• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Забезпечення охорони недіючого полігону ТПВ в с. Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області

Завершена

1 309 134.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 927.40 UAH
Період уточнення: 17.01.2019 09:12 - 22.01.2019 10:09
Відповідь надана

Навчання в ДСНС

Номер: f4d3238ee6f74aa29efac9e705dee2a2
Дата опублікування: 22.01.2019 10:00
Опис: Вимога про навчання охоронників в ДСНС є незаконною, оскільки проходячи навчання охоронники в тому числі вивчають і пожежну безпеку, і охорону праці. Тому додаткового навчання вони не потребують, в тому числі в ДСНС. Вони ж не пожежники, то на підставі якого законодавчого акту, вони мають навчатися в ДСНС? Дана вимога незаконна, вимагаємо її виключити!
Відповідь: Відповідно до частини 1 статті 40 Кодексу цивільного захисту України (надалі Кодекс) навчання працюючого населення діям у надзвичайних ситуаціях є обов’язковим і здійснюється в робочий час за рахунок коштів роботодавця за програмами підготовки населення діям у надзвичайних ситуаціях, а також під час проведення спеціальних об’єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту. Згідно частини 6 зазначеної статті Кодексу допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється. Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 №444 затверджено Порядок здійснення навчання діям у надзвичайних ситуаціях, який визначає механізм організації навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, його структуру, види та форми. Згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України №444 від 26.06.2016 затверджено Порядок здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, в т.ч. програм з питань пожежної безпеки, організації та контролю їх виконання. Оскільки Замовнику невідомі програми, за якими проходили навчання співробітники Учасника, Замовник має право виставляти додаткові вимоги через те, що в проекті договорі про надання охоронних послуг, який підписується за результатами проведення процедури закупівлі, є окремий пункт про забезпечення протипожежної безпеки. Разом з тим наявність документу про проходження навчання з питань пожежної безпеки гарантує проходження відповідного навчання та перевірки навичок у надзвичайних ситуаціях.
Дата відповіді: 22.01.2019 13:44
Відповідь надана

Щодо навчання в УПО

Номер: 357c6014d2e244ca89aba5aa1d691c62
Дата опублікування: 22.01.2019 09:55
Опис: Вимога про навчання охоронників саме в УПО є дискримінацією. Жодним НПА не зазначено, де саме мають навчатися охоронники. В Україні є низка освітніх закладів, які мають відповідні ліцензії, і мають право навчати охоронників. тому вимога про навчання масе в поліціє є незаконною та дискримінуючою, вимагаємо її виключити!
Відповідь: Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 1 статті 14 Закону України «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» члени громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону під час спільного з поліцейськими, прикордонниками виконання покладених на них завдань з охорони громадського порядку і державного кордону мають право застосувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії у випадках і в порядку, передбачених законом.
Дата відповіді: 22.01.2019 13:43
Відповідь надана

Договір з поліцією

Номер: acec3f3485c742488eb8c757a655494d
Дата опублікування: 22.01.2019 09:53
Опис: Вимога про договір з УПО є дискримінацією. Оскільки відповідно до ст.19 ЗУ "Про охоронну діялльність" це є право, а не обов'язок суб'єкта охоронної діяльності. Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник у тендерній документації вимагає від Учасника наявність договору з Управлінням поліції охорони про реагування, оскільки повноваження поліції охорони значно ширші за звичайну охорону, наприклад, право на носіння та використання вогнепальної зброї і значно більші можливості залучення додаткових сил реагування. У випадку наявності такого договору Управління поліції буде мати можливість оперативно зреагувати на повідомлення Учасника про спрацювання сигналізації, можливе правопорушення або злочин та прийняти невідкладні заходи стосовно забезпечення публічного порядку.
Дата відповіді: 22.01.2019 13:42
Відповідь надана

Уточнення

Номер: c789c72ba5ec4fbe80ad4513ef47d470
Дата опублікування: 22.01.2019 09:52
Опис: Транспорт в учасника має бути власний чи може бути і орендований?
Відповідь: Транспорт в учасника може бути і орендований. Договір про оренду повинен відповідати чинному законодавству
Дата відповіді: 22.01.2019 12:09
Відповідь надана

Уточнення по обсягу

Номер: 5409d57630a046089cf3def9a394e1f1
Дата опублікування: 22.01.2019 09:51
Опис: У Вас зазначено обсяг 1 цілодобовий, але в табличці до техзавдання йдеться про 1 пост та 1 посилення в нічний час, а також про автопатруль. Тобто всього 4 пости. Просимо надати уточнення - все ж таки яка кількість постів та яка кількість годин по ним Вами закуповується.
Відповідь: 1 цілодобовий пост Автопатруль 2 особи в 24 години Посилення охорони в нічний час 10 годин в добу Группа швидкого реагування повинна прибути за викликом на протязі 7 хвилин за рахунок учасника
Дата відповіді: 22.01.2019 13:37