-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35120000 – 1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Обслуговування кнопки тривожного сповіщення).
Завершена
199 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період уточнення:
28.12.2018 12:40 - 03.01.2019 14:00
Відповідь надана
Право ведення слідчих дій
Номер:
b31264ce986845b2a02ce90f02addf57
Дата опублікування:
02.01.2019 18:47
Опис:
У вас всі вимоги прописані під оргнаи поліції. У Вас навіть зазначено - Можливість групам затримання ведення первинних слідчих дій. Так ось, повідомляємо, що слідчі дії регулюються Кримінальним процесуальним кодексом України, а саме: стаття 223 КПКУ:
Стаття 223. Вимоги до проведення слідчих (розшукових) дій
1. Слідчі (розшукові) дії є діями, спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні.
2. Підставами для проведення слідчої (розшукової) дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення її мети.
3. Слідчий, прокурор вживає належних заходів для забезпечення присутності під час проведення слідчої (розшукової) дії осіб, чиї права та законні інтереси можуть бути обмежені або порушені. Перед проведенням слідчої (розшукової) дії особам, які беруть у ній участь, роз’яснюються їх права і обов’язки, передбачені цим Кодексом, а також відповідальність, встановлена законом.
4. Проведення слідчих (розшукових) дій у нічний час (з 22 до 6 години) не допускається, за винятком невідкладних випадків, коли затримка в їх проведенні може призвести до втрати слідів кримінального правопорушення чи втечі підозрюваного.
5. У разі отримання під час проведення слідчої (розшукової) дії доказів, які можуть вказувати на невинуватість особи у вчиненні кримінального правопорушення, слідчий, прокурор зобов’язаний провести відповідну слідчу (розшукову) дію в повному обсязі, долучити складені процесуальні документи до матеріалів досудового розслідування та надати їх суду у випадку звернення з обвинувальним актом, клопотанням про застосування примусових заходів медичного чи виховного характеру або клопотанням про звільнення особи від кримінальної відповідальності.
6. Слідча (розшукова) дія, що здійснюється за клопотанням сторони захисту, потерпілого, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, проводиться за участю особи, яка її ініціювала, та (або) її захисника чи представника, крім випадків, коли через специфіку слідчої (розшукової) дії це неможливо або така особа письмово відмовилася від участі в ній.
{Абзац перший частини шостої статті 223 із змінами, внесеними згідно із Законом № 314-VII від 23.05.2013}
Під час проведення такої слідчої (розшукової) дії присутні особи, що її ініціювали, мають право ставити питання, висловлювати свої пропозиції, зауваження та заперечення щодо порядку проведення відповідної слідчої (розшукової) дії, які заносяться до протоколу.
7. Слідчий, прокурор зобов’язаний запросити не менше двох незаінтересованих осіб (понятих) для пред’явлення особи, трупа чи речі для впізнання, огляду трупа, в тому числі пов’язаного з ексгумацією, слідчого експерименту, освідування особи. Винятками є випадки застосування безперервного відеозапису ходу проведення відповідної слідчої (розшукової) дії. Поняті можуть бути запрошені для участі в інших процесуальних діях, якщо слідчий, прокурор вважатиме це за доцільне.
Обшук або огляд житла чи іншого володіння особи, обшук особи здійснюються з обов’язковою участю не менше двох понятих незалежно від застосування технічних засобів фіксування відповідної слідчої (розшукової) дії.
Понятими не можуть бути потерпілий, родичі підозрюваного, обвинуваченого і потерпілого, працівники правоохоронних органів, а також особи, заінтересовані в результатах кримінального провадження.
Зазначені особи можуть бути допитані під час судового розгляду як свідки проведення відповідної слідчої (розшукової) дії.
8. Слідчі (розшукові) дії не можуть проводитися після закінчення строків досудового розслідування, крім їх проведення за дорученням суду у випадках, передбачених частиною третьою статті 333 цього Кодексу. Будь-які слідчі (розшукові) або негласні слідчі (розшукові) дії, проведені з порушенням цього правила, є недійсними, а встановлені внаслідок них докази - недопустимими.
Навіть згідно законодавства суб'єкти охоронної діяльності не можуть здійснювати слідчі дії, а тому Ваші вимоги апріорі незаконні. Вимагаємо їх виключити!
