмінено
1 430 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 14 300.00 UAH
Період оскарження:
14.01.2019 18:51 - 27.01.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Номер:
f96085e274ef41909df14d1c9b0ef44c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-14-001208-b.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
17.01.2019 13:58
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику, стосовно першого питання, доводимо до вашого відома, що марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками. Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами здійснення публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Отже, визначення предмету закупівлі із застосуванням категорії «еквівалент» до марки вугілля як поняття, що не має за своїм змістом жодного відношення до застережень, визначених згідно статті 22 Закону призведе до неможливості добросовісної конкуренції серед учасників та дискримінації, оскільки ринкова вартість вугілля кожної марки вугілля відрізняється залежно від якісних та технічних показниками, що притаманні виключно такій марці. Максимальна економія та ефективність може бути реалізована виключно в контексті визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції серед рівних пропозицій в частині інформації про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Щодо другого питання, стосовно системи оподаткування Постачальника. Умовами тендерної документації передбачено подання тендерних пропозицій від Учасників як платників ПДВ, Учасників, які не є платниками ПДВ, або на запропонований товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник використовує податкову пільгу, передбачену чинним законодавством.
Стосовно внесення змін до тендерної документації, зокрема до п. 2.4. п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а також пп. 6.1.-6.6. п. 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зовсім не зрозумілою є Ваша вимога щодо яких саме положень тендерної документації відповідних розділів Ви пропонуєте внести зміни. Положення тендерної документації розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Законом передбачено право Замовника вимагати забезпечення тендерної пропозиції, а також забезпечення виконання договору про закупівлю, та як наслідок, Замовником зазначено відповідні вимоги в тендерній документації. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено