-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проектно-вишукувальні роботи по об’єкту: “Метрологічний центр Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” в м. Боярка Київської області. Нове будівництво”
Строк виконання робіт: 13 місяців з дати відправлення Підряднику письмового повідомлення про початок виконання робіт
Торги не відбулися
26 732 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 50 000.00 UAH
Період уточнення:
02.11.2018 16:33 - 16.11.2018 15:00
Відповідь надана
Вартість робіт
Номер:
29fe1a5ccc474beab80316cd5e98c20f
Дата опублікування:
09.11.2018 12:03
Опис:
Просимо надати роз’яснення, чуму не змінилась очікувана вартість предмету закупівлі у зв’язку з введенням в дію 16.10.2018р. зміни №3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», порівняно з заявленою очікуваною вартістю предмету закупівлі торгів, що не відбулися UA-2018-07-19-002061-b. З урахуванням зміни №3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 індекс кошторисної вартості змінився з 11,23 на 29,70; усереднений показник кошторисної вартості в розрахунку на один людино-день змінився з 513 грн. на 1350 грн., також були внесені зміни у додаток Е «Усереднені відсоткові показники вартості експертизи проектів будівництва».
Відповідь:
В листі Мінекономрозвитку від 28.12.2017 р. N 3304-06/48844-06 «Щодо передумов здійснення закупівлі» зазначено, що замовники здійснюють розрахунок очікуваної вартості самостійно, виходячи із специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі. Перед проведенням закупівлі UA-2018-07-19-002061-b Замовником було проведено моніторинг всіх джерел інформації на відповідному ринку, у тому числі враховано проект змін №3 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013.
Дата відповіді:
14.11.2018 11:55
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
59c197e2549548f6b44e14a2a01f59c4
Дата опублікування:
09.11.2018 10:18
Опис:
Просимо надати роз’яснення по суті пункту №3.1.15 договору про закупівлю. Про які стадії проектування йдеться? Виходячи з вказаного в пункті №3.1.15 виконання етапів проекту (стадій) можливе лише після письмового дозволу Замовника. За якими критеріями Замовник буде надавати лист про письмову згоду на початок робіт наступного етапу (стадії)? Якщо такий лист буде надаватись після затвердження попередньої стадії, то як це кореспондується с календарним планом в якому наступні стадії починаються до завершення попередньої стадії?
Відповідь:
Відповідно до п. 3.1.15. проекту договору Підрядник приступає до виконання стадії (у даному випадку етапу) проектування робіт згідно з Календарним планом робіт лише після отримання письмової згоди Замовника. Це означає, що Підрядник перед початком виконання етапу проектування робить запит на надання дозволу, а Замовник відповідно до п. 3.3.3. проекту договору повинен своєчасно прийняти рішення. Інших умов (критеріїв), що наведені у запитанні, проектом договору не передбачено.
Підрядник не несе відповідальності за порушення термінів виконання етапів Календарного плану робіт, якщо такі порушення обумовлені діями або бездіяльністю Замовника.
У разі неотримання згоди Замовника , Підрядник має діяти відповідно до п.8.5. та п.3.1.14 проекту договору.
Дата відповіді:
14.11.2018 11:58
Відповідь надана
Календарний план виконання робіт
Номер:
87fbd8d3f08b4210b99e9217da3a01ce
Дата опублікування:
09.11.2018 10:16
Опис:
Згідно з вимогами до проектування приймати рішення, робити висновки та рекомендації, пропонувати проектні рішення по реалізації об’єкта на стадії ТЕО можливо тільки після узгодження ОТР та отримання вихідних даних, матеріалів інженерних вишукувань та обстеження будівель та споруд.
Відповідно до цього початок робіт стадії ТЕО (згідно додатку №4 Договору) необхідно починати після 4-го місяця роботи над об’єктом (після закінчення етапу I «передпроектні роботи»).
Проектом календарного плану передбачено початок робіт стадії ТЕО - 2-й місяць. Запропонований графік може привести до ризиків затримки у виконанні стадії ТЕО та виникнення штрафних санкцій.
Просимо внести зміни в Календарний план виконання робіт та Тендерну документацію.
Відповідь:
ТЕО розробляється для обґрунтування основних технічних рішень. Склад ТЕО викладено в додатку В ДБН А.2.2-3-2014. Розроблення більшості розділів ТЕО не потребує повного завершення робіт передпроектного етапу. Виконання камеральних робіт попереднього і наступного етапів не повинне впливати на процес проектування.
Дата відповіді:
14.11.2018 11:52
Відповідь надана
Умови оплати робіт
Номер:
48f2b304fe75471a80fcc0435664d80f
Дата опублікування:
09.11.2018 10:16
Опис:
Вважаємо, що пункти 3.3.6. та 4.3 проекту Договору щодо оплати виконаних робіт виключно після затвердження фінансового плану НАК «Нафтогаз України» на поточний рік є некоректні. Таке формулювання ставить під загрозу виконання Договору та вимагає від Підрядника фінансування виконання робіт за власні кошти, так як відсутні конкретні вимоги щодо строків затвердження фінансового плану з боку Кабінету Міністрів. Фінансовий план НАК «Нафтогаз України» на 2017 рік затверджено Розпорядженням Кабінету Міністрів України лише 19 липня 2017 року. Інформація про затвердження фінансового плану на 2018 рік відсутня, тобто План станом на листопад 2018 року не затверджено. Відповідно є значний ризик затримки оплати виконаних робіт принаймні на термін від 8 до 11 місяців.
При цьому відповідальність (пункт 8 Договору) в договорі прописана в односторонньому порядку – лише Підрядник несе значну фінансову відповідальність за неналежне виконання своїх зобов’язань та невиконання робіт в строк.
Просимо внести зміни в договір щодо умов оплати та виключити залежність строків оплати від умов прийняття фінансового плану НАК «Нафтогаз України».
Відповідь:
18 вересня 2018 року набула чинності Постанова КМУ від 18 липня 2018 року №718 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 травня 1999 р. № 859 і від 3 жовтня 2012 р. № 899". Відповідно до цієї постанови Компанія більше не виключається зі сфери дії Постанови КМУ від 3 жовтня 2012 року №899 «Про порядок здійснення витрат суб'єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку».
Проте, відповідно до п. 3.3.1. та 3.3.2. Замовник зобов’язаний приймати належним чином виконані роботи і своєчасно та у повному обсязі сплачувати за виконані роботи згідно з порядком здійснення розрахунків встановленим розділом 4. Відповідно до п. 8.5. проекту договору Підрядник не несе відповідальності за порушення термінів виконання етапів Календарного плану робіт, якщо такі порушення обумовлені діями або бездіяльністю Замовника. В такому випадку, Підрядник має діяти відповідно до п.3.1.14 Договору. Коригування Календарного плану робіт відбувається за взаємною згодою Підрядника та Замовника шляхом укладання додаткової угоди.
Дата відповіді:
14.11.2018 11:49
Відповідь надана
Термін виконання робіт
Номер:
431392756b2b4172b82d450ab6f828a3
Дата опублікування:
09.11.2018 10:14
Опис:
В проекті договору не передбачена зміна термінів проектування через затримку Замовником видачі вихідних даних, дозволів, ТУ та спеціальних ТУ, а також, збільшення термінів експертизи до трьох місяців у випадку виникнення статусу об’єкта проектування, як об’єкта підвищеної небезпеки з питань охорони праці, чи екологічної небезпеки.
Пропонується внести зміну в договір в частині термінів виконання робіт: «У разі неотримання у терміни, які вказані в Додатку №4 вихідних даних, Замовник за узгодженням з Підрядником підписує Додаткову угоду на продовження термінів виконання робіт».
Відповідь:
Відповідно до п. 8.5. проекту договору Підрядник не несе відповідальності за порушення термінів виконання етапів Календарного плану робіт, якщо такі порушення обумовлені діями або бездіяльністю Замовника. В такому випадку, Підрядник має діяти відповідно до п.3.1.14 цього Договору. Коригування Календарного плану робіт відбувається за взаємною згодою Підрядника та Замовника шляхом укладання додаткової угоди.
