-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гранула паливна з лушпиння соняшника
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
04.12.2018 09:38 - 10.12.2018 09:34
Відповідь надана
Дискримынацыйны вимоги
Номер:
ffcf014d33f24203992feaace95ecf82
Дата опублікування:
05.12.2018 10:46
Опис:
Доброго дня!
Під час ознайомлення з ТД нами було виявлено ряд дискримінаційних вимог та неточностей.
1. У п.3.1. Проекту договору зазначено, що «Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає нормативно-технічним документам та характеристикам, ЗАЗНАЧЕНИМ У ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (ДОДАТОК № 3).». В даному пункі йде посиланя на Додаток 3 Тендерної документації, але в подальшому, при укладанні договору з переможцем, дане посилання буде не логічним. Просимо внести відповідні зміни до Проекту договору в цій частині.
2. У п.а) ч.1 Додатку 2 до ТД вимагається надання договору на постачання паливної гранули з виробником. По-перше, яке відношення ця вимога має до кваліфікаційних критеріїв? По-друге, дана вимога є дискримінаційною, адже надання інформації про виробника товару не передбачено Законом.
3. У п.б) ч.1 Додатку 2 до ТД вимагається надання довідки СКЛАДЕНОЇ ТА ЗАВІРЕНОЇ ВИРОБНИКОМ о наявності виробничих потужностей для виготовлення паливної гранули з обов’язковою вказівкою обсягів виробництва в місяць. Дана вимога також є дискримінаційною, адже СКЛАДАННЯ ТА ЗАВІРЕННЯ ЦІЄЇ ДОВІДКИ ВИРОБНИКОМ ЗАЛЕЖИТЬ ЛИШЕ ВІД БАЖАННЯ САМОГО ВИРОБНИКА, ЯКИЙ НЕ ПРИЙМАЄ УЧАСТЬ У ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ, а тому не зобов’язаний подавати будь-які документи. Учасники не можуть впливати на інших субєктів господарювання з метою отримання від них документально підтвердженої інформації. А тому, в даному випадку, подання цієї довідки не залежатиме від бажання та волевиявлення учасників торгів. Просимо виключити дану вимогу з ТД.
4. У п.в) ч.1 Додатку 2 до ТД вимагається надання сертифікату якості на паливні гранули завіреного виробником. Стосовно цього повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства, паливні гранули (пелета) з лушпиння соняшнику не підлягають обов’язковій сертифікації, а тому, вимога про надання сертифікату є дискримінаційною.
5. У п.г) ч.1 Додатку 2 до ТД вимагається надання інформації про наявність складських приміщень відповідних умовам зберігання паливної гранули. Якщо приміщення є власністю ВИРОБНИКА надати довідку, або якщо орендується – договір оренди. ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяє Замовнику вимагати підтвердження наявності МТБ ЛИШЕ У УЧАСНИКА. Вимога про надання інформації про складські приміщення у ВИРОБНИКА є дискримінаційною та такою, що порушує ч.2 ст.16 Закону.
6. У ч.3 Додатку 2 до ТД встановлена вимога про надання інформації про досвід виконання аналогічного договору, а саме (НЕ МЕНШ ТРЬОХ ДОГОВОРІВ) В СУМАРНОМУ ОБ’ЄМІ ЗА ТРИ ОСТАННІ РОКИ НЕ МЕНШ НІЖ 300 ТОН.
Стосовно цього звертаємо увагу замовника на те, що п.3 ч.2 ст.16 Закону дозволяє Замовнику вимагати від учасників інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. Законодавець чітко та без подвійного трактування дозволяє вимагати лише ОДИН аналогічний договір, а тому вимога про надання не менше трьох договорів є дискримінаційною, та такою, що порушує п.3 ч.2 ст.16 Закону. Стосовно не менш ніж 300 тон, то в даному випадку знову прослідковується дискримінація, адже п.3 ч.2 ст.16 Закону не передбачено обмеження щодо строків виконання договору, його об’ємів, вартості і т.п.
На наш погляд, встановлення зазначених вище дискримінаційних вимог зменшує коло потенційних учасників, що в свою чергу зменшує конкуренцію та економію бюджетних коштів.
Відповідно до ч.1 ст..3, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати до учасників дискримінаційні вимоги. Відповідно до ч.4 ст.16 Закону Документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством, просимо Тендерний комітет виключити з ТД дискримінаційні вимоги та надати відповіді на запитання.
Відповідь:
Тендерним комітетом НЕНЦ (протокол від 05.12.18 №28) розглянуто Ваше звернення від 05.12.18 стосовно закупівлі гранули паливної з лушпиння соняшника (ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо ) . За результатами розгляду надаємо наступне роз’яснення:
1) У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет НЕНЦ (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.
2) Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
3) При прийнятті рішень щодо положень тендерної документації тендерним комітетом враховано, як власний досвід експлуатаціїї тведопаливних котлів Аверс 220, так і рекомендації виробника даних котлів, рекомендаціїї провідних спеціалістів ПРООН в сфері біоенергетичних технологій та Головного розпорядника коштів – Міністерства освіти та науки України.
4) Також, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
5) НЕНЦ є державним позашкільним закладом . На сьогоднішній день у нашому закладі цілий рік працюють різнопланові творчі об’єднання та гуртки, в яких займаються наші учні. В готелі нашого закладу цілий рік проживають учні з усіх куточків України та особлива увага приділяється дітям учасників бойових дій на сході України і дітям-переселенцям.
Приміщення нашого закладу опалюють три твердопаливні котельні з вертикальним завантаженням паливної гранули. Використання неякісного палива призводить до засмічення котлів та їхньої зупинки. Для відновлення роботи котлів потрібен час та чималі кошти. Тому ми в тендерній документації прописуємо прискіпливі кваліфікаційні критерії при проведенні тендеру.
Стосовно надання сертифікату якості завіреного виробником, то ця вимога для нас є обов’язковою. Це пов’язано з відсіканням недобросовісних учасників тендеру, які або в загалі не мають сертифіката якості, або надають сертифікат якості від третьої сторони , яка немає жодного відношення до паливної гранули , що постачається. Також, до речі, за показниками, які указані в сертифікаті якості ми регулюємо обсяги закуповуваної паливної гранули.
З приводу сумарного об’єму постачання паливної гранули за три останні роки не менш ніж 300 тон , то ми повинні бути впевнені, що постачальник постачає якісну паливну гранулу в великих обсягах, для того, щоб захистити себе від ризиків по якості паливної гранули та зриву поставок.
Ми повинні бути впевнені в тому, що гранула, яку мають постачати відповідає стандартам якості, була вироблена на сучасному обладнанні і зберігається в належних умовах та в достатньої кількості. Це потрібно для збереження її якісних характеристик. Нам потрібні гарантії якості гранули, щоб захистити себе від ризиків, які можуть призвести до зупинки котлів та зриву опалювального сезону.
6) Тому зважаючи на вище зазначене тендерний комітет НЕНЦ не вважає вимоги визначені в кваліфікаційних критеріях (Додаток 2) тендерненої документаціїї дискримінаційними.
Дата відповіді:
06.12.2018 11:10