• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки

Торги відмінено

34 425 781.36 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 81 487.68 UAH
Період уточнення: 18.09.2018 19:09 - 03.11.2018 10:00
Відповідь надана

досвід виконання аналогічного договору

Номер: c3599f5a8640405dac48a08bba30112c
Дата опублікування: 09.10.2018 09:03
Опис: У тендерній документації Замовником визначено, що з метою підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надати підтвердження виконання договору щодо розроблення документації із землеустрою щодо земель державної форми власності. Звертаємо увагу Замовника, що виключний перелік видів документації визначено у статті 25 Закону України «Про землеустрій». Зазначений перелік видів документації з землеустрою не виокремлює землі державної та комунальної форми власності. Окрім цього, технічне завдання Замовника (Додаток № 1 до Тендерної документації) не містить інформації щодо форми власності земельних ділянок, які передані в постійне користування. Відповідно до пункту 1 статті 92 Земельного кодексу України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння і користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній власності, без встановлення строку. Враховуючи, що законодавець не виокремлює види документації з землеустрою в залежності від форми власності (державна або комунальна) та, враховуючи, що в постійне користування земельні ділянки надаються з земель, які перебувають у державній або комунальній власності, чи буде належним підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору, надання учасником копії виконаного договору за яким учасник надавав послуги з розробки документації щодо інвентаризації земель комунальної власності у кількості більше 3-х земельних ділянок.
Відповідь: В Переліку документів, які вимагаються Замовником для підтвердження інформації щодо відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям чітко зазначено, що досвідом виконання аналогічного договору є проведення робіт із землеустрою, у тому числі розроблення документації із землеустрою (проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок/ технічних документацій щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки (земельних ділянок) в натурі (на місцевості)/ технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель) щодо земель державної форми власності. Відповідно до статті 2 Закону України «Про особливості утворення акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування» Товариство утворене як акціонерне товариство, 100 відсотків акцій якого закріплюються в державній власності, на базі Державної адміністрації залізничного транспорту України, а також підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування, які реорганізовуються шляхом злиття. У свою чергу, відповідно до Перехідних положень Закону України від 6 вересня 2012 року № 5245-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна державної власності, відносяться до земель державної форми власності. Тому, всі земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні Товариства та внесені до його статутного капіталу, є земельними ділянками державної форми власності. Додаткового врегулювання (внесення змін до тендерної документації та проекту договору) дане питання не потребує.
Дата відповіді: 25.10.2018 16:55
Відповідь надана

Суперечності в ТД

Номер: 3d94c8f1bc7a47d395d49bd5d243099b
Дата опублікування: 08.10.2018 22:47
Опис: Просимо внести зміни в ТД стосовно ЕЦП. Зокрема, існують розбіжності. "Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»." При цьому формальними помилками визнаєть відсутність ЕЦП на документі, крім ЕЦП на банківській гарантії. Проте відсутність ЕЦП на пропозиції (або документах) - суперечить вимогам ЗУ про "електронні документи та електронний документообіг". Просимо прибрати такі суперечливі один одному вимоги ТД шляхом усунення або вимоги про електронний документообіг, або з формальних помилок.
Відповідь: В п. 3.1. ТД рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа. Документи повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format), мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, рекомендовано з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Інструкція щодо підготовки тендерної документації в даному випадку несе рекомендований характер. Формальними (несуттєвими) помилками вважаються відсутність ЕЦП на окремих документах, окрім відсутності ЕЦП Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції. Тобто відсутність ЕЦП не на кожному, а на якомусь окремому документі не буде вважатись помилкою. Додаткового врегулювання (внесення змін до тендерної документації) дане питання не потребує.
Дата відповіді: 26.10.2018 09:37
Відповідь надана

Щодо вихідних даних

Номер: 8e45211ca721411b8417ef8b92e65fd3
Дата опублікування: 08.10.2018 22:42
Опис: Просимо конкретизувати інформацію в ТЗ щодо сервітутів. З метою надання якісної, зваженої та адекватної комерційної пропозиції, необхідно щоб Замовник конкретизував вимогу по вихідним даним, а саме: "- наявні обмеження та обтяження (земельні сервітути) (за наявності);" Наявні чи не наявні?
Відповідь: При передачі розробнику документації із землеустрою матеріалів з вихідними даними по кожній земельній ділянці інформація про наявність чи відсутність обмежень у використанні земель або обтяжень прав на земельні ділянки буде уточнюватись.
Дата відповіді: 25.10.2018 17:02
Відповідь надана