Дата відповіді:
14.11.2018 11:49
Відповідь надана
Запитання до Договору
Номер:
fd9dd5f6f88540378ffd323309eb2217
Дата опублікування:
06.11.2018 16:06
Опис:
До п.3.1.1 Порушено вимоги ДБН А.2.2-3-2014, додаток А. Вихідні дані для проектування повинен надавати Замовник. Необхідно переписати цей пункт Договору і зобов'язати Замовника по термінах передачі вихідних даних генпроектувальнику по акту передачі. Фрази «спільно з Замовником виконувати розрахунки, розробляти креслення», «забезпечувати оперативне технічне супроводження документації» (якої документації?) і т.д. розмивають відповідальність і не прийнятні в юридичних документах.
До п.3.1.15 Вимога щодо того, що Підрядник приступає до наступного етапу робіт лише після отримання письмової згоди Замовника не зрозуміла, оскільки не відповідає Календарному плану робіт (додаток №4 до Договору), згідно з яким кожний етап робіт регламентований по часу початку і часу закінчення, без отримання згоди Замовника, при цьому багато робіт виконується паралельно.
До п.3.3.6, п.4.3. Умови щодо оплати робіт тільки в разі затвердження фінансового плану Замовника на поточний рік, або в разі відміни для Замовника дії Постанови КМУ №899 від 3.10.12, є неприйнятними. Це може призвести до суттєвої затримки оплати робіт. А останнє речення пункту 4.3 не зрозуміле за змістом (воно, правда, скасовується додатковою угодою №1, але навіщо воно в тексті?).
До додаткової угоди №1 до Договору. Який зміст в цій додатковій угоді, чи не варто всі умови додаткової угоди включити в Договір? В яких випадках і коли Підрядник зобов'язаний підписати Додаткову угоду? Пункти додаткової угоди неприйнятні, дискримінаційні, такі кабальні умови не зможе виконати ні один виконавець.
До календарного плану (додаток №4 до Договору). Деякі роботи суміщені по часу таким чином, що їх неможливо виконати. Наприклад, випуск тому 1 на стадії ТЕО передбачено раніше, ніж випуск матеріалів технічного обстеження об'єктів МЦ, а розроблення робочої документації розпочинається за 2 місяці до отримання позитивного експертного висновку на стадії «П». Такі накладки приводитимуть до погіршення якості робіт і численних безоплатних переробок за рахунок Підрядника. Необхідно розвести в часі ці роботи, з загальним збільшенням терміну проектування на 4-6 місяців.
Відповідь:
Питання: До п.3.1.1 Порушено вимоги ДБН А.2.2-3-2014, додаток А. Вихідні дані для проектування повинен надавати Замовник. Необхідно переписати цей пункт Договору і зобов'язати Замовника по термінах передачі вихідних даних генпроектувальнику по акту передачі. Фрази «спільно з Замовником виконувати розрахунки, розробляти креслення», «забезпечувати оперативне технічне супроводження документації» (якої документації?) і т.д. розмивають відповідальність і не прийнятні в юридичних документах.
Відповідь:
Тендерною документацією (п.3.1.1. проекту договору) передбачено виконання необхідних розрахунків, розробка креслень, підготовка листів, заявок/клопотань, забезпечення оперативного технічного супроводу, отримання та передача документації на етапі передпроектних робіт відповідно до ДБН А.2.2-3-2014.
Питання: До п.3.1.15 Вимога щодо того, що Підрядник приступає до наступного етапу робіт лише після отримання письмової згоди Замовника не зрозуміла, оскільки не відповідає Календарному плану робіт (додаток №4 до Договору), згідно з яким кожний етап робіт регламентований по часу початку і часу закінчення, без отримання згоди Замовника, при цьому багато робіт виконується паралельно.
Відповідь:
П.3.1.15. проекту договору надає можливість Замовнику контролювати виконання робіт Підрядником як зазначено в п. 3.4.4. проекту договору. Відповідно до п. 8.5. проекту договору Підрядник не несе відповідальності за порушення термінів виконання етапів Календарного плану робіт, якщо такі порушення обумовлені діями або бездіяльністю Замовника. В такому випадку, Підрядник має діяти відповідно до п.3.1.14 цього Договору. Коригування Календарного плану робіт відбувається за взаємною згодою Підрядника та Замовника шляхом укладання додаткової угоди. Календарний план робіт є орієнтовним, остаточний Календарний план робіт з деталізацією готується Переможцем та узгоджується Сторонами на етапі укладення Договору, як зазначено в додатку №4 проекту договору.
