-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Автобус спеціалізований для перевезення школярів - 1 одиниця
Завершена
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2019 14:46 - 20.01.2019 00:00
Відповідь надана
Просимо внести зміни у ДКТ
Номер:
526fbbee16014d1e8aa8f7298890cbf6
Дата опублікування:
18.01.2019 12:21
Опис:
Міністерством інфраструктури України видано наказ від 17.08.2012 № 521 «Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання» (далі – Наказ), яким встановлено вимоги до колісних транспортних засобів, їх частин та обладнання, для їх введення в обіг на території України.
Згідно з вказаним Наказом (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури № 188 від 22.05.2017) колісні транспортні засоби повинні відповідати вимогам Правил ЄЕК ООН, які вказані у Переліку технічних приписів (пункт 1 Додатку 4 до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання). Автобуси категорії М3 (до яких відноситься ЕТАЛОН А08116Ш) згідно з вказаним Порядком затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання повинні відповідати вимогам Правил ЄЕК ООН № 14-06.
Вважаємо, що вимагати від виробника відповідності більш високим вимогам (а саме серії поправки «07» до Правил ЄЕК ООН № 14), ніж законодавчо встановленим (серії поправки «06» до Правил ЄЕК ООН № 14) – це дискримінаційна норма Вашого «Технічного завдання на поставку автобусів»
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме:
Редакція Замовника:
2.7. Усі пасажирські сидіння повинні бути обладнанні поясовими ременями безпеки згідно з вимогами ДСТУ UN/ECE R 16-04 та місцями кріплення для них згідно з вимогами ДСТУ UN/ECE R 14-07
Запропонована редакція:
2.7. Усі пасажирські сидіння повинні бути обладнанні поясовими ременями безпеки згідно з вимогами ДСТУ UN/ECE R 16-04 та місцями кріплення для них згідно з вимогами ДСТУ не менше UN/ECE R 14-06
Відповідь:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Керуючись п.3 ч.2 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати модифікацію та вдосконалення вироблених ними транспортних засобів.
Тендерна документація та технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені з урахуванням умов його експлуатації, технічного обслуговування та потреб замовника в господарській діяльності. Також технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають технічним характеристикам транспортних засобів не лише вироблених в Україні, а й транспортних засобів закордонних виробників (Білорусь, Туреччина).
У вимозі не доведена неможливість виробника чи дилера запропонувати Замовнику товар (еквівалент товару) за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією. Також звертаємо Вашу увагу, що українські виробники постійно вдосконалюють та модифікують свою продукцію, зокрема виробник шкільних автобусів торгової марки «ЕТАЛОН» у 2018 році двічі вдосконалював їх.
Довідково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
23.01.2019 11:50
Відповідь надана
Просимо внести зміни у ДКТ
Номер:
f9622f57a5cb4ce18c39a383c7042279
Дата опублікування:
14.01.2019 16:25
Опис:
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме:
Редакція Замовника:
1. Пасажиромісткість – не менше 30 місць для сидіння (в т.ч. не менше 28 місць для сидіння школярів, 2 місця для супроводжуючих осіб), крім сидіння для водія . Сидіння м’які (напівм’які).
8. Підвіска: задня – залежна пневматична або пневморесорна. Дорожній просвіт не менше 160мм.
Зпропонована редакція:
1. Пасажиромісткість – не менше 30 місць для сидіння ( не менш 2 місць для супроводжуючих осіб), крім сидіння для водія . Сидіння м’які (напівм’які).
8. Підвіска: задня – залежна пневматична , пневморесорна або залежно ресорна. Дорожній просвіт не менше 160мм.
Відповідь:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі шкільних автобусів замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Керуючись п.3 ч.3 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Оскільки Вами не доведена не можливість запропонувати замовнику еквівалент за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією, та враховуючи те, що тендерна документація не містить ні найменування марки товару, а ні виробника тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації..
Довідково:
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
17.01.2019 16:37