-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Збірно-розбірна залізобетонна комплексна споруда 44210000-5 - Конструкції та їх частини
Період уточнень
до закінчення періоду залишилося 5 днів (до 01.01.26 23:00)
6 000 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
26.12.2025 15:13 - 01.01.2026 23:00
Без відповіді
План-схема збірно-розбірної залізобетонної комплексної споруди свідчить про завчасне обрання переможця
Номер:
c96ddc41b15d4303a4594cb402dd586d
Дата опублікування:
26.12.2025 19:01
Опис:
План-схема збірно-розбірної залізобетонної комплексної споруди містить детальний опис споруди: ширина, довжина, товщина і т і.н., що свідчить про змову між Замовником та Учасником, параметри Товару якого приведено у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмету закупівлі.
Без відповіді
Технічні вимоги Замовника не відповідають предмету закупівлі
Номер:
b9c0ad210fca4ad7a2d80f089cd3ef34
Дата опублікування:
26.12.2025 18:57
Опис:
Предметом закупівлі є: "Швидкоспоруджувана захисна споруда модульного типу", вимоги до якої містяться в ДСТУ 9195:2022 та ДБН В 2.2-5:2023.
Проте, вимоги Замовника вказані у ТД (товщина стін та стелі, внутрішня та зовнішня ширини споруди, коефіціент послаблення о=радіаційного впливу) суперечать вимогам вказаних стандартів та норм, а тому підлягають приведенню у відповідність шляхом уточнення.
Без відповіді
Коефіцієнт послаблення радіаційного впливу (Кз) не менше ніж 1000
Номер:
4a5e89c8c72741b6b87c27bafd2aaf05
Дата опублікування:
26.12.2025 18:52
Опис:
Шановний Замовнику!
Предметом закупівлі є Збірно-розбірна залізобетонна комплексна споруда. Вимога щодо коефіцієнту послаблення радіаційного впливу (Кз) не менше ніж 1000, за нормами державних стандартів, може поширюватись виключно на протирадіаційні укриття та споруди подвійного призначення.
А тому, просимо привести вимоги щодо коефіцієнту послаблення радіаційного впливу (Кз) у відповідність до положень державних стандартів.
Без відповіді
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d65b1d2606fb4d11abd515e3b3eda02f
Дата опублікування:
26.12.2025 18:48
Опис:
Вважаємо вимоги Замовника щодо зовнішньої (4000мм) та внутрішньої (3500мм) ширин захисної споруди дискримінаційними щодо інших виробників та просимо їх привести у відповідність до норм державних стандартів.
Без відповіді
Вимоги, що не відповідають державним стандартам
Номер:
86d4e7de18354ab3a2055f8fbf846b58
Дата опублікування:
26.12.2025 18:45
Опис:
Шановний Замовнику!
У Тендерній документації Ви вимагаєте: "Якість товару повинна відповідати міждержавним, національним стандартам, технічним умовам виробника та підтверджуватись відповідними копіями чинних документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. З метою підтвердження даної інформації учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію(-ї) декларації відповідності та/або декларацію виробника та/або сертифікат експертизи типу та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або протокол випробувань та/або інші передбаченими чинним законодавством документами, що підтверджують якість товару", а також відповідність ДСТУ 9195:2022.
Предметом закупівлі є збірно-розбірна залізобетонна комплексна споруда, товщина стін та стелі такої, за вимогам Замовника, повинна становити 250 мм, а внутрішня висота - не менше 2,10 м.
Проте, дані вимоги Замовника суперечать нормам ДСТУ 9195:2022, а саме пункту 6.1.17: "Висота приміщень захисної споруди повинна становити не менше ніж 2,0 м" та пунктам 14.2.3.4-14.2.3.6 ДБН В.2.2-5:2023: "14.2.3.4 З метою запобігання проникненню уламків засобів ураження та недопущення небезпеки для осіб, що переховуються, сумарно всі шари огороджувальної конструкції повинні відповідати умові hпр ≥ 330 мм.
14.2.3.5 Для уникнення явища вторинної фрагментації без влаштування додаткових заходів повинна виконуватись вимога hпр ≥ 520 мм.
Дане значення мінімальної приведеної товщини може бути зменшено до 330 мм, за умови виконання хоча б одного із наведених нижче конструктивних заходів:
влаштування додаткового протискольного армування із внутрішньої сторони захисного шару бетону на глибині не більше ніж 25 мм від внутрішньої поверхні залізобетонної конструкції сталевими сітками діаметром стрижнів (дроту) не нижче диаметра 2 мм, із кроком чарунки не більше ніж 40 мм що кріпиться до основного армування конструкції (кріплення виконувати не менше ніж 3 витками в’язального дроту у кожній точці, із кроком не менше ніж 500 мм в обох напрямках);
влаштування із внутрішньої сторони захисної споруди екрануючого прошарку із використанням сталевого настилу загальною товщиною не менше 1,5 мм (суцільний чи профільований лист, сендвіч панель із використанням 2 листів товщиною по 0,75 мм, касети (панелі) розміром не менше 500 мм х 500 мм за умови їх надійного закріплення та інше);
влаштування із внутрішньої сторони захисної споруди екрануючого прошарку із використанням дерев’яних щитів за умови їх надійного закріплення до несучих конструкцій та вимог пожежної безпеки загальною товщиною не менше ніж 50 мм для хвойних порід деревини; не менше ніж 40 мм для листвяних порід дерев; не менше ніж 30 мм для дуба; не менше ніж 20 мм для фанери;
Кріплення екрануючого прошарку виконувати на відстані не більше ніж 50 мм від внутрішньої поверхні несучої конструкції. Допускається кріплення безпосередньо до самої конструкції. Крок точок розкріплення не менше ніж 500 мм в поздовжньому та поперечному напрямках.
14.2.3.6 З метою зменшення вірогідності проникнення та збільшення опору конструкції вторинному сколюванню у всіх залізобетонних елементах зазначених у 14.2.3.1 армування приймається по розрахунку, але не менше ніж 3 ряди сіток із зміщенням чарунок одна відносно іншої на 1/3 кроку чарунки. Захисний шар бетону із сторони внутрішньої поверхні повинен становити не менше ніж 25 мм та не більше ніж 40 мм. Крок стрижнів у сітках у поздовжньому та поперечному напрямках повинні становити не більше ніж 150 мм. Мінімальний діаметр стрижнів сіток 12 мм. Сітки повинні бути рознесені по товщині перерізу конструкції на відстань не менше 50 мм між сітками у просвіті.".
Тобто, заявлені у ТД вимоги суперечать будівельним нормам та нормам Державних стандартів, завідомо наражають на небезпеку військовослужбовців НГУ, є дискримінаційними та такими, що підлягають приведенню у відповідність до національних стандартів.