• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів і вертикальної підіймальної платформи для осіб з обмеженими фізичними можливостями в адміністративних будинках Київської міської ради за адресами: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, літер «А» та вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «А»

Послуги з технічного обслуговування ліфтів і вертикальної підіймальної платформи для осіб з обмеженими фізичними можливостями в адміністративних будинках Київської міської ради за адресами: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, літер «А» та вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «А»

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 30.12.25 00:00)

900 000.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
03
дн
03
год
00
хв
47
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 612.00 UAH
Період уточнення: 22.12.2025 17:41 - 27.12.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо декларації

Номер: 219f98ceba67474fad9dfb53c9b25a9c
Дата опублікування: 25.12.2025 10:44
Опис: Шановний замовник, Ви вимагаєте надати 1.2.3. Копію чинної Декларації відповідності матеріальнотехнічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, на об'єкт, який є місцем виконання робіт, зареєстрованої згідно вимог постанови КМУ № 1107 Державною службою України з питань праці (Держпраці), або (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд), та постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 795 «Про реалізацію першого етапу експериментального проєкту щодо запровадження Єдиної державної електронної системи дозвільних документів», на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 3 групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, та постанови Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 795 «Про реалізацію першого етапу експериментального проєкту щодо запровадження Єдиної державної електронної системи дозвільних документів», а саме «роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра»; Ви Вимагаєте надання саме на обєкт, дана вимога є дискримінаційною, її можуть виконати тільки ти Учасники, у яких в декларації прописана саме Ваша адреса. Законодавством передбачено наявність декларації, що видана за місцем надання робіт, що постійно змінюється. Відповідно просимо внести зміни у ТД.
Відповідь: Шановний учасник!Дана вимога не є дискримінаційною ,та не звужує коло потенційних учасників.Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 25.12.2025 12:03
Відповідь надана

Страховий поліс

Номер: b270a82b17e04a6794b8514f3997332c
Дата опублікування: 24.12.2025 16:40
Опис: Просимо надати роз'яснення - яким чином учасники мають укласти договір страхування та отримати страховий поліс на ліфти Замовника, які ще ним фактично не обслуговуються? Укладення договору страхування на конкретні об'єкти (ліфти і вертикальну підіймальну платформу для осіб з обмеженими фізичними можливостями в адміністративних будинках Київської міської ради за адресами: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, літер «А» та вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «А») можливе тільки після укладення договору про закупівлю між Замовником та переможцем по цій закупівлі.Ми як учасник станом на сьогодні не маємо діючих укладених договорів з Замовником і не надаємо послуги з технічного обслуговування ліфтів Замовника, а тому не маємо правових підстав укладати відповідний договір страхування та отримувати страховий поліс (оскільки згідно пункту 2 Розділу 2 Порядку та умов, затверджених Наказом МВС № 1081 від 28.12.2023, ми не володіємо і не користуємось (не експлуатуємо) об'єкти підвищеної небезпеки Замовника). Просимо видалити дискримінаційну умову Тендерної документації
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас, з огляду на специфіку предмета закупівлі, замовники мають право самостійно визначати умови тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам. Згідно ст. 21 ЗУ «Про охорону праці», роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», ліфти є обладнанням підвищеної небезпеки, які включені у перелік Групи А. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 2011 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», роботи налагодження, ремонту, технічного обслуговування устаткування підвищеної небезпеки (в тому числі, ліфтів) включені до Групи А переліку робіт підвищеної небезпеки. Роботи підвищеної небезпеки, включені до Групи А, становлять підвищений ризик завдання шкоди життю та здоров’ю людей, тому виконуються на підставі дозволу, виданого Держпраці (в умовах мирного часу). Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», на період дії воєнного стану дозволено виконувати види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Приміщення за адресою вул. Хрещатик 36 є адміністративною будівлею, що забезпечує діяльність Київської міської ради та інших важливих органів і установ. Щодня будівлю відвідують сотні службовців, посадових осіб та громадян, які користуються ліфтами. Враховуючи необхідність забезпечення високого рівня безпеки пасажирів ліфтів, безперебійної роботи ліфтів а також послаблення вимог щодо підстав виконання робіт підвищеної небезпеки, Замовник зобов’язаний пересвідчитися у можливості учасника належним чином виконувати роботи, в тому числі, нести матеріальну відповідальність у випадку завдання шкоди внаслідок неналежного виконання робіт підвищеної небезпеки. Вимога щодо надання підтвердження страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди не є надмірною, цілком співвідноситься з метою та специфікою публічної закупівлі. Натомість, Замовник не вимагає окремого забезпечення виконання договору про закупівлю. Можливість страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди передбачено законодавством України, в тому числі, така інформація зазначається у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Будь-який учасник закупівлі не обмежений в укладенні відповідного договору страхування.
Дата відповіді: 24.12.2025 17:50
Відповідь надана