Питання: До п.3.3.6, п.4.3. Умови щодо оплати робіт тільки в разі затвердження фінансового плану Замовника на поточний рік, або в разі відміни для Замовника дії Постанови КМУ №899 від 3.10.12, є неприйнятними. Це може призвести до суттєвої затримки оплати робіт. А останнє речення пункту 4.3 не зрозуміле за змістом (воно, правда, скасовується додатковою угодою №1, але навіщо воно в тексті?).
Відповідь: Щодо п.3.3.6. і п.4.3.18.: 18 вересня 2018 року набула чинності Постанова КМУ від 18 липня 2018 року №718 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 травня 1999 р. № 859 і від 3 жовтня 2012 р. № 899". Відповідно до цієї постанови Компанія більше не виключається зі сфери дії Постанови КМУ від 3 жовтня 2012 року №899 «Про порядок здійснення витрат суб'єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку». Щодо останнього речення п.4.3.: Платником за договором (див. розділ 15. проекту договору) є Філія «Центр метрології та газорозподільних систем» Публічного акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка проводить оплати за виконані роботи після надходження на рахунок грошових коштів для вказаних цілей.
Питання до додаткової угоди №1 до Договору.
Який зміст в цій додатковій угоді, чи не варто всі умови додаткової угоди включити в Договір? В яких випадках і коли Підрядник зобов'язаний підписати Додаткову угоду? Пункти додаткової угоди неприйнятні, дискримінаційні, такі кабальні умови не зможе виконати ні один виконавець.
Відповідь:
Умови укладення додаткової угоди №1 викладено в п.13.5. проекту договору. В інших випадках додаткова угода не укладається.
Питання до календарного плану (додаток №4 до Договору).
Деякі роботи суміщені по часу таким чином, що їх неможливо виконати. Наприклад, випуск тому 1 на стадії ТЕО передбачено раніше, ніж випуск матеріалів технічного обстеження об'єктів МЦ, а розроблення робочої документації розпочинається за 2 місяці до отримання позитивного експертного висновку на стадії «П». Такі накладки приводитимуть до погіршення якості робіт і численних безоплатних переробок за рахунок Підрядника. Необхідно розвести в часі ці роботи, з загальним збільшенням терміну проектування на 4-6 місяців.
Відповідь: Тривалість безпосередньо інженерно-технічного обстеження передбачається протягом 2 місяців і 1 місяць – тривалість узгодження висновків щодо їх результатів. Розробка частини робочих креслень стадії «Р» передбачається на основі погоджених матеріалів і прийнятих технічних рішень на стадії «ТЕО». У зв’язку з цим, збільшення терміну проектування не передбачається.
Дата відповіді:
09.11.2018 16:11
Відповідь надана
Запитання до Завдання на проектування
Номер:
6503a79442c348eb9277c392d098a2d2
Дата опублікування:
06.11.2018 16:06
Опис:
До п.7. Посилання на «потреби потенційних замовників метрологічних послуг». Хто визначатиме ці потреби – проектувальник? Згідно п.6 Додатку А ДБН А.2.2.3-2014, основні характеристики виробництва, виробнича програма надаються Замовником.
До п.10. Яка необхідність оголошувати тендер на три стадії проектування? Для таких технічно складних об'єктів з неясним обсягом демонтажу або перебудови існуючих споруд і обладнання (що визначається при техобстеженні), неможливо визначити наперед обсяг проектування. В таких випадках необхідна окрема передпроектна стадія, з включенням до неї інженерних вишукувань, робіт по обстеженню та наукового супроводу щодо промислової безпеки, патентної чистоти і метрології. Ця стадія дасть можливість уточнити, які з вже побудованих споруд Метрологічного центру будуть використовуватись в повному обсязі, які – з частковою перебудовою, а які – з ліквідацією. Стадія ТЕО вже розробляється на підставі матеріалів передпроектної стадії. Після отримання позитивного (чи негативного ) висновку держекспертизи ТЕО повинне бути розглянуто на науково - тенічній раді Замовника, НАК «Нафтогаз», експертних організацій. Стадія «проект» розроблюється за результатами стадії ТЕО, при цьому конкретизується завдання на проектування, технічні вимоги та терміни виконання робіт, обсяги робіт та інше.
