-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексні інженерні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71340000-3 - (Комплекс послуг із землеустрою)
вартість предмета закупівлі є очікуваною
Завершена
3 913 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 568.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 568.50 UAH
Період уточнення:
06.12.2018 09:50 - 17.12.2018 16:30
Відповідь надана
Столовое абсурдності кваліфікаційних критеріів
Номер:
d596966785d048ab8cc5263b03038557
Дата опублікування:
11.12.2018 13:31
Опис:
Відповідно до наданої Вами тендерної документації, предметом закупівлі є комплекс послуг із землеустрою, а саме:
1. Інвентаризація земель за межами населених пунктів на площі 8646 га;
2. Інвентаризація земель в межах населених пунктів на площі 529 га;
3. Нормативна грошова оцінка селищ села Чкалове (408 га) і села Південне (121га);
4. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок гірничо-добувної промисловості та інших за межами населених пунктів на площі 1900 га.
Кваліфікаційними критеріями тендерної документації, а саме п.5.1.3 визначено, що у учасника може бути ВІДСУТНІЙ досвід з виконання інвентаризації земель та нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (за наявності довідки у довільній формі про відсутність такого досвіду), та в обов’язковому порядку повинен бути досвід надання послуг по аерофотозніманню територію. Що стосується підтвердження досвіду з виконання нормативної грошової оцінки земельних ділянок гірничо-добувної промисловості та інших за межами населених пунктів, так на цей вид послуг зовсім відсутні будь-які підтверджувальні кваліфікаційні критерії.
Беручи до уваги вищезазначене, можна припустити, що несьогоднішній день вже умовно визначений «переможець торгів» і дана тендерна документація розроблялася «під нього».
Шановні перепрошую!!!! Але від виконання робіт, які згідно даної тендерної документації НЕ ПОТРЕБУЮТЬ ДОСВІДУ, залежить поповнення БЮДЖЕТУ Вашої територіальної громади!!!! Це є злочин та зрада по відношенню до мешканців Вашої громади!!!!
Враховуючи надані попередні відповіді та аналізуючи тендерну документацію складається враження про наявність корупційних схем та зловживання службовим становищем посадових осіб Виконавчого комітету Чкаловської сільської ради.
Відповідь:
Як і зазначалось у попередніх відповідях, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Слід звернути увагу, що згідно з вимогами тендерної документації за Предметом закупівлі критерієм оцінки є:
- ціна грн. з ПДВ - 80%;
- досвід проведення інвентаризації на цілісну (цілісні) територію(ії) адміністративно-територіальної(их) одиниці(ць) за 2015-2018 - 10%;
- досвід надання послуг зі здійснення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів - 10%.
Вказані критерії відповідають вимогам Закону Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційними. Разом з тим перевага надається учасникам з позитивним досвідом виконання складних землевпорядних робіт (10%+10%).
З огляду на зазначене, враховуючи положення частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» були встановлені вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, таким чином щоб розширити потенційне коло учасників, створити конкурентне середовище та недопущення дискримінації учасників і дозволити бути учасником як з досвідом так і за його відсутністю.
Водночас, зауважуємо, що переможець буде визначений Замовником лише за результатами проведення аукціону у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
13.12.2018 10:21
Відповідь надана
Не відповідність Кваліфікаційним критеріям та вимоги до учасників відповідно до статті 16 Закону
Номер:
531684f7aec0423ea5f230e712de517c
Дата опублікування:
10.12.2018 17:10
Опис:
Для проведення робіт -Комплексні інженерні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71340000-3 - (Комплекс послуг із землеустрою) не зазначено обовязковість обладнааня по аєрофотозніманню. Створюються не конкурентні умови закупівлі. Просимо Вас пояснити чим обгрунтовано наявність у учасника: цифрової аерофотокамери (вказати тип, фокусну відстань, додати чинний сертифікат калібрування); • цифрових фотограмметричних станцій або комплексів обробки картографічної інформації не менше 4-ох; • високоточного плотера формату А0; • спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для надання Послуг; • аерофотознімального літака;
Відповідь:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимоги тендерної документації та перелік, документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, статтею 26 Закону України «Про землеустрій» Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Так, під час формування технічного завдання за предметом закупівлі для оптимізації витрат та отримання якісних результатів передбачено використання виконавцем сучасних методів аерофотозйомки, виходячи з цього Замовником були встановлені кваліфікаційні критерії до наявності матеріально-технічної бази. Інвентаризація земель з виконанням сучасної високоякісної аерофотозйомки є найбільш якісною на сьогодні. Аерофотозйомка має виконуватись відповідно до встановлених вимог тендерної документацї спеціалізованими організації, які мають відповідний досвід, кваліфікацію і спеціальне обладнання. Для цього встановлено перелік необхідного обладнання, яке повинно використовувати для отримання запланованого результату. Ніяких посилань на конкретні фірми, назву обладнання, рік випуску і інші умови не існує. Умови для конкуренції встановлено однакові для всіх організацій, які планують взяти участь в тендері. Тому ствердження про відсутність конкурентних умов є безпідставним.
Водночас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель закріпленими у статті 3 Закону, Замовник перебачив, що матеріально технічна база, необхідна для надання послуг, може бути у власності Учасника та/або орендована Учасником та/або шляхом залучення Учасником сторонніх організацій в цій частині.
Враховуючи зазначене, для отримання якісних матеріалів за результатами надання послуг за предметом закупівлі, а також з метою забезпечення реалізації державної політики у галузі використання та охорони земель у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації в цій частині.
Дата відповіді:
11.12.2018 08:35
Відповідь надана
Не відповідність Кваліфікаційним критеріям та вимоги до учасників відповідно до статті 16 Закону
Номер:
b08c1605d8b24a51b09fdefceb7e8f37
Дата опублікування:
09.12.2018 17:40
Опис:
Для проведення робіт з інвентаризації не зазначено обовязковість обладнааня по аєрофотозніманню
Створюються не конкурентні умови закупівлі.
Просимо Вас пояснити чим обгрунтовано наявність у учасника:
цифрової аерофотокамери (вказати тип, фокусну відстань, додати чинний сертифікат калібрування);
• цифрових фотограмметричних станцій або комплексів обробки картографічної інформації не менше 4-ох;
• високоточного плотера формату А0;
• спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення, необхідного для надання Послуг;
• аерофотознімального літака;
Відповідь:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вимоги тендерної документації та перелік, документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з цим, статтею 26 Закону України «Про землеустрій» Розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою;фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Так, під час формування технічного завдання за предметом закупівлі для оптимізації витрат та отримання якісних результатів передбачено використання виконавцем сучасних методів аерофотозйомки, виходячи з цього Замовником були встановлені кваліфікаційні критерії до наявності матеріально-технічної бази. Інвентаризація земель з виконанням сучасної високоякісної аерофотозйомки є найбільш якісною на сьогодні. Аерофотозйомка має виконуватись відповідно до встановлених вимог тендерної документацї спеціалізованими організації, які мають відповідний досвід, кваліфікацію і спеціальне обладнання. Для цього встановлено перелік необхідного обладнання, яке повинно використовувати для отримання запланованого результату. Ніяких посилань на конкретні фірми, назву обладнання, рік випуску і інші умови не існує. Умови для конкуренції встановлено однакові для всіх організацій, які планують взяти участь в тендері. Тому ствердження про відсутність конкурентних умов є безпідставним.
Водночас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель закріпленими у статті 3 Закону, Замовник перебачив, що матеріально технічна база, необхідна для надання послуг, може бути у власності Учасника та/або орендована Учасником та/або шляхом залучення Учасником сторонніх організацій в цій частині.
Враховуючи зазначене, для отримання якісних матеріалів за результатами надання послуг за предметом закупівлі, а також з метою забезпечення реалізації державної політики у галузі використання та охорони земель у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації в цій частині.
Дата відповіді:
11.12.2018 08:34