-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування: використання сучасного обладнання інтелектуальних світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках)
Торги відмінено
461 897 475.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 124 759.95 UAH
мін. крок: 0% або 124 759.95 UAH
Період оскарження:
27.06.2018 17:03 - 18.08.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
оскарження бездіяльності Замовника
Номер:
31e6a508ffa6438db2ea4681410432bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000946-b.b6
Назва:
оскарження бездіяльності Замовника
Скарга:
Нами виявлено ряд зауважень до тендерних пропозицій учасників, яких допущено на стадії прекваліфікації до аукціону. На нашу думку, Замовник умисно необґрунтовано обмежує кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час проведення закупівлі, що суперечить законодавству сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси ТОВ "МІЖНАРОДНІ ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Документи.pdf 25.09.2018 17:23
- Платіжне доручення.pdf 25.09.2018 17:23
- Скарга.pdf 25.09.2018 17:23
- Рішення від 27.09.2018 № 9972.pdf 27.09.2018 19:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2018 № 10566.pdf 17.10.2018 18:33
- Рішення від 16.10.2018 № 10566.pdf 19.10.2018 20:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2018 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.10.2018 20:01
Дата виконання рішення Замовником:
25.10.2018 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколам №46 засідання тендерного комітету Мінінфраструктури від 25.10.2018 процедура закупівлі за лотом №1 відмінена
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
51dffcf0f6dd4f95995f284f9c72db37
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000946-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною другою преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений принцип недискримінації учасників, відповідно до якого вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Умови закупівлі № UA-2018-06-27-000946-b очевидно унеможливлюють будь-яку конкуренцію, обмежують здорову економічну конкуренцію на ринкута містять дискримінаційні вимоги.
Просимо внести зміни до тендерної документації з метою уникнення дискрамінаційних обмежень та порушень згідно законодавства. У разі не прийняття зауважень, в порядку ст. 18 Закону буде подано скаргу до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2018 16:45
Вирішення:
На Ваше звернення від 17.07.2018 повідомляємо наступне.
Замовник розглянув звернення за роз’ясненнями, яке оприлюднене в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, та у порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає наступні роз’яснення:
Стаття 22 Закону визначає, що тендерна документація обов’язково повинна містити:
- інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- кількість товару та місце його поставки;
- місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
- строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
- проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
- опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
- перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
- строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
- інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
- інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
- зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
- розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
- прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
- у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерна документація, затверджена замовником для проведення закупівлі ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Проектування та роботи з монтажу дорожнього освітлення та встановлення обладнання для моніторингу руху транспорту з метою забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування: використання сучасного обладнання інтелектуальних світлофорів, влаштування освітлення на пішохідних переходах та аварійно-небезпечних ділянках), відповідає вимогам статті 22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Особа, яка подала звернення не навела жодних обґрунтувань умов, які обмежують конкуренцію та унеможливлюють участь у закупівлі самого заявника.
Отже, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Після отримання від Вас більш детального та обґрунтованого звернення, Замовник повернеться до його опрацювання в установленому законодавством порядку.
Додатково повідомляємо, що 17.07.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу були оприлюднені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на квалифікаційні вимоги
Номер:
5c0c9f65289340989633c98eb9be0943
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000946-b.a5
Назва:
Скарга на квалифікаційні вимоги
Скарга:
Щодо досвіду Учасника виконання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту
Пунктом 3.1 Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі передбачено надання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту кваліфікаційний сертифікат (свідоцтво) якого Учасник надає у складі тендерної пропозиції, підтверджується кошторисами (з підписом, та печаткою інженера-проектувальника).
Як Учасник, юридична особа (ТОВ), може мати досвід виконання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту та надати цей аналогічний договір у складі тендерної пропозиції, якщо головним інженером проекту може бути виключно фізична особа???
Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.05.2011 № 45, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації.
