• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплексні інженерні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 71340000-3 - (Комплекс послуг із землеустрою)

вартість предмета закупівлі є очікуваною

Завершена

3 913 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 568.50 UAH
Період оскарження: 06.12.2018 09:50 - 23.12.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

скасування незаконного рішення

Номер: bd7dbfeb80064b1d81366f1b67d39fc9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-06-000459-c.c3
Назва: скасування незаконного рішення
Вимога:
Просимо, тендерний комітет, уважно розглянути та вивчити наданий НАМИ пакет документів та просимо пояснити свої дії, щодо вибору переможця відкритих торгів? Згідно яких законних причин наша пропозиція, яка являється більш економічно вигідною по предмету закупівлі, та у відповідності до Закону № 922, все-таки була відхилена? Відповідно до Протоколу №1 Від 02 січня 2019 року, нашу пропозицію відхилили у зв’язку з: 1. Наявний податковий борг але заборгованості по податкам ТОВ «Добробут-Земвпоряд»не має. Інформація з офіційного сайту є хибною та застарілою, так як заборгованість відсутня, можемо надати офіційний документ «Довідку про відсутність заборгованості» по Нашому товариству. По даному пункту тендерна пропозиція відхилена безпідставно. 2. В складі нашої тендерної пропозиції було надано декілька договорів щодо виконання аналогічних робіт. Уважно ознайомтеся з документами тендерної пропозиції ТОВ «Добробут-Земвпоряд». Також ТОВ «Добробут-Земвпоряд» було надано всі необхідні матеріально технічні засоби для виконання даних робіт. Обладнання, яке є в розпорядженні нашого товариства відповідає умовам тендерної документації. Тому зазначені у протоколі тендерного комітету № 1 від 02.01.2019 р. причини необґрунтовані та такі, що не відповідає дійсності. Вважаємо, що відхиливши Тендерну пропозицію ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» Замовником на підставі п.п.4. ч.1. ст. 30 закону № 922, було порушені базові принципи та умови проведення системи публічних закупівель та не забезпечено об’єктивний та чесний відбір переможця закупівлі. Замовник повинен проводити закупівлі оперативно, з мінімальними бюрократичними процедурами й витратами, тобто забезпечувати придбання товарів, послуг та/або робіт для досягнення заявленого результату з мінімальними витратами, та з ДОТРИМАННЯМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. Просимо тендерний комітет ретельно перевірити пропозицію ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" на відповідність вимогам ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ТА СКАСУВАТИ НЕЗАКОННЕ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На вимогу до тендерного комітету уважно розглянули та вивчили наданий ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» пакет документів та пояснили свої дії.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення умов тендерної документації

Номер: 3c9f0ef7179a4d91af148588a3266a6c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-06-000459-c.c2
Назва: Порушення умов тендерної документації
Вимога:
Просимо Тендерний комітет уважно розглянути та вивчити наданий пакет документів ПП "АРТАР ПРОЕКТ". ПП "АРТАР ПРОЕКТ" не надав повний перелік документів зазначених Замовником в тендерній документації. А також, згідно умов тендерної документації, а саме пункту 7 розділу 3, тендерної документації: «У разі закупівлі робіт/послуг учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника про це учасник повідомляє у довідці у довільній формі». ПП "АРТАР ПРОЕКТ" залучає субпідрядника для виконання робіт, сума яких перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (про що свідчать дані з тендерної пропозиції та кошторисні розрахунки ПП "АРТАР ПРОЕКТ"). Дане порушення є суттєвим та не може ігноруватися Замовником під час розгляду тендерної пропозицій ПП "АРТАР ПРОЕКТ". Та знову ж беручи до уваги тендерну пропозицію ПП "АРТАР ПРОЕКТ", який у своєму штаті має недостатню кількість працівників для виконання даних робіт (довідка працівників відповідної кваліфікації сторінка 2 частини 2 тендерної документації учасника), гарантує залучення додаткових працівників, які будуть залучатися з субпідрядних організацій, що тягне за собою додаткові витрати на субпідрядні роботи. В штаті ПП "АРТАР ПРОЕКТ" немає кваліфікованого спеціаліста для здійснення оцінки даних робіт. Також одною з вимог тендерної документації було надання згоди на обробку персональних даних кожного залученого працівника. ДАНУ ЗГОДУ кожен працівник повинен надати індивідуально, засвідчивши це підписом. Та було допущено ще ряд порушень щодо вимог тендерної документації. Просимо тендерний комітет ретельно перевірити пропозицію ПП "АРТАР ПРОЕКТ" на відповідність вимогам вашої тендерної документації та відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та прийняти справедливе, толерантне, виважене рішення при визначенні переможця тендерної пропозиції, яке відповідає чинному законодавству України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу Учасника ТОВ «ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД» до тендерного комітету уважно розглянули та вивчили наданий пакет документів ПП "АРТАР ПРОЕКТ" та інформуємо про наступне. 1. Стосовно питання щодо залучення субпідрядника. Згідно пункту 7 розділу 3, тендерної документації: У разі закупівлі робіт/послуг учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо учасник не планує залучати субпідрядника про це учасник повідомляє у довідці у довільній формі. Зверніть увагу що не менше ніж 20 відсотків, це 20 відсотків або більше! Учасник ПП "АРТАР ПРОЕКТ" планує залучати субпідрядника для виконання робіт, сума яких перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про що повідомляє у «Довідці про субпідрядників», дивіться файл «01_04_інші документи» сторінка 46. Разом з цим інформація про субпідрядника наявна у гарантійному листі від організації яку планує залучити ПП "АРТАР ПРОЕКТ", дивіться файл «01_02_Документи згідно пп 5_1 частина 1» сторінка 13. По даному питанню порушення відсутні. 2. Стосовно питання що ПП "АРТАР ПРОЕКТ" у своєму штаті має недостатню кількість працівників для виконання даних робіт, в тому числі і кваліфікованого спеціаліста для здійснення оцінки даних робіт. Тендерна документація містить чіткі вимоги щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: згідно пп. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати Довідку в довільній формі складеної відповідно до Додатку 3 до Документації, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, у тому числі: працюючих на постійній основі сертифікованих інженерів - землевпорядників — не менше 2 осіб ; працюючого на постійній основі сертифікованого геодезиста – не менше 1 особи. Учасником ПП "АРТАР ПРОЕКТ" у складі документів тендерної пропозиції було надано відповідну довідку, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості, не менше чим вимагається тендерною документацією. Файл «01_02_Документи згідно пп5_1 частина 2» сторінка 1. По даному питанню порушення відсутні. 3. Стосовно питання персональних даних. Згідно пп. 5.1.2. розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати довідку (лист) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». ПП "АРТАР ПРОЕКТ" таку довідку надало у файлі «01_02_Документи згідно пп5_1 частина 2» сторінка 2. Тендерна документація не містить вимог, що ДАНУ ЗГОДУ кожен працівник повинен надати індивідуально, засвідчивши це підписом! По даному питанню порушення відсутні. Враховуючи зазначене у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «АРТАР ПРОЕКТ».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