До п.12. Чи є дозвіл на розташування Метрологічного центру з численним персоналом та проведення будівельних робіт в охоронній зоні МГ, КС, ГРС, з порушенням вимог табл.4,5 СНиП 2.05.06-85 щодо безпечних відстаней від об'єктів магістральних газопроводів?
Запитання до Технічних умов
До п.3. До переліку нормативних посилань необхідно додати Закон України «Про правовий режим охоронних зон об'єктів магістральних трубопроводів» від 17.02.2011р.
До п.4, третій абзац. Пропущені електрометричні вишукування.
До п.4. п'ятий абзац. Якщо науковий супровід з питань патентів покаже неможливість використання будь-якої технології, описаної в Технічних умовах, які подальші дії проектувальника? Чи недоцільно ці роботи перенести в передпроектну стадію?
До п.5. В кінці загальної частини цього пункту пропонуємо додати: всі трубопроводи газу повинні відповідати категорії «В» згідно СНиП 2.05.06-85.
До п.5.1.6. Якщо технічне обстеження будівлі №008 покаже неможливість використання в ній природного газу в якості робочого середовища, то які подальші дії проектувальника?
До п.5.1.6. Як контролювати наявність механічних домішок в повітрі приміщення будівлі №008 і яким чином забезпечити гарантовану відсутність цих домішок розміром 5 мкм і вище?
До п.5.2.1 Розміщення установки для калібрування лічильників DN50-DN200 в будівлі №7. Чи забезпечує ця будівля приведені параметри випробувань, чи це необхідно встановити проектувальнику? Що робити, якщо за тепловими розрахунками огороджуючих конструкцій ця будівля не забезпечить необхідні параметри? Проектувати нову будівлю?
До п.5.2.2 Відсутні вимоги до еталонних (калібрувальних) ліній. Чи будуть надані креслення обладнання і трубопроводів, поставлений в рамках програми TACIS-INOGATE? Необхідно прописати в договорі зобов'язання Замовника про надання цих креслень.
До п.5.2.4, перший абзац. Чи означає текст цього абзацу, що проектувальник повинен вивчити весь міжнародний досвід створення подібних метрологічних центрів «протягом останніх п'яти років»? Договором не передбачені час та кошти на це. Враховуючи зміст другого абзацу, пропонуємо цей абзац виключити.
До п.5.2.4, другий абзац. Вимоги не конкретизовані. Слова «національний метрологічний інститут» замінити на «Національний науковий центр «Інститут метрології» м.Харків», а слова «провідними метрологічними інститутами, учасниками EUREGA» викласти в редакції «одним з метрологічних інститутів, учасників консорціуму EUREGA (EUropean REference for GAs metering) або Європейською асоціацією національних метрологічних інститутів (EURAMET)».
До п.5.2.4, шостий абзац. Чи передбачається по закінченні кожної операції калібрування стравлювання природного газу з випробувального контуру з тиском менше 0,3 МПа в атмосферу?
До п.5.10. Система утилізації газу – що собою представляє? Вимоги повністю відсутні.
До п.5.11. Система теплопостачання. Вимоги не конкретизовані. Між рядків читається, що існуюча котельня недобудована. Необхідно проектувати нову блочну котельню чи займатись удосконаленням існуючої (другий варіант дорожчий)?
До п.5.13. Не вказане джерело газопостачання для поповнення кільця. Судячи з того, що пропонується відбирати неодорований газ, точка відбору знаходиться на території ГРС-1А, після замірного вузла перед вузлом одоризації. Чи існує згода УМГ «Київтрансгаз» на відбір цього газу? З якого саме з двох вихідних трубопроводів необхідна врізка? Яким документом це підтверджено? Покладання отримання цієї згоди (тобто техумов) на проектувальника не прийнятне, оскільки постачальник газу не завжди зможе забезпечити залпову видачу газу, порушуючи режим роботи ГРС. Які вимоги до проектування комерційного вузла заміру? Чи існують попередні розрахунки кількості цього газу (одноразові, добові, місячні, річні)? Ці всі питання необхідно вирішити на передпроектній стадії.
Відповідь:
Питання: До п.7. Посилання на «потреби потенційних замовників метрологічних послуг». Хто визначатиме ці потреби – проектувальник? Згідно п.6 Додатку А ДБН А.2.2.3-2014, основні характеристики виробництва, виробнича програма надаються Замовником.
Відповідь: Результати дослідження ринку метрологічних послуг будуть передані Підряднику, як вихідні дані.
Питання: До п.10. Яка необхідність оголошувати тендер на три стадії проектування? Для таких технічно складних об'єктів з неясним обсягом демонтажу або перебудови існуючих споруд і обладнання (що визначається при техобстеженні), неможливо визначити наперед обсяг проектування. В таких випадках необхідна окрема передпроектна стадія, з включенням до неї інженерних вишукувань, робіт по обстеженню та наукового супроводу щодо промислової безпеки, патентної чистоти і метрології. Ця стадія дасть можливість уточнити, які з вже побудованих споруд Метрологічного центру будуть використовуватись в повному обсязі, які – з частковою перебудовою, а які – з ліквідацією. Стадія ТЕО вже розробляється на підставі матеріалів передпроектної стадії. Після отримання позитивного (чи негативного ) висновку держекспертизи ТЕО повинне бути розглянуто на науково - тенічній раді Замовника, НАК «Нафтогаз», експертних організацій. Стадія «проект» розроблюється за результатами стадії ТЕО, при цьому конкретизується завдання на проектування, технічні вимоги та терміни виконання робіт, обсяги робіт та інше.
Відповідь: Підстави для проектування і стадійність проектування відображено у Завданні на проектування. Завдання на проектування розроблено відповідно до ДБН А.2.2-3-2014.
Питання: До п.12. Чи є дозвіл на розташування Метрологічного центру з численним персоналом та проведення будівельних робіт в охоронній зоні МГ, КС, ГРС, з порушенням вимог табл.4,5 СНиП 2.05.06-85 щодо безпечних відстаней від об'єктів магістральних газопроводів?
Відповідь: Розташування Метрологічного центру врегульовано на законодавчому рівні.
Запитання до Технічних умов
До п.3. До переліку нормативних посилань необхідно додати Закон України «Про правовий режим охоронних зон об'єктів магістральних трубопроводів» від 17.02.2011р.
Відповідь: Замовник приводить основні нормативні документи. Підрядник повинен надати в проектній документації посилання на всі діючі нормативні документи, стосовно об’єкта, що проектується.
Питання: До п.4, третій абзац. Пропущені електрометричні вишукування.
Відповідь: Пунктом 5.14 Технічних вимог до завдання на проектування передбачено захист підземної частини трубопроводів від корозії, чи потрібні електрометричні вишукування - визначає Підрядник.
Питання: До п.4. п'ятий абзац. Якщо науковий супровід з питань патентів покаже неможливість використання будь-якої технології, описаної в Технічних умовах, які подальші дії проектувальника? Чи недоцільно ці роботи перенести в передпроектну стадію?
Відповідь: Вибір запропонованих Підрядником технологій здійснює Замовник. Науково-технічний супровід здійснюється в період виконання передпроектних робіт відповідно до додатку №4 до проекту договору.
Питання: До п.5. В кінці загальної частини цього пункту пропонуємо додати: всі трубопроводи газу повинні відповідати категорії «В» згідно СНиП 2.05.06-85.
Відповідь: Категорію трубопроводів визначає Підрядник відповідно до вимог нормативних документів.
Питання: До п.5.1.6. Якщо технічне обстеження будівлі №008 покаже неможливість використання в ній природного газу в якості робочого середовища, то які подальші дії проектувальника?
Відповідь: Варіанти технічних рішень готуються Підрядником і приймаються Замовником в установленому порядку.
Питання: До п.5.1.6. Як контролювати наявність механічних домішок в повітрі приміщення будівлі №008 і яким чином забезпечити гарантовану відсутність цих домішок розміром 5 мкм і вище?
Відповідь: Підрядник має передбачити технічне рішення відповідно до вимог нормативних документів. Вміст механічних домішок (пилу) у повітрі можна визначити гравіметричним (ваговим), лічильним (мікроскопічним), фотометричним та іншими методами. Для видалення пилу з повітря застосовуються різні фільтри, які затримують пилові частинки розміром до 0,1 мкм і більше, залежно від розміру пор фільтра.
Питання: До п.5.2.1 Розміщення установки для калібрування лічильників DN50-DN200 в будівлі №7. Чи забезпечує ця будівля приведені параметри випробувань, чи це необхідно встановити проектувальнику? Що робити, якщо за тепловими розрахунками огороджуючих конструкцій ця будівля не забезпечить необхідні параметри? Проектувати нову будівлю?
Відповідь: Варіанти технічних рішень готуються Підрядником і приймаються Замовником в установленому порядку. Оцінка відповідність будівлі Технічними вимогами проводиться під час обстеження об’єктів незавершеного будівництва.
Питання: До п.5.2.2 Відсутні вимоги до еталонних (калібрувальних) ліній. Чи будуть надані креслення обладнання і трубопроводів, поставлений в рамках програми TACIS-INOGATE? Необхідно прописати в договорі зобов'язання Замовника про надання цих креслень.
Відповідь: Вимоги до еталонних (калібрувальних) ліній наведено в Технічних вимогах до завдання на проектування. Креслення на обладнання, яке було поставлене по програмі «TASIS INOGATE» будуть надані Підряднику, як вихідні дані, на передпроектній стадії.
Питання: До п.5.2.4, перший абзац. Чи означає текст цього абзацу, що проектувальник повинен вивчити весь міжнародний досвід створення подібних метрологічних центрів «протягом останніх п'яти років»? Договором не передбачені час та кошти на це. Враховуючи зміст другого абзацу, пропонуємо цей абзац виключити.
Відповідь: Підрядник повинен врахувати європейський досвід у зазначеній предметній області, як зазначено в п.5.2.4. Технічних вимог до завдання на проектування.
Питання: До п.5.2.4, другий абзац. Вимоги не конкретизовані. Слова «національний метрологічний інститут» замінити на «Національний науковий центр «Інститут метрології» м.Харків», а слова «провідними метрологічними інститутами, учасниками EUREGA» викласти в редакції «одним з метрологічних інститутів, учасників консорціуму EUREGA (EUropean REference for GAs metering) або Європейською асоціацією національних метрологічних інститутів (EURAMET)».
Відповідь:
Роз’яснення: Технічні рішення щодо системи формування газового потоку у кільцевому режимі необхідно погодити з одним із наукових метрологічних центрів, що належить до сфери управління Мінекономрозвитку та з метрологічними інститутами (не менше двох), учасниками консорціуму EUREGA (EUropean REference for GAs metering)».
Питання: До п.5.2.4, шостий абзац. Чи передбачається по закінченні кожної операції калібрування стравлювання природного газу з випробувального контуру з тиском менше 0,3 МПа в атмосферу?
Відповідь: Підрядник має передбачити технічне рішення відповідно до вимог нормативних документів.
Питання: До п.5.10. Система утилізації газу – що собою представляє? Вимоги повністю відсутні.
Відповідь: Підрядник має передбачити технічне рішення відповідно до вимог нормативних документів.
Питання: До п.5.11. Система теплопостачання. Вимоги не конкретизовані. Між рядків читається, що існуюча котельня недобудована. Необхідно проектувати нову блочну котельню чи займатись удосконаленням існуючої (другий варіант дорожчий)?
Відповідь: Підрядник розробляє технічні рішення відповідно до вимог нормативних документів з урахуванням п. 5.11. Технічних вимог до завдання на проектування та пропонує Замовнику оптимальні рішення.
Питання: До п.5.13. Не вказане джерело газопостачання для поповнення кільця. Судячи з того, що пропонується відбирати неодорований газ, точка відбору знаходиться на території ГРС-1А, після замірного вузла перед вузлом одоризації. Чи існує згода УМГ «Київтрансгаз» на відбір цього газу? З якого саме з двох вихідних трубопроводів необхідна врізка? Яким документом це підтверджено? Покладання отримання цієї згоди (тобто техумов) на проектувальника не прийнятне, оскільки постачальник газу не завжди зможе забезпечити залпову видачу газу, порушуючи режим роботи ГРС. Які вимоги до проектування комерційного вузла заміру? Чи існують попередні розрахунки кількості цього газу (одноразові, добові, місячні, річні)? Ці всі питання необхідно вирішити на передпроектній стадії.”
Відповідь: Підрядник розробляє технічні рішення відповідно до вимог нормативних документів з урахуванням п. 5.13. Технічних вимог до завдання на проектування. Вихідні дані будуть передані Підряднику на передпроектній стадії.
Дата відповіді:
09.11.2018 16:14