• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з оцінки майна АТ "Укрзалізниця" для цілей бухгалтерського обліку

Послуги з оцінки майна АТ "Укрзалізниця" для цілей бухгалтерського обліку

Торги відмінено

27 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135 000.00 UAH
Період уточнення: 04.01.2019 17:56 - 02.08.2019 10:00
Відповідь надана

Питання 4

Номер: 8857733a9d14449dac06592197d1c933
Дата опублікування: 18.01.2019 20:39
Опис: Питання4 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Абзацом 2 пункту 4.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 4.2.) повинен мати у своєму штаті оцінювачів . що мають чинні свідоцтва оцінювачів майна у матеріальній формі (спеціалізація 1.1.-1.7), а також цілісних майнових комплексів та об’єктів інтелектуальної власності (спеціалізація 2.1.- 2.2). Одночасно у третьому абзаці вищезазначеного пункту сказано. що працюючі у складі учасника оцінювачі повинні мати спеціалізації 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2. Таким чином існує певна невідповідність між вимогами до оцінювачів. Крім того додатком 1 передбачено, що учасник повинен мати у своєму складі оцінювачів за спеціалізаціями1.1, 1.2, 1.3, 1.5, 1.7,2.1, 2.2 В зв’язку з цим просимо розглянути питання щодо внесення змін в тендерну документацію та усунення вищевказаних невідповідностей.
Відповідь: Замовником внесені зміни
Дата відповіді: 02.07.2019 16:35
Відповідь надана

Питання 3

Номер: cb47d064b99f4277ba705be622309b01
Дата опублікування: 18.01.2019 20:38
Опис: Питання3 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник надає у складі своєї пропозиції нотаріально посвідчену копію Статуту або, за наявності, іншого установчого документа учасника. Зазначаємо, що наразі система Прозорро дозволяє надати сканований файл як з нотаріально посвідченої копії, так і з оригіналу Статуту. В зв’язку з цим просимо розглянути питання щодо внесення змін в тендерну документацію та надання можливості учаснику надати файл, сканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії Статуту.
Відповідь: Замовником внесені зміни
Дата відповіді: 02.07.2019 16:35
Відповідь надана

Питання 2

Номер: ce402b753460482784c0b45847627748
Дата опублікування: 18.01.2019 20:38
Опис: Питання2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що для підтвердження права на заняття оціночною діяльністю учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого Фондом державного майна України за спеціалізацією 1.5. «Оцінка судноплавних засобів». Враховуючи, що в таблиці «Склад об’єкта оцінки» відсутня інформація щодо необхідності оцінки судноплавних засобів, та АТ «Укрзалізниця» здійснює діяльність у сфері залізничних перевезень, а не судноплавства, просимо надати роз’яснення, чим обумовлена така вимога.
Відповідь: Замовником внесені зміни
Дата відповіді: 02.07.2019 16:35
Відповідь надана

Питання 1

Номер: 0f0ce284e0654da6953cdb9660d9aee4
Дата опублікування: 18.01.2019 20:37
Опис: Питання 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: В додатку 1 до тендерної документації наведена таблиця «Склад об’єкта оцінки». Зазначена таблиця містить примітку, згідно з якою остаточна кількість об’єктів буде узгоджена під час надання послуг з оцінки. Зазначаємо, що кількість об’єктів оцінки, як загальна, так і по групам необоротних активів є істотною умовою та прямо впливає на формування ціни учасника під час подання тендерної пропозиції. Зазначена в тендерній документації примітка допускає збільшення і зменшення кількості об’єктів як в цілому, так і за окремими групами необоротних активів, що фактично унеможливлює підготовку цінової пропозиції учасниками, оскільки вартість пропозиції розраховується саме на підставі кількості позицій, зазначених в тендерній документації та їх приналежності до тієї чи іншої групи необоротних активів. Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення із зазначеного питання, та розглянути можливість приведення змісту додатку 1 до тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення відповідних змін.
Відповідь: Замовником внесені зміни
Дата відповіді: 02.07.2019 16:34
Відповідь надана

