-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Забезпечення охорони недіючого полігону ТПВ в с. Тарасівка Києво-Святошинського району Київської області
Завершена
1 309 134.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 927.40 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 927.40 UAH
Номер:
9e34c145e468452683401d4e34974bd0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-07-11-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.07.2019 00:00
Період моніторингу:
11.07.2019 12:51 - 02.08.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.07.2019 № 133
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.07.2019 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-17-000142-c 17.01.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.01.2019 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію Приватного підприємства «ВОВК», протокольне рішення уповноваженої особи від 08.02.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір 08.02.2019, договір від 19.02.2019 № 19/19.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «ВОВК» (далі – Переможець) не відповідає вимогам Додатку № 1 до ТД, оскільки в складі пропозиції у формі «Тендерна пропозиція» відсутня друга сторінка. При цьому, тендерна пропозиція розрахована Переможцем з урахуванням ПДВ, проте згідно наданого у складі пропозиції витягу з реєстру платників єдиного податку, сформованого 31.08.2018, Приватне підприємство «ВОВК» є платником єдиного податку 3 групи зі ставкою у відсотках до доходу 5% без реєстрації ПДВ.
Також, Переможцем не підтверджено наявність договорів про співпрацю з підприємствами охорони за рахунок яких, при необхідності, можуть збільшити особовий склад працівників, оскільки наданий в складі пропозиції договір про співпрацю у сфері надання охоронних послуг від 01.04.2017 б/н, укладений на один рік, інформація про продовження строку дії відсутня.
Крім того, в складі пропозиції Переможця надано довідку про відкритий рахунок в банку від 22.12.2018 № Д1-В7/61-2569, чим не дотримано вимоги п. 2 Додатку № 3 до ТД, яким вимагалась довідка видана банківською установою (Обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника із зазначенням такого рахунку, датована не раніше 10 днів з дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що у складі пропозиції Переможця відсутній лист-погодження з умовами договору, що вимагався п. 1 Розділу ІІІ ТД.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД.
Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 19.02.2019 № 19/19 на загальну суму 1 308 857,00 грн без ПДВ.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що додатки до договору від 19.02.2019 № 19/19, а саме: додаток «Розрахунок вартості договору» (додаток зазначено в п. 2.1 Договору), додаток № 1 «Перелік об’єктів Замовника», додаток № 2 «Графік-дислокація постів охорони», додаток № 3 «Книга приймання-передачі чергувань», додаток № 4 «Інструкція з локалізації, ліквідації надзвичайних і нестандартних ситуацій та рейдерському нападі на об’єкт», додаток № 5 «Інструкція охоронника з пожежної безпеки на посту охорони», додаток № 6 «Протокол узгодження договірної ціни», додаток № 7 «Акт обстеження технічної укріпленості полігону твердих побутових відходів», що є невід’ємними його частинами та оприлюднені в ТД, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
Крім того, в порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено договір від 19.02.2019 № 19/19 протягом двох днів з дня внесення змін.
Період усунення порушень:
31.07.2019 16:13 - 15.08.2019 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2019 16:13