• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування: використання сучасного обладнання інтелектуальних світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках)

Торги відмінено

461 897 475.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 124 759.95 UAH
Період уточнення: 27.06.2018 17:03 - 12.08.2018 14:10
Відповідь надана

уточнення, ЛОТ 4

Номер: e31f94e7bb1a485cacfedc1fc05724c7
Дата опублікування: 17.07.2018 16:21
Опис: В технічному завданні по ЛОТу 4 (Впровадження пілотного проекту щодо заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування (Херсонська область) є вимога: Забезпечення керування трамвайних світлофорів (Т. 5.1, Т. 5.2) та їх відображення в системі АСУДД, але в Херсонській області нема трамваїв !!!
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне. До тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 19.07.2018 17:08
Відповідь надана

Звернення щодо усунення невідповідності у тендерній документації

Номер: 3cbdce2d124440b5bfe258315591f872
Дата опублікування: 17.07.2018 16:11
Опис: Ми маємо намір прийняти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси учасника, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами подаємо це звернення на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси учасника, є рішення і дії Замовника стосовно встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають учасникам взяти участь у процедурі закупівлі. 1. Так, відповідно, до Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) по лоту №1 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 25 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 45 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 25 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 9 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 12 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 8 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 2 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 50 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 176 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 29,24 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 10 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 3 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 7 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 3 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 10 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 20 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 30,50 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 12 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 11 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 11 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 4 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 6 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 6 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 7,0 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 15 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 0 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 0 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 5 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 39 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 39 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 25 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 7 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 8 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 9 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. по лоту № 6 передбачається улаштування: - освітлення пішохідних переходів з живленням від сонячної енергії – 59 об'єктів; - освітлення пішохідних переходів з живленням від існуючих електромереж – 8 об'єктів; - освітлення аварійно-небезпечних ділянок автомобільних доріг – 5,0 км; - інтелектуальних світлофорів на пішохідних переходах – 5 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Т-подібних перехрестях – 0 об'єктів; - інтелектуальних світлофорів на Х-подібних перехрестях – 0 об'єктів. Загальний обсяг робіт включає в себе: 1) Обстеження об’єктів та уточнення необхідних даних, а саме: - категорій об’єктів; - кількості необхідних матеріалів та обладнання; Збір вихідних даних для проектування; 2) Складання дефектних актів на виконання роботи обладнання та матеріали, узгодження об’ємів робіт з Замовником (за необхідності); 3) Розробка проектно-кошторисної документації на влаштування систем зовнішнього освітлення і світлофорів. Документація повинна відповідати діючим в Україні нормативним документам; 4) Погодження проектно-кошторисної документації з Замовником; 5) Погодження проектно-кошторисної документації з відповідними організаціями (в разі необхідності); 6) Проведення державної експертизи проектно-кошторисної документації; 7) Демонтаж існуючого обладнання(при необхідності); 8) Закупівля і комплектація обладнання та матеріалів згідно проектно-кошторисної документації; 9) Виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт в обсягах, передбачених проектно-кошторисною документацією; 10) Здача в експлуатацію виконаних робіт та отримання відповідного акту; 11) Передача Замовнику комплекту проектно-кошторисної документації в паперовому (4 екземпляри) та електронному вигляді (на CD або DVD дисках); 12) Передача Замовнику інструкцій та іншої документації, необхідної для забезпечення експлуатації, обслуговування та ремонту обладнання. У разі наявності в технічному завданні посилання на конкретні торгівельні марки чи фірми, патенти, конструкції або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовується термін "або еквівалент". У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним. По-перше, Замовник визначивши таку кількість об’єктів, в межах єдиної процедури закупівлі, порушив порядок визначення предмета закупівлі та порушує права та законні інтереси учасника. Так, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Водночас об'єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. По-друге, виходячи з визначення терміну «роботи» окремими предметами закупівлі є роботи зі створення проектної документації об’єкту будівництва, роботи безпосередньо з його будівництва (розширення, реконструкції, капітального ремонту, реставрації, технічного переоснащення), а також й інші супровідні роботам послуги, які включені до кошторисної вартості робіт цього об’єкту (за умови якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Однак, замовник поєднав проектні роботи та будівельні роботи в межах єдиної процедури, що є незаконним та унеможливлює учаснику визначити вірно ціну тендерної пропозиції та врахувати весь обсяг будівельних робіт закупівлі (про що замовник також вказав у Технічному завданні: «У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні, зазначений перелік не є вичерпним.». Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати або розділити на окремі закупівлі: - провести торги та виконати повне проектування по кожному об’єкту (в межах однієї області) затвердити проектну документацію, затвердити правила та умови проектування для всіх можливих учасників. - на основі затвердженої проектної документації провести торги на будівельні роботи по всім об’єктам. 2. Замовником передбачено у Технічному завданні, що: «У зв'язку з тим, що практично не можливо передбачити весь комплекс робіт, що можуть виникнути при виконанні , зазначений перелік не є вичерпним.». Тобто, обсяг робіт може бути більшим ніж зазначений у тендерній документації. Однак, після визначення переможця закупівлі та підписання договору з ним, істотні умови підписаного договору не можуть змінюватись, а обсяг закупівлі є істотною умовою. Просимо внести зміни у тендерну документацію, а саме у технічне завдання та чітко визначити об’єми робіт, що є предметом закупівлі. 3. У Технічному завданні Замовником встановлено вимогу: «Учасник закупівлі в строк, що не перевищує п’яти днів з дати початку кваліфікації повинен надати замовнику зразок запропонованої продукції….. Якщо замовник не матиме можливості перевірити характеристики пропонованої продукції внаслідок ненадання учасником її зразків у встановлений цим додатком до тендерної документації строк, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст.30 Закону). Просимо видалити цю вимогу з умов тендерної документації, в зв’язку з тим, що Замовник порушує законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини першої статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне. 1. Пунктом 18 частини першої статті 1 Закону встановлено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Пунктом 37 цієї ж статті встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Поділ предмета ззакупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. Замовник під час складання та затвердження тендерної документації визначив частини предмета закупівлі (лоти) з метою забезпечення можливості визначення кількох виконавців робіт, що створює конкуренцію та розширює коло потенційних учасників. Отож, тендерна документація відповідає вимогам Закону в цій частині. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, тобто саме замовник визначає предмет закупівлі, виходячи з його потреб та фінансування. Учасники ж не вправі впливати на визначення замовником предмета закупівлі, Закон не передбачає такого права учасників. Замовник визначив предмет закупівлі з урахуванням потреб та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, розділом ІІІ якого встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Під час складання та затвердження тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі за об'єктами будівництва по окремих областях та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, та зазначив у дужках предмет закупівлі відповідно до показників четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Об’єднання робіт із виготовлення проектно-кошторисної документації та безпосереднє виконання будівельних робіт в межах однієї процедури закупівлі не забороняється законодавством. Навпаки їх окрема закупівля може призвести до зловживань у цій сфері. Згідно з цією закупівлею замовник гарантовано отримає новостворені або реконструйовані об’єкти разом із проектно-кошторисною документацією та усіма дозвільними документами, а не витрать державні кошти на створення паперового проекту, роботи за яким так ніколи і не будуть виконані. Тому, замовник визначив предмет закупівлі відповідно до вимог закону. 2. До тендерної документації в цій частині будуть внесені відповідні зміни. 3. До тендерної документації в цій частині будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 19.07.2018 17:04
Відповідь надана

Живлення від існуючих електромереж

Номер: feb94533dd32486f8e35d7952b59387f
Дата опублікування: 17.07.2018 13:37
Опис: ПИТАННЯ: на якій відстані знаходиться точка приєднання освітлення з живленням від існуючих електромереж?
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне. Відстань до точки підключення визначається під час проектування та отримання технічних умов на підключення згідно адресів об’єктів, перелік яких визначений Додатком 3 (Технічне завдання) до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.07.2018 17:00
Відповідь надана

Кабель

Номер: ec162d4ec7ad4055b49cb87645e86784
Дата опублікування: 17.07.2018 13:30
Опис: ПИТАННЯ: який тип кабелю враховувати при проектуванны мідний або алюмінієвий
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне. При проектуванні учасниками закупівлі має бути враховано використання мідного кабелю. Мідний кабель більш довговічний, менш ламкий (мідь витримує 80 зламів, алюміній - 12), менше схильний до окислення.
Дата відповіді: 19.07.2018 16:59
Відповідь надана

Светильники

Номер: 45891abfaa6e4176973808ac80f62952
Дата опублікування: 17.07.2018 13:28
Опис: В тендерной документации описан тип крепления консоль, с возможностью регулировки угла наклона в двух плоскостях ВОПРОС: это как - вниз вверх, влево вправо?
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне. Тип кріплення світильника визначений Додатком 3 (Технічне завдання) до тендерної документації – кронштейн для консольного кріплення до опори з можливістю регулювання куту нахилу в двох площинах. У зв’язку з можливим нерівномірним розміщенням місць встановлення світильників для забезпечення рівномірного дорожнього освітлення, світильники повинні мати функцію змінювання свого положення щодо поздовжньої осі корпусу світильника (вгору/донизу).
Дата відповіді: 19.07.2018 16:58
Відповідь надана

Світлодіодний світильник для освітлення ділянок автомобільних доріг

Номер: 10d06848baa04adda9996be5be25a53f
Дата опублікування: 17.07.2018 13:25
Опис: Який тип кріплення світильників?
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне. Тип кріплення світильника визначений Додатком 3 (Технічне завдання) до тендерної документації – кронштейн для консольного кріплення до опори з можливістю регулювання куту нахилу в двох площинах.
Дата відповіді: 19.07.2018 16:57
Відповідь надана

Светодиодные светильники

Номер: c00d3ff251744bb49e064158b8b55760
Дата опублікування: 17.07.2018 13:21
Опис: В техническом задании указаны светильник 40, 100,120, 140Вт корпус светильника - анодированный. ВОПРОС: можно ли предлагать покрытый порошковой краской с гарантией???
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне. Тендерною документацією передбачено використання світильників з анодованим покриттям. Анодоване покриття є більш надійним та стійким в умовах експлуатації світильників. Додатково повідомляємо, що тендерною документацією передбачено використання аналогів, тому учасники можуть пропонувати аналоги, надавши при цьому документальне підтвердження відповідності аналогу вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 19.07.2018 16:57
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 3331fe82272c4e48943795bfb712b3bc
Дата опублікування: 17.07.2018 13:16
Опис: Доброго дня! Звертаємося до Замовника з проханням переглянути Кваліфікаційні критерії та Технічні вимоги. Нами були виявлені неточності та невідповідності. Врахуйте наші пропозиції та зауваження до тендерної документації. Таблиця № 2 - наявність працівників: загальний стаж роботи у дорожньому господарстві - це дискримінаційні вимоги для учасників торгів. Таблиця № 3 - аналогічні договори: прописані так , що ці умови обмежують здорову економічну конкуренцію на ринку.
Відповідь: На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне. У Вашому зверненні йдеться мова про виявленні Вами неточності та невідповідності у тендерній документації, але самі неточності та невідповідності не описані, а також Вами не було вказано у чому саме полягає дискримінація та обмеження здорової економічної конкуренції на ринку. Тому, Замовнику наразі не зрозумілі Ваші вимоги щодо врахування пропозиції та зауважень. Після отримання від Вас більш детального та обґрунтованого звернення, Замовник повернеться до його опрацювання в установленому законодавством порядку. Додатково повідомляємо, що дорожнє господарство представляє з себе систему автомобільних доріг, інженерних мереж, державних і приватних підприємств. Світлофорні об’єкти та освітлення доріг є елементамии інженерних мереж дорожнього господарства. Таким чином, предмет закупівлі стосується інженерних мереж дорожнього господарства. Стосовно вимоги тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів інформуємо Вас, що до тендерної документації внесені відповідні зміни до такої вимоги.
Дата відповіді: 19.07.2018 16:55
Відповідь надана

Светильники

Номер: 349106175c7f4969ad52337ce94f7be4
Дата опублікування: 16.07.2018 15:52
Опис: В ТД указаны светильники с анодированным покрытием. ВОПРОС: можно заменить эти светильники на светильники с покрытием порошковой краской??? с гарантией !!!
Відповідь: На Ваше звернення від 16.07.2018 повідомляємо наступне. Тендерною документацією передбачено використання світильників з анодованим покриттям. Анодоване покриття є більш надійним та стійким в умовах експлуатації світильників. Додатково повідомляємо, що тендерною документацією передбачено використання аналогів, тому учасники можуть пропонувати аналоги, надавши при цьому документальне підтвердження відповідності аналогу вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 19.07.2018 16:45
Відповідь надана

Кваліфікація працівників

Номер: 0fe77258ae33432c9363f002e109a112
Дата опублікування: 16.07.2018 15:30
Опис: У таблиці № 2 ТД ЛОТ № 6 (наявність працівників відповідної кваліфікації) у таблиці треба вказати стаж у дорожньому господарстві. Як у працівників, які займаються електромонтажними роботами богато років може бути стаж у дорожньому господарстві. Наше підприємство спеціалізується на виконанні будівельно-монтажних робіт 18 років. Будь ласка, внесіть зміни у кваліфікаційні вимоги
Відповідь: На Ваше звернення від 16.07.2018 повідомляємо наступне. Дорожнє господарство представляє з себе систему автомобільних доріг, інженерних мереж, державних і приватних підприємств. А світлофорні об’єкти та освітлення доріг є елементами інженерних мереж дорожнього господарства. Таким чином, предмет закупівлі стосується інженерних мереж дорожнього господарства. Тому, Ваше прохання щодо внесення змін у кваліфікаційні вимоги тендерної документації не можуть бути прийняті як необґрунтовані.
Дата відповіді: 19.07.2018 16:44