Вимоги щодо усунення порушень

Номер: dfc5e45f3d69479f97fe3890a4bef77f
Дата опублікування: 18.01.2019 19:24
Опис: Закупівля: Послуги з оцінки майна АТ «Укрзалізниця» для цілей бухгалтерського обліку Питання до замовника. Питання 1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: В додатку 1 до тендерної документації наведена таблиця «Склад об’єкта оцінки». Зазначена таблиця містить примітку, згідно з якою остаточна кількість об’єктів буде узгоджена під час надання послуг з оцінки. Зазначаємо, що кількість об’єктів оцінки, як загальна, так і по групам необоротних активів є істотною умовою та прямо впливає на формування ціни учасника під час подання тендерної пропозиції. Зазначена в тендерній документації примітка допускає збільшення і зменшення кількості об’єктів як в цілому, так і за окремими групами необоротних активів, що фактично унеможливлює підготовку цінової пропозиції учасниками, оскільки вартість пропозиції розраховується саме на підставі кількості позицій, зазначених в тендерній документації та їх приналежності до тієї чи іншої групи необоротних активів. Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення із зазначеного питання, та розглянути можливість приведення змісту додатку 1 до тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення відповідних змін. Питання2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що для підтвердження права на заняття оціночною діяльністю учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого Фондом державного майна України за спеціалізацією 1.5. «Оцінка судноплавних засобів». Враховуючи, що в таблиці «Склад об’єкта оцінки» відсутня інформація щодо необхідності оцінки судноплавних засобів, та АТ «Укрзалізниця» здійснює діяльність у сфері залізничних перевезень, а не судноплавства, просимо надати роз’яснення, чим обумовлена така вимога. Питання3 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник надає у складі своєї пропозиції нотаріально посвідчену копію Статуту або, за наявності, іншого установчого документа учасника. Зазначаємо, що наразі система Прозорро дозволяє надати сканований файл як з нотаріально посвідченої копії, так і з оригіналу Статуту. В зв’язку з цим просимо розглянути питання щодо внесення змін в тендерну документацію та надання можливості учаснику надати файл, сканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії Статуту. Питання4 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію, просимо надати роз’яснення з наступного питання: Абзацом 2 пункту 4.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункт 4.2.) повинен мати у своєму штаті оцінювачів . що мають чинні свідоцтва оцінювачів майна у матеріальній формі (спеціалізація 1.1.-1.7), а також цілісних майнових комплексів та об’єктів інтелектуальної власності (спеціалізація 2.1.- 2.2). Одночасно у третьому абзаці вищезазначеного пункту сказано. що працюючі у складі учасника оцінювачі повинні мати спеціалізації 1.1, 1.2, 1.3, 2.1, 2.2. Таким чином існує певна невідповідність між вимогами до оцінювачів. Крім того додатком 1 передбачено, що учасник повинен мати у своєму складі оцінювачів за спеціалізаціями1.1, 1.2, 1.3, 1.5, 1.7,2.1, 2.2 В зв’язку з цим просимо розглянути питання щодо внесення змін в тендерну документацію та усунення вищевказаних невідповідностей.   Закупівля: Послуги з оцінки майна АТ «Укрзалізниця» для цілей бухгалтерського обліку Вимоги щодо усунення порушень. Вимога1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що її окремі положення не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження того, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та щодо нього не порушено провадження у справі про банкрутство надається оригінал довідки або витягу Уповноваженого органу про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, яка отримана не раніше, ніж за місяць до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що така вимога жодним чином не впливає на технічні або якісні характеристики предмета закупівлі та не може відноситись до них. Слід також зазначити, що аналогічна вимога передбачена пунктом 8 частини першої статті 17 Закону. При цьому Законом передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до даних Уповноваженого органу, яким є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, одним з таких реєстрів є Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації. Вимога2 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо, що її окремі положення не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження того, що учасник не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надається довідка ДПІ про відсутність в учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), передбачених законодавством України, видана не раніше, ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Звертаємо увагу, що така вимога жодним чином не впливає на технічні або якісні характеристики предмета закупівлі та не може відноситись до них. Слід також зазначити, що аналогічна вимога передбачена частиною другою статті 17 Закону. При цьому Законом передбачено, що спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 встановлюється замовником лише для переможців процедури закупівлі. Також зазначаємо, що Закон дозволяє подати тендерну пропозицію учаснику у будь-який час, починаючи із моменту виходу оголошення і закінчуючи кінцевим строком подання тендерних пропозицій, встановленим Замовником. В той же час вищезазначена вимога тендерної документації штучно обмежує наші права, та дозволяє подати свою тендерну пропозицію лише протягом останніх 10 днів встановленого строку. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації. Вимога3 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так вимогами до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі(додаток 1 до тендерної документації) передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності чистий дохід (без ПДВ) учасника за 2017 рік повинен бути не менший 5 млн. гривень. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії, позбавляє нас можливості прийняти участь у процедурі закупівлі та створює певні преференції для компаній, які мали у 2017 році чистий дохід не менший за 5 млн. гривень. Встановлення такої вимоги не обґрунтовано специфікою предмету закупівлі. Також є незрозумілим, яким чином розмір доходу у 2017 році пов'язаний з послугами, які надаються у 2019 році. За 2018 рік компанія, яка мала у 2017 році прибуток на рівні 5 млн. гривень, могла отримати збиток. Крім того фінансова спроможність жодним чином не відноситься до технічних і якісних характеристик предмету закупівлі. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога4 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї пропозиції надає довідку про досвід надання послуг з оцінки підприємствам залізничного транспорту в Україні. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та створює певні преференції для компаній, які вже здійснювали оцінку майна підприємств залізничного транспорту. Наголошуємо, що чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема в галузі залізничного транспорту. Також методики оцінки не відрізняються за галузевими критеріями та є однаковими, незважаючи на галузь підприємства. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога5 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати копії договорів з оцінки необоротних активів у залізничній галузі в Україні та/або СНД. . Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та створює певні преференції для компаній, які вже здійснювали оцінку майна підприємств залізничного транспорту. Наголошуємо, що чинним законодавством не встановлено окремих вимог щодо здійснення оцінки в певних галузях, зокрема в галузі залізничного транспорту. Також методики оцінки не відрізняються за галузевими критеріями та є однаковими, незважаючи на галузь підприємства. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога6 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен мати не менше шести індивідуальних проектів. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії та позбавляє нас можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. Згідно з вимогами статті 16 Закону учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, а не договорів. Таким чином, на думку законотворців, цілком достатнім є виконання одного договору, який є аналогічним. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога7 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасник повинен надати копії листів-відгуків від замовників-підприємств природних монополій, що підтверджують досвід роботи з оцінки активів підприємств (не менше 3-х). Така вимога є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії. Як ми вже наголошували, здійснення оцінки майна для підприємств-природних монополій не відрізняється від здійснення оцінки майна для інших підприємств. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів. Вимога8 Товариство з обмеженою відповідальністю «Оціночна компанія «Аргумент» має намір прийняти участь у закупівлі. Уважно вивчивши тендерну документацію вважаємо її окремі положення дискримінаційними та такими, що порушують норми статті 3 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати копії міжнародно визнаних сертифікатів фахівців з бухгалтерського обліку у відповідності до Міжнародних Стандартів Фінансової Звітності (не менше 2-х) та копії міжнародно визнаного сертифіката фахівця з управління проектами. Наголошуємо, що предметом закупівлі є послуги з оцінки майна. Оцінку майна здійснюють оцінювачі, які мають відповідні кваліфікаційні свідоцтва. Предметом закупівлі не є надання послуг з аудиту, послуг зі складання фінансової або бухгалтерської звітності тощо. Результатом надання послуги, відповідно до додатку 1 до тендерної документації, є звіт про оцінку. Звіт про оцінку майна підписується оцінювачами, які безпосередньо проводили оцінку майна, і скріплюється печаткою та підписом керівника суб'єкта оціночної діяльності. Таким чином вимога щодо надання сертифікатів фахівців з бухгалтерського обліку та фахівця з управління проектами є безпідставною та дискримінаційною, оскільки чинне законодавство не передбачає залучення до надання послуг, що є предметом закупівлі, таких фахівців. З метою приведення тендерної документації у відповідність з нормами Закону, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вищезазначену вимогу. Якщо замовником такі зміни не будуть внесені, ми будемо змушені у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо порушення наших прав та охоронюваних Законом інтересів.
Відповідь: Замовником внесені зміни
Дата відповіді: 02.07.2019 16:34
Відповідь надана

Запитання щодо кваліфікаційних вимог до Учасника

Номер: 256186f41fba403eaa323dd163028ab3
Дата опублікування: 18.01.2019 16:37
Опис: Для забезпечення конкурентної процедури закупівлі, зокрема попередньої кваліфікації не менше двох (2-х) учасників, за наявності яких згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» можуть бути проведені відкриті торги на закупівлю послуг, потенційно зацікавлений учасник відкритих торгів, який є членом мережі міжнародних консалтингових фірм, що здійснюють діяльність у 153 країнах світу, просить розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, зокрема в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пункти 4.2.) Додатку 2 до тендерної документації, і викласти окремі вимоги зазначених пунктів в такій редакції: • Додати сертифікат CFA (Chartered Financial Analyst) до пункту «копії свідоцтв/сертифікатів про успішне проходження міжнародно визнаних навчальних курсів з оцінки (сертифікати ASA, IIBV, RICS, TEGOVA, не менше 2-х фахівців) або членство у відповідних організаціях» і викласти його в такій редакції: «копії свідоцтв/сертифікатів про успішне проходження міжнародно визнаних навчальних курсів з оцінки (сертифікати ASA, IIBV, RICS, TEGOVA, CFA не менше 2-х фахівців) або членство у відповідних організаціях»; • Додати сертифікат PMI (Project Management Institute) та IPMA (International Project Management Association) до пункту “копія міжнародно визнаного сертифіката фахівця з управління проектами (PMP та подібні, не менше 1-го)» і викласти його в такій редакції: «копія міжнародно визнаного сертифіката фахівця з управління проектами (PMP, PMI, IPMA та подібні, не менше 1-го)»; • Додати розширене розуміння Учасника та його приналежності до міжнародної мережі консалтингових фірм у пункті «довідка в довільній формі про досвід Учасника з надання послуг з оцінки підприємствам залізничного транспорту в Україні» і викласти його в такій редакції: «Довідка в довільній формі про досвід Учасника (або в єдиній міжнародній мережі консалтингових фірм, які здійснюють діяльність під одним/єдиним брендом/торговою маркою, членом якої є Учасник) з надання послуг з оцінки підприємствам залізничного транспорту в Україні та/або СНД». Доповнити відповідним чином розуміння Учасника і включити досвід виконання проектів з проведення тестування на знецінення необоротних активів у пунктах 4.3 Додатку 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» і викласти першу частину відповідних пунктів у такій редакції: «Довідка у довільній формі, що містить відомості про виконання аналогічних договорів (за предметом та обсягами) за останні п’ять років роботи, яка має бути надана за підписом керівника та скріплена печаткою Учасника. Така довідка повинна містити інформацію про виконані Учасником договори, загальний опис послуг, що надавалися, та підтверджувати наявність у Учасника (або в єдиній міжнародній мережі консалтингових фірм, які здійснюють діяльність під одним/єдиним брендом/торговою маркою, членом якої є Учасник) досвіду з оцінки: o справедливої/ринкової вартості необоротних активів для цілей бухгалтерського обліку за МСФЗ; o значної кількості активів у кожному індивідуальному проекті з оцінки необоротних активів з різними цілями (не менше 20 тисяч об’єктів основних засобів в одному проекті); o необоротних активів та/або проведення тесту на знецінення необоротних активів у залізничній галузі в Україні та/або СНД»
Відповідь: Замовником внесені зміни
Дата відповіді: 02.07.2019 16:34