• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (збирання, зберігання, оброблення, утилізація люмінесцентних ламп)

Збирання, зберігання, оброблення, утилізація люмінесцентних ламп

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 24.10.2016 09:23 - 27.10.2016 09:30
Відповідь надана

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Номер: 89b2f431d8c34bad8270e0eaa48dce5d
Дата опублікування: 26.10.2016 14:46
Опис: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОР-МЕТ», Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі 26.10.2016г. Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської державної адміністрації “Київкомунсервіс”(Замовник) опублікувало оголошення (далі Оголошення про Закупівлю) про надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація люмінісцентних ламп). Згідно вимог Замовника ( п.8.8. технічних вимог) необхідною умовою для Учасника є наявність у нього ВЛАСНОГО обладнання для проведення утилізації, а також відповідної Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів, яка передбачає, окрім інших, такі види діяльності як оброблення і утилізація люмінісцентних лам. На нашу думку ці вимоги є невиправданими і такими що безпідставно звужують коло суб'єктів господарювання, які мають змогу брати участь в даній Закупівлі. Наше підприємство, має Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України, що передбачає право здійснювати збирання, перевезення, зберігання небезпечних відходів, в тому числі люмінісцентних ламп, і уклало договір з кінцевим утилізатором (підприємство яке беспосередньо здійснює демеркурізацію люмінісцентних ламп і має відповідну ліцензію на оброблення і утилізацію) може забезпечити комплекс необхідних заходів починаючи зі збирання відходів і транспортування їх до кінцевого утилізатора, закінчуючи наданням необхідних документів, які підтверджують, що утилізатором було здійснено демеркуркурізацію ламп, на сьогодні, через зазначені вимоги Замовника не може прийняти участь у процедурі закупівлі. Інші підприємства, які мають аналогічну обмежену ліцензію, також позбавлені можливості прийняти участь у Закупівлі. Таким чином створюються умови для певного підприємства (підприємств), яке має Ліцензію з більшою кількість операцій по поводженню з відходами, якому надаються незаконні переваги, що суперечить принципам добросовісної конкуренції, відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників встановленим Законом України “Про публічні закупівлі”, Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 від 13.04.2016 р.,. Більш того вказані вимоги суперечать положенням Закону України “Про захист економічної конкуренції” в частині недопущення дії, що до усунення з ринку або обмеження доступу на ринок інших суб'єктів господарювання. Наше підприємство керуючись діючим законодавством України і Ліцензією Міністерства екології та природних ресурсів України, із залученням підрядної організації, має змогу, без погіршення якості послуг, надати послуги обумовлені Оголошенням про Закупівлю, але через дискримінаційні вимоги Оголошення про Закупівлю, позбавлене можливості взяти участь у торгах. З огляду на наведене, керуючись пунктом 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, просимо Вас усунути з Оголошення про Закупівлю вимоги, що обмежують наші законні права, суперечать принципам добросовісної конкуренції і недискримінації учасників, а також вимогам Закону України “Про захист економічної конкуренції”.
Відповідь: КП «Київкомунсервіс» уважно розглянувши вимогу учасника щодо усунення порушення у процесі проведення закупівлі послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (збирання, зберігання, оброблення, утилізація люмінесцентних ламп) (далі – Закупівля) та повідомляє наступне. Щодо предмету закупівлі Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” №35 від 13.04.2016 р. (далі – Порядок). Відповідно до п.1.2. Порядку процедура закупівлі - здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про Закупівлю. Згідно із пунктом 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно до п.6.4. Порядку вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Таким чином Замовник самостійно визначає предмет закупівлі, виходячи із власних потреб. Щодо встановлення вимоги про наявність власного обладнання. Умови закупівлі Замовник встановлює самостійно, виходячи із специфіки предмету закупівлі. Оскільки предметом закупівлі є, в тому числі, утилізація люмінесцентних ламп Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про наявність в них власного обладнання для проведення утилізації. Дана вимога аргументовано викликана необхідністю, для Замовника, підтвердити те, що учасник має можливість повною мірою, у безпечний для життя та здоров’я людей спосіб виконати надання послуг. На підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами» (16 лютого 2010 р.), Закон України «Про відходи» доповнено статтею 35-1, у якій зазначено, що небезпечні відходи у складі побутових відходів збираються окремо від інших видів побутових відходів, а також мають відокремлюватися на етапі збирання чи сортування та передаватися спеціалізованим підприємствам, що одержали ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Відповідно до ст.3 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 (далі – Ліцензійні умови), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Згідно із ст.13 Ліцензійних умов суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення,утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. До оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель було внесено зміни в частині доповнення можливістю для учасника подання наявності орендованого майна. Таким чином, встановлення вимоги щодо документально підтвердженої інформації про наявність в учасника власного обладнання для проведення утилізації підтверджено вимогами діючого законодавства з питань поводження із небезпечними відходами. Окрім цього, КП Київкомунсервіс зазначає наступне. Одна енергозберігаюча лампа містить від 3 до 5 мг ртуті. Якщо при пошкодженні лампи у повітря потрапить лише 1 мг ртуті, її концентрація становитиме 0,02 мг на кубічний метр повітря, що більш аніж у 60 разів перевищує граничнодопустиму концентрацію. За підрахунками екологів, щорічно в Україні на полігони твердих побутових відходів потрапляє близько 500 кг ртуті, 160 кг кадмію, 260 т марганцевих сполук, 250 т натрієвих хлоридів. Оскільки, останнім часом на території України почастішали випадки несанкціонованих створень звалищ побутового сміття, в тому числі звалищ небезпечних відходів у складі побутових, екологічні питання набули дуже важливого значення у всьому світі. Протидія забрудненню довкілля розглядається як один з головних пріоритетів у світовій політиці та у міждержавних відносинах. Закупівля послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (збирання, зберігання, оброблення, утилізація люмінесцентних ламп) спрямована на вдосконалення систем управління відходами, запровадження більш ефективних ініціатив щодо запобігання утворення відходів, підвищення потенціалу для збору і сортування, а також збільшення повторного використання, відновлення та безпечного видалення відходів.
Дата відповіді: 27.10.2016 09:32