Щодо наявності МТБ

Номер: 6cc8839b0f8b4a41906c830749d417c0
Дата опублікування: 08.10.2018 22:37
Опис: Просиму уточнити термін, зазначений в пп.3.2 пп.3 п.2 Додатку 2 до ТД, а саме: "3.2. Інформація про наявність не менше 1 атомобіля." Адже учасник має трактувати цю вимогу як автомобіль, що їздить на ядерному паливі. По відношенню до інших учасників, які не можуть надати інформацію про наявність не менше 1-го атомобілю є дискримінаціною. Як наявність у учасника атомобілю, наприклад FORD NUCLEON (https://uk.wikipedia.org/wiki/Ford_Nucleon) або CADILLAC WTF (https://ru.wikipedia.org/wiki/Cadillac_World_Thorium_Fuel) сприятиме виконання договору? Просимо внести зміни у ТД та прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Об’єкти землеустрою розташовані по всій Кіровоградській області, тому для виконання геодезичних робіт, які передбачають виїзд геодезистів з обладнанням на місцевість, необхідний автомобіль. Додаткового врегулювання (внесення змін до тендерної документації та проекту договору) дане питання не потребує.
Дата відповіді: 25.10.2018 17:01
Відповідь надана

щодо сертифікатів

Номер: 41df88c4b71448b7ab7f130a05797f85
Дата опублікування: 08.10.2018 22:17
Опис: Якщо Замовник вимагає що договір має бути виконаний до кінця 2018 року, то навіщо пп.2 п.2. Додатку 2 вимагає строк дії сертифікатів до 2020 року? Просимо внести відповідні зміни - або подовжити строк дії виконання послуг до 2020 року, або встановити відповідні вимоги до сертифікатів - до 2019 року.
Відповідь: Відповідно до пункту 16 розділу ІІІ Порядку роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 28.07.2017 № 392, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 серпня 2017 р. за № 1044/30912, сертифіковані інженери-землевпорядники та інженери-геодезисти зобов'язані не рідше одного разу на чотири роки підвищувати кваліфікацію за програмою підвищення кваліфікації. Тому, на нашу думку, вимога щодо дії сертифікату до 2020 року є логічною та такою, що відповідає вимогам законодавства. Додаткового врегулювання (внесення змін до тендерної документації та проекту договору) дане питання не потребує.
Дата відповіді: 25.10.2018 16:58
Відповідь надана

Щодо ПДВ

Номер: a5b85c5a5ba94c73a431e4fed0f61fb1
Дата опублікування: 08.10.2018 22:11
Опис: Просимо внести зміни до п.4.2. проекту договору та прибрати дискримінаційні вимоги по відношенню до учасників - неплатників ПДВ: "4.2. Остаточний розрахунок за виконані послуги проводяться Замовником у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 банківських днів з дати підписання сторонами Акту (актів) або реєстрації податкової (-их) накладної (-их) в Єдиному реєстрі податкових накладних (в залежності від того, що сталося пізніше).". Враховуючи існуючі умови, Учасник неплатник ПДВ не може провести реєстрацію податкової накладної. Отже фактична дата настання події "реєстрації податкової (-их) накладної (-их) в Єдиному реєстрі податкових накладних" - станеться пізніше. Точніше - ніколи. Отже Замовник може не сплачувати кошти учансикам, що не є платниками ПДВ. Враховуючи таку дискримінацію - просимо викреслити таку умову по реєстрації накладної в ЄРПН з тексту проекту договору.
Відповідь: В п. 4.2. проекту договору зазначено що, остаточний розрахунок за виконані послуги проводяться Замовником у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових сум грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 20 банківських днів з дати підписання сторонами Акту (актів) або реєстрації податкової (-их) накладної (-их) в Єдиному реєстрі податкових накладних (в залежності від того, що сталося пізніше). Згідно ст.181.1 Податкового Кодексу України у разі, якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню зігдно з цим розділом, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 000 000 грн (без урахування подадтку на додану вартість), така особа зобов’язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених статтею 183 цього Кодексу, крім особи, яка є платником єдиного податку першої-третьої групи. Очікувана вартість послуги складає 34 425 781,36 грн. Отже виконавець буде зобовязаний зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням та зможе виконати п.7.7. проекту договору. Додаткового врегулювання (внесення змін до проекту договору) дане питання не потребує.
Дата відповіді: 26.10.2018 09:35
Відповідь надана

