• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Хліб пшеничний в/г; хліб ржаний 1 гат.; батони в/г

Завершена

153 476.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 767.38 UAH
Період уточнення: 04.02.2019 13:00 - 07.02.2019 13:00
Відповідь надана

щодо приведення документації допорогових закупівель у відповідність до вимог законодавства про публічні закупівлі

Номер: 335d21c4c7be4e23aa582e372a6c7381
Дата опублікування: 05.02.2019 19:18
Опис: Вимога щодо усунення порушень, виявлених в Документації допорогових закупівель. Відповідно до розділу ІІІ ІII. Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження для підтвердження відповідності класифікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції (Додаток 2) Документації допорогових закупівель з використанням електронної системи (далі – Документація) надати наступні документи в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF, серед яких:  Копію витягу (або виписки чи довідки) з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДРПОУ);  Копію довідки про взяття на облік платника податку;  Довідку, складену Учасником у довільній формі, про те, що учасника не визнано банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура;  Довідку, складену Учасником у довільній формі, про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів;  Копію експлуатаційного дозвілу про внесення до Державного реєстру потужностей операторів ринку;  Копії медичних книжок екпедитора, вантажника та водія. Втім, Наведені вимоги Документації протирічать нормам діючого законодавства в тому числі Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав» (перейменоване в ДП «Прозорро» ) № 35 від 13.04.2016 та є не коректними. Враховуючи наведене прошу пояснити наступне. 1. Інформація з Єдиного держаного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (ЄДРПОУ) видається органами с статистики у вигляді відомостей для юридичних осіб та довідки про визначення класифікаційних даних. Інформація у вигляді витягу та/або виписки надається з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та який є відкритим. Враховуючи наведене, поясніть будь ласка інформацію з якого саме реєстру необхідно надати учаснику на вимогу Замовника? 2. З 20 березня 2017 року відповідно до Наказу Міністерства фінансів України № 1125 від 21.12.2016 довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. На теперішній час взяття на податковий облік юридичної особи (її відокремлених підрозділів), фізичної особи - підприємця підтверджується випискою з ЄДР. Враховуючи наведене, вимога щодо надання вищезазначеного документу є незаконною та підлягає виключенню та приведенню у відповідність до норм діючого законодавства. 3. Вимоги стосовно не визнання учасника банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, а також про відсутність у учасника заборгованості зі сплати податків і зборів може вимагатись Замовником під час проведення закупівель за процедурою «відкриті торги» та викладається у складі умов Тендерної документації. Отже, наведені вимоги суперечать Документації та мають бути приведені у відповідність до норм діючого законодавства про публічні закупівлі. 4. На теперішній час згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл надається операторам ринку виключно для потужностей на яких здійснюється виробництво та/або обіг продуктів харчування тваринного походження. Товар визначений предметом закупівлі не відноситься до харчових продуктів тваринного походження, тому учасник не має правових підстав для отримання експлуатаційного дозволу. Отже, зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників процедури закупівлі та має бути приведена у відповідність до чинного законодавства. 4. Стосовно надання копій медичних книжок екпедитора, вантажника та водія просимо уточнити найменування посад персоналу за Класифікатором професій ДК 003:2010 щодо яких мають бути надані медичні книжки. 5. У пункті про надання документів у паперовому вигляді. Міститься вимога «Копії медичних книжок супроводжуючих товар». Поясніть будь ласка, копії яких саме документів товар маються на увазі? Наведіть конкретний перелік. 6. Згідно з пунктом 3 Характеристики, якісні, технічні та інші вимого до предмету закупівлі Додатку 1 Порядку проведення допорогової закупівлі доставка Товару здійснюється переможцем, з яким укладено договір спеціалізованим автотранспортом з дотриманням вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 за № 5781-91 (внесеними згідно з рішенням Головного державного санітарного лікаря України N 2 від 23.01.2006) у строк визначений замовником згідно з поданими заявками. На теперішній час вказаний нормативний втратив чинність як акт санітарного законодавства прийнятий органом виконавчої влади УРСР відповідно до розпорядження КМУ від 20.01. 2016 № 94-р. Враховуючи наведене, вимога викладена у п. 3 додатку 1 Документації не передбачена чинним законодавством України та має бути виключена з умов порядку проведення допорогової закупівлі. 7. Відповідно до запропонованого Замовником проекту договору, а саме його пунктів: 5.7.1. Поставка товару повинна виконуватися автотранспортом, який має санітарний паспорт, виданий відповідним органом Дерсанепід служби, довідку про проходження санітарної обробки, яка оновлюється кожні десять днів. Копії документів обов’язково надається Замовнику. 7.1.6. Забезпечити наявність санітарного паспорту на автотранспорт, який має бути виданий відповідним органом Держсанепідслужби. та своєчасно надавати копії Замовнику. На теперішній час не існує державного органу Держсанепідслужба. Крім цього, Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123- 5777-91) від 19.03.91, в т.ч. в частині регулювання обігу санітарних паспортів – відмінені. Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. З огляду на зазначене, чинним законодавством України не передбачено видача санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів. 8. Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав» (перейменоване в ДП «Прозорро» ) № 35 від 13.04.2016 не містить підстав для відхилення пропозицій. Згідно з умовами вказаного Порядку замовник має право дискваліфікувати учасника на лише у двох випадках, визначених у п. 9.2 Порядку. Враховуючи наведене, просимо привести Документацію допорогових закупівель із використанням електронної системи у відповідність до норм діючого законодавства про публічні закупівлі шляхом внесення відповідних змін.