Враховуючи вищевказане, досвід виконання аналогічних договорів ГІП жодного відношення не має до досвіду виконання аналогічних договорів Учасника!!!!
Якщо Замовника цікавить у учасників наявність ГІП та його досвід, тоді треба було цю вимогу вказати у кваліфікаційному критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 21.08.2018 №8540.pdf 21.08.2018 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.08.2018 15:30
Опис причини скасування:
Помилково завантажено до органу осакарження
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.08.2018 17:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.08.2018 15:17
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження квалифікаційних вимог- п 3.1. додатку 1 до тендерної документації.
Номер:
fff4a1b508e9445b8a8fab2a3f0f66e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000946-b.a4
Назва:
Оскарження квалифікаційних вимог- п 3.1. додатку 1 до тендерної документації.
Вимога:
Щодо досвіду Учасника виконання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту
Пунктом 3.1 Додатку 1 до тендерної документації кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі передбачено надання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту кваліфікаційний сертифікат (свідоцтво) якого Учасник надає у складі тендерної пропозиції, підтверджується кошторисами (з підписом, та печаткою інженера-проектувальника).
Як Учасник, юридична особа (ТОВ), може мати досвід виконання аналогічних договорів (один договір) головним інженером проекту та надати цей аналогічний договір у складі тендерної пропозиції, якщо головним інженером проекту може бути виключно фізична особа???
Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.05.2011 № 45, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389, «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» головний інженер проекту (далі - ГІП) - інженер, який має кваліфікаційний сертифікат та виконує роботу з інженерно-будівельного проектування, очолює та/або координує розроблення окремих розділів проектної документації.
Враховуючи вищевказане, досвід виконання аналогічних договорів ГІП жодного відношення не має до досвіду виконання аналогічних договорів Учасника!!!!
Якщо Замовника цікавить у учасників наявність ГІП та його досвід, тоді треба було цю вимогу вказати у кваліфікаційному критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
17.08.2018 15:27
Опис причини скасування:
самостійне рішення
Дата скасування:
17.08.2018 15:27
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
4d197f249ec34898973d501013ebd62d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000946-b.b3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ_19-07-2018.pdf 20.07.2018 16:01
- Платіжне доручення за подання скарги_20-07-2018.pdf 20.07.2018 16:56
- Додаток до скарги АМКУ _ Додаток 1 до ТД від 20-07-2018.pdf 21.07.2018 22:16
- Додаток до скарги АМКУ _ Тендерна документація зі змінами від 20-07-2018.pdf 21.07.2018 22:16
- Додаток до скарги АМКУ _ Додаток 3 до ТД від 20-07-2018.pdf 21.07.2018 22:16
- Доповнення до скарги.pdf 25.07.2018 17:59
- Скарга АМКУ_доповнення від 06.08.2018_UA-2018-06-27-000946-b.pdf 08.08.2018 16:45
- Рішення від 25.07.2018 № 7477.pdf 25.07.2018 19:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2018 № 8091.pdf 10.08.2018 16:23
- Рішення від 09.08.2018 № 8091.pdf 14.08.2018 19:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2018 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2018 19:46
Дата виконання рішення Замовником:
15.08.2018 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До тендерної документації внесені відповідні зміни
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
76e4a3ec2edb40a8881f27f7493475ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000946-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною другою преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений принцип недискримінації учасників, відповідно до якого вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Умови закупівлі № UA-2018-06-27-000946-b очевидно унеможливлюють будь-яку конкуренцію, обмежують здорову економічну конкуренцію на ринкута містять дискримінаційні вимоги.
Просимо внести зміни до тендерної документації з метою уникнення дискрамінаційних обмежень та порушень згідно законодавства. У разі не прийняття зауважень, в порядку ст. 18 Закону буде подано скаргу до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 17.07.2018 16:41
Дата подачі:
17.07.2018 16:41
Опис причини скасування:
скасувати
Дата скасування:
17.07.2018 16:45