-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Завершена
217 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 086.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 086.75 UAH
Період уточнення:
10.11.2018 20:09 - 25.11.2018 20:14
Відповідь надана
Про спосіб надання Замовнику тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Номер:
250be39b52bf49b8bd952ea530a2ebd3
Дата опублікування:
14.11.2018 21:03
Опис:
У додатку № 3 Тендерної пропозиції визначено, що Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Просимо надати роз’яснення, у який саме спосіб Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів повинен надати Замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Відповідь:
Шановний запитувач, вказана вами інформація подається у той самий спосіб як і інформація, що надавалась Учасником для участі у торгах.
Дата відповіді:
17.11.2018 12:24
Відповідь надана
Щодо надання Переможцем Довідки у про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в електронній формі
Номер:
bd58e08597514a00b8d4d87958305312
Дата опублікування:
14.11.2018 21:00
Опис:
У Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби України, що діє станом на дату подання документа.
Просимо надати роз’яснення, чи може Переможець подати Замовнику Довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби України, в електронній формі, яку платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідь:
Шановний запитувач, Переможець може надати Довідку пр відсутність заборгованності із сплати податків і зборів, отриману у будь - який зручний для учасника спосіб.
Дата відповіді:
17.11.2018 11:39
Відповідь надана
Щодо способу надання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пп2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
8cde372fa35448fa9e53a4927d29c18e
Дата опублікування:
14.11.2018 20:58
Опис:
У Додатку №1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо надати роз’яснення, у який саме спосіб Учасник, якого визначено переможцем, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Шановний запитувач, переможець торгів має технічну можливість надати вказані документи через електронний майданчик, таким самим чином як і подавали документи для участі в торгах.
Дата відповіді:
17.11.2018 12:21
Відповідь надана
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Номер:
f0dab54dc07d4706b3bc49ec3aedbca5
Дата опублікування:
14.11.2018 20:52
Опис:
У пункті 13 Додатку №1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів:
13.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
На підтвердження інформації надати:
- оригінал або нотаріально завірені копії договорів (з додатками та специфікацією, за наявності), що включають постачання предмету закупівлі;
- оригінали відгуків, завірені підписом та печаткою Замовників з якими було укладено договори, що наведені у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
Просимо надати роз’яснення, чи буде відхилено пропозицію учасника, який у складі тендерної пропозиції надасть аналогічні договори за предметом закупівлі, який визначений відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010. Чи може у якості аналогічного договору Учасник надати договір на поставку лише молока, або лише молока згущеного. Чи може учасник надати два аналогічні договори за предметом закупівлі, укладені з одним Замовником.
Відповідь:
Шановнний запитувач для Замовника не має значення за яким кодом класифікатора в той чи інший проміжок часу класифікувалась одна й та сама продукція, за класифікатором ДК 016:2010 чи ДК 021:2015. Для Замовника важливо наявність виконання аналогічних договорів на постачання певного виду продукції: молока та сгущеного молока, лише молока чи лише сгущеного молока. Учасника який у складі тендерної документації надасть аналогічні договори за предметом закупівлі, який класифікувався відповідно до ДК 016:2010 не буде відхилено.
Дата відповіді:
17.11.2018 11:34
Відповідь надана
Щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації
Номер:
c10bf933c7454762b768cb5e79af1859
Дата опублікування:
14.11.2018 20:43
Опис:
У підпункті 12.1 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі * (інформацію надати у формі нижченаведеної таблиці):
До довідки надати:
- копії особистих медичних книжок працівників Учасника, які відповідальні за виконання договору, з вчасним проходженням медоглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150, що завірені Учасником.
Просимо надати роз’яснення, стосовно того, яку інформацію у відповідності до приписів Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік» тощо про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, та копії особистих медичних книжок яких саме працівників необхідно надати Учаснику у складі Тендерної пропозиції: тих, що будуть безпосередньо приймати участь у підготовці тендерної пропозиції; тих, що будуть відповідати за виконання договору, або тих, які будуть безпосередньо задіяні при постачанні товару. Які документи повинен надати Учасник, що у своєму штаті не має найманих працівників і здійснює перевезення предмету закупівлі на підставі договору транспортного сервісу.
Відповідь:
Шановний запитувач, ми просимо надати копії особистих медичних книжок осіб, які будуть мати відношення до безпосереднього постачання продуктів харчування до закладу, наприклад водій, експедитор та ін. Нам не потрібні ОМК, наприклад вашого бухгалтера чи юриста, адже це не логічно. Зайвого ми не вимагаємо. В таблиці наданій для заповнення стосовно працівників, які будуть постачати продукт харчування, вказується лише ПІБ, посада та досвід роботи (років) на займаній посаді.
Дата відповіді:
17.11.2018 12:15
Відповідь надана
Щодо надання експлуатаційних дозволів
Номер:
5780397f02784528bd5a0770a73dad36
Дата опублікування:
14.11.2018 20:39
Опис:
У підпункті 11.3. Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Оригінали або нотаріально завірені копії експлуатаційних дозволів на потужності (об’єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, передбачених ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали або нотаріально завірені копії повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. (за наявності).
Просимо надати роз’яснення, які саме експлуатаційні дозволи повинен надати Учасник, який не є виробником продуктів харчування: експлуатаційний дозвіл, виданий виробнику продукції, або експлуатаційний дозвіл, виданий перевізнику продуктів харчування, або експлуатаційний дозвіл, виданий зберігачу продуктів харчування. Чи буде відхилено тендерну пропозицію учасника, який у складі своєї тендерної пропозиції надасть експлуатаційний дозвіл, виданий суб’єкту господарювання, з яким учасник уклав договір на перевезення та зберігання предмету закупівлі?
Відповідь:
Шановний запитувач, зверніть увагу на прмітку (ЗА НАЯВНОСТІ).
Стосовно Вашого питання чи буде відхилено тендерну пропозицію учасиника який у складі своєї тендерної пропозиції надасть експлуатаційний дозвіл, виданий суб’єкту господарювання, з яким учасник уклав договір на перевезення та зберігання предмету закупівлі? Відповід ні, не буде відхилено.
Дата відповіді:
17.11.2018 12:06
Відповідь надана
Щодо надання копій відповідних документів на автотранспорт
Номер:
c4e56996a022454e959dd4b22a8b76bb
Дата опублікування:
14.11.2018 20:30
Опис:
У підпункті 11.2. Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи:
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів вказаних у довідці.
- копії відповідних документів на автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»).
- копія діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції.
Просимо надати роз’яснення, копії яких саме «відповідних» документів на автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні») вимагаються від Учасника.
Відповідь:
Шановний запитувач, мається на увазі всі документи, які Ви маєте на автотранспорт, яким будуть постачатися продукти харчування, що підтверджують відповідність транспора вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»).
Дата відповіді:
17.11.2018 12:45
Відповідь надана
Щодо надання документів Учасником, який працює на спрощеній системі оподаткування
Номер:
7b313953ecc1408095ac1bb5206076c5
Дата опублікування:
14.11.2018 20:26
Опис:
В пункті 3 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати завірену учасником копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку)) або копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість.
Просимо надати роз’яснення, який документ повинен подати, Учасник, що працює на спрощеній системі оподаткування з січня 2014 року і не має свідоцтва платника єдиного податку у зв’язку з набранням чинності Закону України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень».
Відповідь:
Шановний запитувач, як ви можете надати документ, якого згідно з діючим законодавсовм не маєте. Цей пункт не стосується таких учасників.
Дата відповіді:
17.11.2018 12:50
Відповідь надана
Щодо надання документів Переможцем
Номер:
603233007d31495fa8c550a9daf469a7
Дата опублікування:
14.11.2018 20:20
Опис:
У пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 5 (для переможця) та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Проте у додатку 5 цієї Тендерної документації наявний зразок листа-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та не встановлений перелік документів, які повинен подати Переможець на виконання цієї вимоги.
Просимо надати роз’яснення, які саме документи повинен надати Переможець на виконання вимоги Замовника, визначеній у пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний запитувач, уважно ознайомтесь зі ст.17 Закону Украни "Про публічні закупівлі", адже там надано перелік документів, який переможець надає замовнику.
Дата відповіді:
17.11.2018 12:00