-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція квартальної котельні з встановленням технологічного обладнання по вул. Гурамішвілі, 15-а в м. Карлівка, Полтавської області»
Торги відмінено
12 929 597.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 292.96 UAH
мін. крок: 0% або 1 292.96 UAH
Період уточнення:
26.10.2018 17:29 - 03.11.2018 18:00
Відповідь надана
Питання
Номер:
8de8b32031a0414b97adba9b77b25e88
Дата опублікування:
03.11.2018 17:34
Опис:
"Під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику в паперовому вигляді договірну ціну, яка повинна містити всі роботи та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4) і роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом (роздрукована електронна банківська гарантія та супровідний лист до неї подаються в одному конверті з договірною ціною, але не прошивається разом з нею, а подається окремо в файлі). Такі документи учасник повинен надати замовнику протягом двох днів з дня набуття статусу «Очікує рішення»".
Просимо надати розяснення на підставі якого пункту чи статті Закону України "Про публічні закупівлі" вимагає ці документи Замовник. Яким чином їх ненадання впливає на визначення результатів, якщо в вищезазначеному Закону міститься вичерпний перелік підстав для вілхилення пропозиції та саме поняття "тендерна пропозиція" ( це документи,Ю які подаються до кінцевого строку подання).?
Крім того, вимагаємо надти інформацію за якою адресою, в який кабінет та кому ( прізвище, ім"я та по-батькові) має бути вручений цей коніерт ( з зазначенням робочого часу та перерв) та яким чином Учасник має надати документ у такий скорочений термін, якщо сполучення між містом Замовника та Учасником не має, а подання вказаних документів вимагає грошових витрат, які діючим законодаством взагалі не передбачені???????
Відповідь:
Відповідь на першу частину запитання Учасника міститься в част. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідь на другу частину запитання розміщена в самій тендерній документації, в розділі І. Загальні положення; «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками».
Дата відповіді:
07.11.2018 11:12
Відповідь надана
Лист-згода
Номер:
d90dcb79e7d34d009b9d661b0699a279
Дата опублікування:
03.11.2018 17:29
Опис:
Лист-згода на обробку персональних даних надається тільки від керівника ( упоноваженої особи на підписання пропозиції) чи ще й від усіх працівників та інших осіб, інформація про яких міститься в тендерній пропозиції?
Відповідь:
Лист, що містить згоду на обробку персональних даних повинен бути наданий від учасника відкритих торгів, та в разі надання у складі тендерної пропозиції копій трудових книжок працівників на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від усіх працівників Учасника.
Дата відповіді:
07.11.2018 11:11
Відповідь надана
Закупівля робіт
Номер:
c390509b7925454a9040bcd86c89869b
Дата опублікування:
03.11.2018 16:56
Опис:
Замовник здійснює закупівлю робіт. Відповідно до п.22 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року роботи - це проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Враховуючи те, що і капітальний ремонт і реконструкція здійснюється відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Замовник безпідставно дискримінує учасників шляхом встановлення вимоги наявності договорів лише з реконструкції. Просимо надати розяснення з яких підстав Замовником встановлена така вимога та внести зміни до тендерної документації в частині лише наявності договору з аналогічними характеристиками робі, що будуть виконуватися за результатами торгів т
Відповідь:
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Замовник має право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовником за процедурою закупівлі «Реконструкція квартальної котельні з встановленням технологічного обладнання по вул. Гурамішвілі, 15-а в м. Карлівка, Полтавської області» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) встановлено серед інших кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються Замовником самостійно в тендерній документації. Чинне законодавство у сфері здійснення публічних закупівель не містить визначення поняття «аналогічний договір». Отже, умовами тендерної документації визначено аналогічний договір на виконання будівельних робіт саме з реконструкції котельні.
Дата відповіді:
07.11.2018 11:07
Відповідь надана
звернення за роз"ясненнями
Номер:
bff91f551df74ef4a031024eb590e9b9
Дата опублікування:
03.11.2018 16:50
Опис:
Чи є аналогічним договором - договір з реконструкції теплової мережі з встановленням котельні?
Відповідь:
Аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: реконструкції котельні.
Дата відповіді:
07.11.2018 11:05
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
8b0ea546dfac4c1bb14c6da3ab0312bd
Дата опублікування:
03.11.2018 16:49
Опис:
Згідно з додатком 3 тендерної документації аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме: реконструкція котельні. Просимо надати письмове пояснення чому тоді процедуру закупівлі не оголошено за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 — Реконструкція?
Відповідь:
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку № 454 від 17.03.2016 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Враховуючи викладене вище, замовником правомірно визначено предмет закупівлі робіт за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника.
Дата відповіді:
07.11.2018 11:03
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:
a8204a5937924cef9546034b7bce85c8
Дата опублікування:
03.11.2018 16:40
Опис:
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, просимо надати детальне роз’яснення з наступного пункту тендерної документації: відповідно до встановленого документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник має надати довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Чи повинен цей перелік бути вичерпним з переліком тих працівників, які необхідні для виконання всього обсягу робіт по Технічному завданню (Додаток 4 до ТД). Чи може учасник надати фактичну кількість працівників та просто надати довідку чи гарантійний лист, що всі необхідні працівники згідно з обсягом робіт будуть залучені на підставі цивільно-правових угод у разі перемоги у торгах?
Згідно з діючим законодавством працівник, який працює за трудовою угодою, не зобов’язаний вносити відповідні дані до трудової книжки. Як бути учаснику в такому випадку? Надавати лише копії трудових угод? Вимагаємо привести документацію у відповідність до діючого законодавства з метою недискримінації учасників торгів
Відповідь:
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною тендерною документацією формою. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. Отже, учасник повинен надати перелік працівників, які у нього працевлаштовані та копії документів, які підтверджують їх працевлаштування, наприклад, копії сторінок трудової книжки, наказів, трудових угод, договорів цивільно-правового характеру тощо.
Дата відповіді:
07.11.2018 11:02