Відповідь: На Ваші запитання повідомляємо: 1. Згідно розділу III Тендерної документації Учаснику необхідно надати копію Витягу (виписки чи довідки) саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 2. Так, дійсно з 20.03.2017 року відповідно до Наказу Міністерства фінансів України №1125 від 21.12.2016 року довідка про взяття на облік платника податків (форма №4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Однак, згідно розділу III Тендерної документації Учаснику необхідно надати копію довідки про взяття на облік платника податку. Конкретної вимоги в наданні саме довідки за формою 4-ОПП Замовник не вимагав. На теперішній час взяття на податковий облік юридичної особи (її відокремлених підрозділів), фізичної особи-підприємця підтверджується випискою з ЄДР, однак є юридичні особи та фізичні особи-підприємці у яких згідно з законом вісутня виписка з ЄДР та замість неї надається Свідоцтво про державну реєстрацію. Закон, який це регулює: Згідно із зміненим Законом №755 юридиним особам та фізичним особам-підприємцям не видаються свідоцтва про державну реєстрацію та замість видачі, заміни або внесення відміток до свідоцтва про державну реєстрацію державний реєстратор видає (надсилає) юридичній особі або фізичній особі-підприємцю виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі-Єдиний державний реєстр) у разі проведення державної реєстрації юридичної особи аба фізичної особи-підприємця; внесення змін до відомостей про юридичну особу або фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі та/або зазначаються у виписці з Єдиного держаного реєстру; проведення інших реєстраційних дій, передбачених Законом №755; звернення юридичної особи чи фізичної особи-підприємця тощо. У зв'язку із зазначеними змінами у законодавстві у тих випадках, коли норматино-правовими актами для підтвердження факту державної реєстрації юридичної особи чи фізичної особи-підприємця передбачається подання платником податків до органу державної податкової служби копії свідоцтва про його державну реєстрацію, слід керуватись нормами Закону №3205 і Закону №755. Зокрема, замість копії свідоцтва про державну реєстрацію подається копія чинної виписки із Єдиного державного реєстру платниками податків, державну реєстрацію яких проведено після 07.05.2011 року або стосовно яких після зазначеної дати до Єдиного державного реєстру були внесені зміни щодо відомостей, які зазначались у свідоцтві про державну реєстрацію або вказуються у виписці. Як і раніше, прдається копія свідоцтва про державну реєстрацію платниками податків, державну реєстрацію яких проведено до 07.05.2011 року та стосовно яких після зазначеної дати дл Єдиного державного реєстру не внисились зміни щодо відомостей, які зазначались у свідоцтві про державну реєстрацію або вказуються у виписці, а також платниками податків, для яких установлені особливості їх державної реєстрації та відомості про яких не включаються дл Єдиного державного реєстру. 3. Жодним нормативно-правовим актом не передбачено заборону вимагати наданя вказаних в запитанні довідок. 4. Згідно із Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" п.22 ч.1 ст.1 - експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужностіц та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного похлдження. Харчові продукти тваринного походження-консерви м'ясні, м'ясо-рослинні та рибні, сир, масло вершкове, маргарин, жири, сухе молоко, продукти дитячого харчування, ковбасні вироби, м'ясні концентрати тощо. Якщо товар, визначений предметом закупівлі, не відноситься до харчових продуктів тваринного походження, то Учасник надає пояснення про підстави ненадання експлуатаційного дозволу. 5. В розділі III Тендерної документації Учаснику замість: надати "копії медичних книжок експедитора, вантажника та водія", надати "копії медичних книжок працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі". 6. У пункті про надання документів у паперовому вигляді замість "копії медичних книжок супроводжуючих товар", вказати - "копії медичних книжок працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі". 7. В пункті 3 Додатку 1 взагалі не міститься інформації, вказаної в запитанні, тому таке зауваження є помилковим. 8. Викласти пункт 5.7.1 Проекту Договору з усуненням помилок в наступній редакції: "Поставка товару повинна виконуватись автотранспортом, який має довідку про проходження санітарної обробки, яка оновлюється кожні десять днів. Копії документів обов'язково надається Замовнику". Викласти пункт 7.1.6 Проекту Договору з усуненням помилок в наступній редакції: "Забезпечити щодекадне проходженя санітарної обробки автотранспорту та своєчасно надавати копію довідки про проходження санітарної обробки, завіреною належним чином, Замовнику". 9. Так, дійсно п.9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель має виключні підстави для дискваліфікації Учасника, але Замовником в Тендерній документації і не зазначались інші підстави для дискваліфікації, які б порушували вищевказаний пункт.
Дата відповіді: 07.02.2019 10:18