Щодо сертифікатів

Номер: e14a0c7c219849d6bac8d5f5f5491793
Дата опублікування: 24.12.2025 08:58
Опис: Шановний Замовник, чи маєте Ви сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO45001:2018, IDT), сертифікат, функціонуючої системи управління якістю, яка відповідає стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікат, системи екологічного управління, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Якщо маєте, то ми розуміємо, чому для Вас важливо мати партнера, який відповідає таким же системам управління, якщо ні то просимо аргументувати необхідність зазначених сертифікатів для технологічного процесу надання послуг. Держпраця і Екологічна інспекція через свої регуляторні акти на наш погляд має достатній контроль у сфері безпеки праці, екології.
Відповідь: Шановний учасник, зазначаємо, що сертифікати, вимога щодо надання яких передбачена тендерною документацією, не є документами Замовника та надається виключно учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати від учасників сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим у тендерній документації характеристикам. Таким чином, вимога щодо наявності сертифікатів ISO 9001, ISO 14001 та ISO 45001 є обґрунтованою, пов’язаною з предметом закупівлі та такою, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 24.12.2025 15:05
Відповідь надана

Щодо договору страхування.

Номер: 49b41dede5de4dfaa53736e45d615532
Дата опублікування: 23.12.2025 17:07
Опис: Шановний Замовник, згідно пункту 1.Наказу МВС України № 1081 від 28.12.2023 чітко визначенно хто саме повинен страхувати обєкти - Цей Порядок та умови визначають механізм укладання суб’єктами господарювання, іншими юридичними особами, у користуванні яких є об’єкти підвищеної небезпеки (далі - оператор), договорів страхування відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок надзвичайних ситуацій, у тому числі пожеж та аварій на об’єктах підвищеної небезпеки, екологічно небезпечних аварій та надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, аварій, що становлять загрозу санітарному чи епідемічному здоров’ю населення, за класом страхування 13, визначеним статтею 4 Закону України «Про страхування» (далі - договір страхування відповідальності), та встановлюють умови до них. Згідно п.2 2. Страхувальником є оператор, який володіє або користується (експлуатує) хоча б одним (один) об’єктом підвищеної небезпеки та який уклав із страховиком договір страхування відповідальності. Просимо усунути дискримінаційні умови.
Відповідь: Шановний учасник, Хрещатик 36 є адміністративною будівлею, що забезпечує діяльність Київської міської ради та інших важливих органів і установ. Щодня будівлю відвідують сотні службовців, посадових осіб та громадян, які користуються ліфтами. Враховуючи необхідність забезпечення високого рівня безпеки пасажирів ліфтів, безперебійної роботи ліфтів для функціонування об’єкту критичної інфраструктури, а також послаблення вимог щодо підстав виконання робіт підвищеної небезпеки, Замовник зобов’язаний пересвідчитися у можливості учасника належним чином виконувати роботи, в тому числі, нести матеріальну відповідальність у випадку завдання шкоди внаслідок неналежного виконання робіт підвищеної небезпеки. Вимога щодо надання підтвердження страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди не є надмірною, цілком співвідноситься з метою та специфікою публічної закупівлі. Натомість, Замовник не вимагає окремого забезпечення виконання договору про закупівлю. Можливість страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди передбачено законодавством України, в тому числі, така інформація зазначається у Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Будь-який учасник закупівлі не обмежений в укладенні відповідного договору страхування.
Дата відповіді: 24.12.2025 15:32
Відповідь надана

Щодо ліцензії

Номер: e993e962e20b4403ad903067d22f87ce
Дата опублікування: 23.12.2025 14:10
Опис: Шановний Замовник, Вашою тендерною документацією передбаченно, що Учасник надає копію чинної Ліцензії Державної архітектурнобудівельної інспекції України з переліком видів робіт у Додатку за класом наслідків СС2 та СС3 щодо вертикального транспорту (ліфтів, підйомників); Просимо конкретизувати, з посиланням на технічну специфікацію, для яких саме робіт Ви вимагаєте надання ліцензії? Просимо прибрати дану вимогу. Для надання послуг технічного обслуговування достатньо підприємству мати Декларацію, Дозвіл.
Відповідь: За результатом розгляду Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.12.2025 16:27