-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 35120000 – 1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Обслуговування кнопки тривожного сповіщення).
Завершена
199 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2018 12:40 - 03.01.2019 14:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про виключення дискримінаційних та неправомірних вимог в документації Замовника
Номер:
52f2f5c7bb3141a4903a002bbc20aca5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-000921-b.c1
Назва:
Вимога про виключення дискримінаційних та неправомірних вимог в документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що у Вашій документації вкотре з року в рік наявні дискримінаційні та неправомірні вимоги! Ми розуміємо, що Ви бажаєте бачити Переможцями органи державної влади, тобто поліцію. Але Закон зобов’язує Вас проводити публічні закупівлі. І вже вкотре, щоб уникнути відкритих торгів (які можна оскаржити в АМКУ, як умови документації, так і результати), Ви проводите допорогову закупівлю, бо знаєте, що вона нічим не регулюється і ніякого впливу здійснити неможливо. Але Ви так вважаєте помилково! Ви ж уже маєте прецедент, коли Ваші такі дії оскаржували в суді, і рішення було на користь позивача. Якщо Ви вважаєте, що на допорогові закупівлі неможна вплинути, то Ви помиляєтеся. Із року в рік Ви прописуєте вимогу під органи поліції, проводите допорогову закупівлю, але якщо так буде і далі, і цього року Ви не будете діяти згідно закону, то наступне звернення буде не лише до суду, а й до інших уповноважених органів, з метою притягнення представників Вашого тендерного комітету до персональної відповідальності за порушення законодавства у сфері публічних закупівель та за корупційні правопорушення, змову та пов’язаність з одним з учасників торгів! Ще раз наголошуємо: у документації є ряд вимог, які дискримінують учасників і ми вимагаємо їх вилучити! А саме: 1) вимога щодо бойової нарізної зброї. Згідно чинного законодавста право на носіння нарізної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної зброї Ви порушуєте принцип добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
2) щодо сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об'єктак категорії А, Б, В.
Згідно ГСТУ 78.11.001-98 до об'єктів, які Ви зазначаєте належать наступні: 5.1.1 Об'єкти категорії "А": а) об'єкти життєзабезпечення населених пунктів; б) фабрики та центральні сховища грошових знаків та цінних паперів; в) об'єкти Державного комітету по телебаченню та радіомовленню; г) державні центральні статистичні управління; ґ) сховища державних архівів; д) особливо важливі приміщення, в яких зберігаються: - кошти, незалежно від дозволеного залишку зберігання ( поштові відділення та вузли зв'язку, виплатні каси підприємств, організацій, установ, головні об'єднані каси торговельних підприємств, обмінні пункти валюти та ін.); - зброя, боєприпаси (стрілецькі тири, кімнати зберігання зброї підприємств та закладів освіти, стрілецькі стенди, магазини з реалізації мисливської і спортивної зброї, майстерні з ремонту зброї та ін.); - наркотичні та психотропні речовини, прекурсори, отрути (бази аптекоуправлінь, аптеки, склади мобрезерву, наукові, медичні та інші установи, у практиці яких використовуються ці речовини); - дорогоцінні метали та каміння, ювелірні вироби з них (ювелірні заводи і майстерні, магазини, ломбарди, бази, склади, сховища підприємств, установ та організацій, що використовують у своїй діяльності дорогоцінні метали та каміння, пункти закупівлі дорогоцінних металів і каміння та ін.); - історичні та культурні цінності державного значення (музеї, картинні галереї, фондосховища музеїв, наукові бібліотеки та ін.); - вибуховi та радіоактивні речовини i матеріали; - бази та склади зі зберіганням цінностей на суму понад 100 тисяч мінімальних зарплат; е) iншi об'єкти державного значення. 5.1.2 Об'єкти та приміщення категорії "Б" (підприємства, магазини, бази, сховища та ін.), де зберігаються: а) комп'ютерна техніка; б) малогабаритна та дефіцитна оргтехніка; в) відео- та аудіотехніка, що користується попитом; г) кіно-, фототехніка; ґ) хутра натуральні та штучні і вироби з них; д) шкіра натуральна та вироби з неї; е) автомобілі та запасні частини до них; є) промислові та продовольчі товари повсякденного попиту; ж) технологічне та господарче обладнання; з) технічна та конструкторська документація; и) інвентар, напівфабрикати та ін.; і) інші цінні товари. 5.1.3 Об'єкти та приміщеннякатегорії "В": -особисте майно громадян (квартири, садиби громадян, гаражі, дачі, автомобільні стоянки та ін.). Отже, висновок 1: Ви не є таким об'єктом, а значить даний документ на Вас не поширюється, Ви не можете себе відносити до таких категорій, а відповідно і не можете вимагати такий сертифікат. Питання номер 2: Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.". Висновок 2: суб'єкт видачі такого документу ліквідован та позбавлен повноважень щодо видачі. Питання номер 3: предмет Вашої закупівлі: послуги обслуговування кнопки тривожного сповіщення, для суб'єктів даної сфери діяльності є лише одна вимога - ліцензія на провадження відповідних видів господарської діяльності. Більше няіких вимог законодавець не визначає, то чому ж їх визначаєте Ви? Отже, враховуючи вищезазначені аргументи, ВИМАГАЄМО прибрати незаконну та неправомірну вимогу про сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В, та внести зміни до тендерної документації!
Підсумовуючи вищевикладене, звертаємося до Вас з вимогою виключити незаконні та дискримінаційні умови, в інакшому разі, лише зверненням до суду це не обійдеться. Ми будемо вимушені звертатися до правоохоронних органів з метою притягнути до кримінальної відповідальності представників тендерного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.01.2019 18:41
Опис причини скасування:
відсутність подальшої потреби розгляду вимоги
Дата скасування:
03.01.2019 12:23