• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна ПАТ «Укрзалізниця» (основні засоби)

Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна ПАТ «Укрзалізниця» (основні засоби)

Торги відмінено

4 433 806.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 169.03 UAH
Період уточнення: 14.09.2018 17:07 - 30.10.2018 10:00
Відповідь надана

Роз'яснення щодо деяких положень тендерної документації

Номер: d47d92f8849d4e01804370458c185238
Дата опублікування: 06.10.2018 09:28
Опис: Уважно ознайомившись з Тендерною документацією на закупівлю послуг за темою: ДК 021:2015:79310000-0 - Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна ПАТ «Укрзалізниця» (основні засоби), UA-2018-09-14-000679-b (далі – Тендерна документація), просимо Вас надати роз‘яснення по даній Тендерній документації, а саме: 1. Пункт 3.3 Розділу 3 Тендерної документації говорить: «-страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (сканована, підписана копія з накладанням ЕЦП Страхової компанії, копії або оригіналу ліцензії надається учасником разом із договором) та скановану копію копії або оригіналу квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування». Натомість в додатку №7 Тендерної документації прописано, що гарантом забезпечення тендерної документації може виступати Банківська установа або Страхова компанія. Чи може Учасник обрати один із запропонованих варіантів – або Банківську гарантію або Страхову гарантію? 2. Абзац 2 підпункту 4.1 пункту 4 Розділу II Додатку №2 Тендерної документації говорить: «-сканованим оригіналом довідки, складеної у довільній формі, щодо наявності «call-центру» учасника та договору на надання учаснику послуг телефонного зв‘язку, який має бути наданий у вигляді сканованого оригіналу та бути укладений до моменту виходу оголошення на зазначену закупівлю». Розшифруйте поняття «call-центру» Учасника? Чи достатньо Учаснику мати договір про надання телекомунікаційних послуг бізнес-мережі, укладений з ПАТ «Укртелеком» (під бізнес-мережею розуміється система комплексного обслуговування бізнес-абонента, що забезпечує надання повного спектра телекомунікаційних послуг з підвищеним рівнем обслуговування)? Чи обов‘язково мати в наявності Учасника «call-центр», договір на надання учаснику послуг телефонного зв‘язку для якого повинен бути укладений до моменту виходу оголошення на зазначену закупівлі, тобто до 14.09.2018 р.? 3. Пункт 2 розділу V Додатку №3 Тендерної документації говорить: «Підтверджується сканованою копією з оригіналу сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», який має бути дійсним протягом всього періоду дії договору на закупівлю за цими відкритими торгами. Сертифікат обов’язково повинен містити підтвердження діяльності в таких сферах: консультаційних послуг з питань закупівельних процедур; послуг з оцінки у якості суб’єкта оціночної діяльності; технічного аудиту та експертизи; послуг з проведення ринкових та економічних досліджень. Наскільки ми розуміємо, метою зазначеної закупівлі є проведення оцінки ринкової вартості майна ПАТ «Укрзалізниця» (основні засоби), а саме надлишкового майна філій та регіональних філій ПАТ «Укрзалізниця», яке належить до реалізації через відкриті електронні аукціони, а також для прийняття управлінських рішень. Тобто, така мета передбачає, наскільки ми розуміємо, надання Учасником послуг з оцінки ринкової вартості майна у якості суб’єкта оціночної діяльності. Надайте, будь-ласка, роз’яснення щодо необхідності Учаснику в сертифікаті ISO 9001:2015 обов’язково мати підтвердження діяльності в таких сферах: з питань закупівельних процедур, технічного аудиту та експертизи; послуг з проведення ринкових та економічних досліджень, оскільки це інші напрямки діяльності і вони лише опосередковано пов’язані з оцінкою ринкової вартості майна? Надання таких послуг потребує наявність фахівців, що, як правило, не займаються оцінкою майна, а здійснюють свою діяльність на основі інших сертифікатів та ліцензій, які відмінні від тих обов’язкових документів, які повинні мати суб’єкти оціночної діяльності та оцінювачі. До того ж в Тендерній документації однією з вимог є документальне підтвердження спроможності учасника щодо отримання інформації, необхідної для надання послуг від уповноважених підприємств та/або організацій, а саме наявність договору, укладеного між учасником та державним підприємством (установою, організацією), що уповноважене на моніторинг товарних ринків, тобто