Відповідь:
До вимог щодо проведення первинних слідчих дій відноситься: огляд місця події, опитування свідків по складу протиправної події, охорона місця злочину для збереження речових доказів до прибуття оперативно слідчої групи, тому ці дії можуть проводитись працівниками охоронних структур до складу яких входять працівники поліції на договірних засадах.
Дата відповіді:
03.01.2019 12:49
Відповідь надана
Щодо сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об'єктак категорії А, Б, В.
Номер:
a51f23331f5949108dea94d39cc7a280
Дата опублікування:
02.01.2019 18:26
Опис:
Питання номер 1: згідно ГСТУ 78.11.001-98 до об'єктів, які Ви зазначаєте належать наступні: 5.1.1 Об'єкти категорії "А": а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів; б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів; в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню; г) державні центральні статистичні управління; ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються: - кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.); - зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.); - наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини); - дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.); - історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.); - вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат; е) iншi об'єкти державного значення. 5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються: а) комп'ютерна техніка; б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка; в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом; г) кіно-, фототехніка; ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них; д) шкіра натуральна та вироби з неї; е) автомобілі та запасні частини до них; є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту; ж) технологічне та господарче обладнання; з) технічна та конструкторська документація; и) інвентар, напівфабрикати та ін.; і) інші цінні товари. 5.1.3 Об'єкти та приміщеннякатегорії "В": -особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.). Отже, висновок 1: Ви не є таким об'єктом, а значить даний документ на Вас не поширюється, Ви не можете себе відносити до таких категорій, а відповідно і не можете вимагати такий сертифікат. Питання номер 2: Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.". Висновок 2: суб'єкт видачі такого документу ліквідован та позбавлен повноважень щодо видачі. Питання номер 3: предмет Вашої закупівлі: послуги спостереження охоронної та пожежної сигналізації, для суб'єктів даної сфери діяльності є лише одна вимога - ліцензія на провадження відповідних видів господарської діяльності. Більше няіких вимог законодавець не визначає, то чому ж їх визначаєте Ви? Отже, враховуючи вищезазначені аргументи, ВИМАГАЄМО прибрати незаконну та неправомірну вимогу про сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В, та внести зміни до тендерної документації!
Відповідь:
Сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об'єктак категорії А, Б, В., є документом що підтверджує якість послуг наданих охоронною структурою та відповідність цих послуг стандартам та нормам згідно законодавства України. Охоронна структура, яка не має цього сертифікату або не зацікавлена в його отриманні, не може підтвердити якість наданих послуг. Враховуючи, що охоронні послуги, які будуть надаватись Управлінню освіти розповсюджуються в першу чергу на неповнолітніх громадян, якість яких повинна бути найвищою та підтверджена документально.У разі якщо Учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист роз'яснення в довільній формі,за підписом уповноваженої особи Учасника й завірений печаткою (у разі її використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів. Документи, що не передбачені законодавством для Учасників, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Дата відповіді:
03.01.2019 12:48
Відповідь надана
Щодо бойової нарізної зброї
Номер:
1eff529806b54c67a0c88137384a84a4
Дата опублікування:
02.01.2019 18:25
Опис:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння нарізної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Відповідь:
Вимоги щодо наявності табельної вогнепальної зброї, автоматичної табельної зброї, зазначені тому, що об’єкти Управління освіти (школи, дитячі садочки, тощо) є організаціями у яких правопорушниками можуть бути проведені заходи фізичного впливу, захоплення заручників та інші заходи проти життя неповнолітніх громадян. Протидію зазначеним заходам можуть здійснювати охоронні структури до складу яких входять працівники поліції. Крім того затримання правопорушників може бути проведені тільки працівниками поліції та тими працівниками поліції які знаходяться в складі груп затримання. Зазначені працівники поліції навчені надавати первинну медичну допомогу постраждалим від дій правопорушника. Законодавство України не заперечує що введення до груп затримання недержавних охоронних структур працівників поліції на договірних засадах, тому даний пункт не суперечить вимогам щодо наявності вогнепальної зброї в складі груп затримання недержавних охоронних структур.
Дата відповіді:
03.01.2019 12:47