• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автобус спеціалізований для перевезення школярів

Автобус спеціалізований для перевезення школярів - 1 одиниця

Завершена

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 14.01.2019 14:46 - 26.01.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації

Номер: 447456008b524261bbfa93c05a15f49f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-14-000649-b.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін до технічної частини тендерної документації
Вимога:
Просимо Вас внести зміни в Додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Код ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус спеціалізований для перевезення школярів), а саме: 1. Щодо пункту 1: Редакція Замовника: 1. Пасажиромісткість – не менше 30 місць для сидіння (в т.ч. не менше 28 місць для сидіння школярів, 2 місця для супроводжуючих осіб), крім сидіння для водія . Сидіння м’які (напівм’які). Існуюча редакція технічних вимог є дискримінаційною, тому що тільки один шкільний автобус, що виготовляється в Україні (ATAMAN D093S2, виробництва ТОВ «Черкаський автобус») відповідає цій вимозі. Запропонована редакція: 1. Пасажиромісткість – не менше 30 місць для сидіння (в т.ч. не менше 28 місць для сидіння школярів, не менше 2 місць для супроводжуючих осіб), крім сидіння для водія . Сидіння м’які (напівм’які). 2. Щодо пункту 5: Редакція Замовника: 5. Двигун – дизель (турбодизель). Моторесурс двигуна не менше 700 тис. км. Об’єм не більше 5500куб.см. Існуюча редакція технічних вимог є дискримінаційною, тому що тільки один шкільний автобус, що виготовляється в Україні (ATAMAN D093S2, виробництва ТОВ «Черкаський автобус») відповідає цій вимозі. Запропонована редакція: 5. Двигун – дизель (турбодизель). Моторесурс двигуна не менше 700 тис. км. Об’єм не менше 5500куб.см. 3. Щодо пункту 8: Редакція Замовника: 8. Підвіска: задня – залежна пневматична або пневморесорна. Дорожній просвіт не менше 160мм. Існуюча редакція технічних вимог є дискримінаційною, тому що тільки один шкільний автобус, що виготовляється в Україні (ATAMAN D093S2, виробництва ТОВ «Черкаський автобус») відповідає цій вимозі. Запропонована редакція: 8. Підвіска: задня – залежна пневматична або пневморесорна. Дорожній просвіт не більше 160мм. 4. Щодо пункту 19, підпункту 2: Редакція Замовника: 3.Загальні технічні вимоги. 2.7. Усі пасажирські сидіння повинні бути обладнанні поясовими ременями безпеки згідно з вимогами ДСТУ UN/ECE R 16-04 та місцями кріплення для них згідно з вимогами ДСТУ UN/ECE R 14-07. Існуюча редакція технічних вимог є дискримінаційною, тому що тільки один шкільний автобус, що виготовляється в Україні (ATAMAN D093S2, виробництва ТОВ «Черкаський автобус») відповідає цій вимозі. Запропонована редакція: 2.7. Усі пасажирські сидіння повинні бути обладнані поясовими ременями безпеки згідно з вимогами ДСТУ UN/ECE R 16–04 та місцями кріплення для них згідно з вимогами не нижче ДСТУ UN/ECE R 14–06. 5. Щодо пункту 19, підпункту 3: Редакція Замовника: 3. Загальні вимоги безпеки. 3.1. Робоче місце водія обладнане тахографом, звуковою (зумер) і світловою сигналізацією про перевищення швидкості 70 км/год. 3.2. Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. кількість кнопок – три з правої сторони салону і чотири – з лівої. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів. Запропонована редакція: 3. Загальні вимоги безпеки. 3.1. Робоче місце водія обладнане тахографом, звуковою (зумер) і світловою сигналізацією про перевищення швидкості 70 км/год. 3.2. Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. кількість кнопок – не менше трьох з правої сторони салону і чотири – з лівої. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів. Дані зміни дадуть можливість розширити коло потенційних учасників. У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформація про надання відповіді
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 23.01.2019 11:51
Підтвердження вирішення: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Керуючись п.3 ч.2 ст.22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі. Технічна специфікація містить: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати модифікацію та вдосконалення вироблених ними транспортних засобів. Тендерна документація та технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені з урахуванням умов його експлуатації, технічного обслуговування та потреб замовника в господарській діяльності. Також технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають технічним характеристикам транспортних засобів не лише вироблених в Україні, а й транспортних засобів закордонних виробників (Білорусь, Туреччина). У вимозі не доведена неможливість виробника чи дилера запропонувати Замовнику товар (еквівалент товару) за характеристиками не гіршими ніж встановлені тендерною документацією. Також звертаємо Вашу увагу, що українські виробники постійно вдосконалюють та модифікують свою продукцію, зокрема виробник шкільних автобусів торгової марки «ЕТАЛОН» у 2018 році двічі вдосконалював їх. Довідково: Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.