основною метою діяльності якого і є проведення ринкових та економічних досліджень. Отже, чи достатньо Учаснику в сертифікаті ISO 9001:2015 мати підтвердження діяльності в таких сферах: надання послуг з оцінювання майна та майнових прав; надання консультаційних послуг щодо стратегічного керування, керування фінансами (крім корпоративного оподаткування), керування бізнес-процесами, надання консультаційних послуг щодо господарської діяльності підприємств? На підставі викладеного вище, з метою уникнення дискримінації учасників тендеру та обмеження конкуренції, просимо Вас розглянути можливість внесення змін до Тендерної документації та викласти: 1. Формулювання, наведене в абзаці 2 підпункту 4.1 пункту 4 Розділу II Додатку № 2 Тендерної документації «…до моменту виходу оголошення на зазначену закупівлю» є дискримінаційним, що значно звужує коло потенційних учасників, оскільки відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таке формулювання свідчить про те, що учасники тендерних закупівель повинні були заздалегідь знати про оголошення такого тендеру на зазначену закупівлю, натомість така інформація була відсутня і зазвичай не надається у відкритих джерелах інформації. Тому ми пропонуємо змінити дане формулювання на «…та бути укладений (діючий) на момент подання тендерної пропозиції Учасника на зазначену закупівлю». 2. Формулювання, наведене в пункті 2 розділу V Додатку №3 Тендерної документації «Сертифікат обов’язково повинен містити підтвердження дійсності в таких сферах: консультаційних послуг з питань закупівельних процедур; послуг з оцінки у якості суб’єкта оціночної діяльності; технічного аудиту та експертизи; послуг з проведення ринкових та економічних досліджень» є дискримінаційним, що значно звужує коло потенційних учасників даної закупівлі. Тому ми пропонуємо змінити дане формулювання на «Сертифікат обов’язково повинен містити підтвердження дійсності в таких сферах: послуг з оцінки у якості суб’єкта оціночної діяльності».
Відповідь: 1. В п. 3.3. тендерної документації чітко зазначено вид забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування (сканована, підписана копія з накладанням ЕЦП Страхової компанії, копії або оригіналу ліцензії надається учасником разом із договором) та скановану копію копії або оригіналу квитанції (або іншого підтверджуючого документу) про оплату послуг з страхування. Разом з тим у додатку 7 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю» вказані вимоги до банківської гарантії або страхової гарантії. Але додатком 7 тендерної документації також визначено : «»у разі, якщо вид забезпечення вимагається п.3.3. та 7.5. тендерної документації». Виходячи з вищевикладеного в п. 3.3. тендерної документації чітко зазначено вид забезпечення тендерної пропозиції у вигляді страхової гарантії. 2. Замовником за даною процедурою закупівлі, вимагається наявність у учасника «call-центру» та договору на надання учаснику послуг телефонного зв’язку. Наявність договору з телекомунікаційною компанією який має бути укладений до моменту виходу оголошення на зазначену закупівлю, підтверджує наявність матеріально-технічної бази у учасника, яка доводить спроможність такого учасника надавати послуги не тільки тимчасово (під конкретний строк участі у тендері), але й на постійній основі (наприклад в разі виникнення потреби у пролонгації договорів про закупівлю). Під «call-центром» мається на увазі наявність довідково-інформаційної служби, яка протягом часу, що припадає на робочу частину доби (для ПАТ «Укрзалізниця» це час з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у будні дні), може забезпечувати постійний багатоканальний зв’язок із підрозділами замовника для отримання та надання інформації, яка стосується виконання договору за цими відкритими торгами. 3. Частиною 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Наявність сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», вимагається замовником виходячи з виробничої потреби, пов’язаної із тими функціями, що мають виникнути у виконавця протягом надання послуг та безпосередньо пов’язані із даним предметом закупівлі, а саме, послуги з оцінки мають бути сертифіковані за наступними критеріями: - Консультаційних послуг з питань закупівельних процедур; - Послуг з оцінки у якості суб’єкта оціночної діяльності; - Технічного аудиту та експертизи; - Послуг з проведення ринкових та економічних досліджень.
Дата відповіді: 01.11.2018 16:10