щодо договору та конфіденційності

Номер: d6f77da85623410382f449579420dc2e
Дата опублікування: 08.10.2018 22:04
Опис: Що взагалі за умови викладені в РОЗДІЛІ 11 проекту договору? 11.1. Сторони погодилися, що текст Договору, будь-які матеріали, інформація та відомості, які стосуються Договору, є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони Договору, крім випадків, коли таке передавання, пов’язане з одержанням офіційних дозволів, запитів документів для виконання Договору або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у випадках, передбачених чинним законодавством, яке регулює зобов’язання Сторін Договору. Даний договір не може бути конфіденційним, адже він буде викладений на прозорро, згідно з чинним законодавством. Всі бажаючі будуть бачити весь договір і всі зміни, якщо такі будуть. Просимо даний пункт договору взагалі викреслити як такий, що неможливий до виконання.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 05.11.2018 16:22
Відповідь надана

Стосовно ПДВ

Номер: b86c2c220bce491f83d05cbfffc5ba53
Дата опублікування: 08.10.2018 21:59
Опис: Просимо прибрати дискримінаційні норми в проекті договору, а саме п.7.7. Якщо Замовника не застосовує дискримінаційний підхід до оцінки пропозицій учасника, значить всі учасники мають оцінюватись виключно за одним критерієм, а саме - ЦІНОЮ. При цьому учасники платники ПДВ і неплатники ПДВ мають бути повністю рівноцінними між собою. Проте, наявність в проекті п.7.7. договору вказує на дискримінацію інтересів неплатників ПДВ. Виконавець не платник ПДВ не може зареєструвати податкову накладну і як наслідок виконати цю умову договору. Отже вимагаємо цей дискримінаційний пункт видалити. В іншому випадку ми маємо право оскаржити таку дискримінацію до АМКУ.
Відповідь: 1. Згідно ст.181.1 Податкового Кодексу України у разі, якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню зігдно з цим розділом, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 000 000 грн (без урахування подадтку на додану вартість), така особа зобов’язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених статтею 183 цього Кодексу, крім особи, яка є платником єдиного податку першої-третьої групи. Очікувана вартість послуги складає 34 425 781,36 грн. Отже виконавець буде зобовязаний зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням та зможе виконати п.7.7. проекту договору. Додаткового врегулювання (внесення змін до проекту договору) дане питання не потребує.
Дата відповіді: 26.10.2018 09:34
Відповідь надана

Щодо забезпечення виконання договору

Номер: 11f474ed6ea5426da9103465c49bfdf5
Дата опублікування: 08.10.2018 21:54
Опис: Просимо внести зміни до проекту договору в частині конкретизації п.7.2. договору. А саме конкретизувати необхідність укладання договору застави грошових коштів у сумі 5%. Чи буде Замовника саме вимагати укладання такого договору? Якщо буде, то яким чином - у формі Банківської чи страхової гарантії, або у формі прямої вимоги щодо перерахування грошових коштів на рахунок Змовника? Якщо Замоник не несе відповідальність за своєчасну оплату авансу і при цьому вимагає від Виконавця здійснити гарантійний платіж у вигляді 5% від суми договору, то встановлені строки на виконання цієї тендерної документації є нереальними. Отже просимо привести у відповідність до реалій України умови проекту договору, зокрема чітко конкретизувати вимогу п.7.2.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 05.11.2018 16:22
Відповідь надана

Щодо внесення змын до проекту договору

Номер: f7a890a3e2d642d5967b32331645e987
Дата опублікування: 08.10.2018 21:45
Опис: Просимо внести зміни до проекту договору, зокрема в частині надання авансу та відповідальності Замовника за несвоєчасну сплату чи відсутності відповідальності Виконавця. А саме таким чином, щоб відповідальність Виконавця наставала саме з моменту надання авансу, а не з моменту укладання договору. (п.4.1. Договору - Замовник протягом 20 банківських днів з моменту підписання Договору перераховує на поточний рахунок Виконавця аванс у сумі _____________ грн., що дорівнює 10% від загальної суми Договору.) адже, якщо Замовник не сплатить аванс - то договір не передбачає жодних штрафних санкцій за несплату авансу, а відповідальність Виконавця - передбачає. Більше того, враховуючи строки надання послуг, факт сплати авансу (20 банківських днів - це приблизно 28 календарних днів +/- ) може перевалити за фактичний строк дії договору. Крім того, Замовник може не платити аванс і взагалі не нести ніякої відповідальності за несплату авансту
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 05.11.2018 16:21