оскарження умов тендера

Номер: 27826ab5b2254f6ebaa27815e25ffd37
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-06-000459-c.b1
Назва: оскарження умов тендера
Вимога:
Тендерною документацією визначений наступний обсяг послуг, що повинен виконати Виконавець, а саме: Інвентаризація земель за межами населених пунктів на площі 8646 га; Інвентаризація земель в межах населених пунктів на площі 529 га; Нормативна грошова оцінка селищ села Чкалове (408 га) і села Південне (121га); Нормативна грошова оцінка земельних ділянок гірничо-добувної промисловості та інших за межами населених пунктів на площі 1900 га. В Технічному завданні, п.3.1 визначено, що послуги з інвентаризації земель за межами населених пунктів включають підготовчі, аерофотознімальні, топографо-геодезичні та камеральні послуги, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній формі. Також в Технічному завданні посилаючись на необхідність виконання аерофотознімання саме для інвентаризації земель та для подальшої розробки нормативної грошової оцінки земель висунуті наступні критерії до Виконавців робіт, а саме наявність власного чи орендованого обладнання: цифрової аерофотокамери (вказати тип, фокусну відстань, додати чинний сертифікат калібрування); цифрових фотограмметричних станцій або комплексів обробки картографічної інформації не менше 4-ох; аерофотознімального літака. Хочемо зазначити, що вичерпні вимоги до складу та виконання робіт з інвентаризації земель (як в межах населених пунктів так і за межами) наведені в Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженому постановою КМУ від 23.05.2012 № 513 та в ст.57 ЗУ «Про Землеустрій». Відповідно до п.12 Порядку проведення інвентаризації земель роботи з інвентаризації земель включають підготовчі, топографо-геодезичні та камеральні роботи, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній формі. Вимоги до топографо-геодезичних робіт для інвентаризації земель також наведені в вищевказаному Порядку. Відповідно до норм діючого земельного законодавства аерофотознімання не є складовою робіт з інвентаризації земель або складовою робіт з нормативної грошової оцінки. Враховуючи вищенаведене вимога виконати аерофотознімання для виконання інвентаризації чи нормативної грошової оцінки земель з посиланням лише на те, що даний вид робіт є найбільш якісним, не є обґрунтованою будь якими нормами діючого земельного законодавства та є такою, що порушує принцип недискримінаційності. Просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної пропозиції та виключити з неї дискримінуючі фактори, у тому числі виключити частину обладнання, яке необхідне для виконання аерофотознімання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Слід наголосити, що вимоги стосовно необхідності використання виконавцем сучасних методів аерофотозйомки направлені лише на отримання Замовником продукції необхідної якості та не суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленими статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки від надання послуг за предметом закупівлі належної якості залежить поповнення БЮДЖЕТУ нашої територіальної громади. Питання виконання інвентаризації території нашої ОТГ вивчено і розглянуто на засіданні тендерного комітету. Прийнято рішення про виконання робіт на основі сучасної аерофотозйомки, яку необхідно виконати в міжсезонний період 2019 року для створення нових, сучасних цифрових карт з роздільною здатністю: -10 см для території населених пунктів; -25 см для території за межами населених пунктів. Крім того нагадуємо, що Порядком проведення інвентаризації земель, затвердженим постановою КМУ від 23.05.2012 № 513, зокрема, визначено, що під час проведення інвентаризації земель використовуються матеріали аерофотозйомки, лісовпорядкування, проекти створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, схеми формування екомережі, програми у сфері формування, збереження та використання екомережі. При наявності матеріалів аерофотозйомки поворотні точки меж землекористувань наносяться на робочий інвентаризаційний план безпосередньо по їх віддешифрованому зображенню. Інвентаризація на основі карт, ортофотопланів минулих років не відповідає нашим вимогам. Разом з цим, звертаємо Вашу увагу, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, у тендерній документації передбачено, що матеріально технічна база, необхідна для надання послуг, може бути у власності Учасника та/або орендована Учасником та/або шляхом залучення Учасником сторонніх організацій в цій частині. Отже, Замовник, встановивши такі вимоги, маючи на меті лише отримання якісного результату, діючи при цьому в межах законодавства, жодним чином не обмежив потенційне коло учасників, створив конкурентне середовище та відповідно підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено