-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги з управління відходами, що утворюються в результаті медичної діяльності з наданням пакувальної тари також батареї та акумулятори, та невідсортовані батареї і акумулятори . Код відповідно до Національного переліку відходів: 18 01 03*, 18 02 02*, 20 01 21*, 20 01 33*.
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 20 годин (до 29.12.25 10:00)
1 896 000.00
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
00
дн
20
год
56
хв
41
сек
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення:
17.12.2025 12:57 - 26.12.2025 00:00
Відповідь надана
щодо обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта
Номер:
c10fdcbc7673410383d56e398fb2a54e
Дата опублікування:
21.12.2025 10:55
Опис:
Відповідно до п.1.5.4 Додатку 1 до ТД вимагається:
Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб’єкта(-ів) господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, які дійсні на дату подання пропозиції.
Відповідно не має можливості надати оригінал або копію договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності ліцензіата за шкоду, яку може бути заподіяно пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварії, надзвичайної або санітарно-епідеміологічної ситуації.
Постанова КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», зокрема п.25 (додається як доказ), та інші нормативно-правові акти не вимагають наявності в суб’єктів господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами такого договору страхування. При цьому Постанова КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 визначає, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
Зазначена вимога тендерною документації є дискримінаційною по відношенню до скаржника.
Просимо прибрати дану вимогу з умов тендерної документації.
Відповідь:
Щодо дискримінаційних, як на думку автора звернення, вимог тендерної документації викладених в пункту 1.5.4 Додатку 1 до тендерної документації.
Це питання було розглянуто Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Комісія) за скаргою ТОВ «Олестас ЕКО» (код ЄДРПОУ 38469527). Рішенням Комісії №15947-р/пк від 22.10.2025 у пункті 6 визначено наступне:
Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278 затверджені «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
Відповідно до пункту 16 розділу «Організаційні вимоги до провадження господарської діяльності» «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» під час провадження господарської діяльності ліцензіат повинен дотримуватись таких організаційних вимог, зокрема:
мати страхування у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки відповідно до статті 49 Кодексу цивільного захисту України.
Комісія прийшла до висновку, що «Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
На даний час автор звернення не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення його вимоги.
Дата відповіді:
24.12.2025 09:48
Відповідь надана
щодо страхування відповідальності суб’єктів перевезення
Номер:
14164eccb58b424bbb883f76b73dd281
Дата опублікування:
21.12.2025 10:55
Опис:
Відповідно до п.1.5.3 Додатку 1 до ТД вимагається:
Копія чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі.
Постанова КМУ від 1 червня 2002 р. № 733 «Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів», яка фактично регламентувала необхідність укладання вказаного договору втратила чинність згідно з постановою КМУ від 29 березня 2024 року № 344.
До того ж відповідне страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків є необов’язковою і разом з тим оформлюється безпосередньо на конкретний вантаж.
У нас наявний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
Разом з тим, замовник вимагає надати копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі.
Що є дискримінаційною вимогою.
Зазначена вимога та вимагання на етапі подання пропозиції подання чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі є необґрунтованою та незаконною.
Така вимога Замовника може свідчити про фактичну закупівлю послуг до моменту оголошення процедури закупівлі, що порушує принцип об’єктивності та заборони закупівлі послуг до оголошення процедури закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Замовник повинен був передбачити можливість надання договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
З огляду на це з метою уникнення дискримінації, Замовник має привести у відповідність вимоги тендерної документації наступним чином та викласти вказану вимогу тендерної документації в наступній редакції: Копія чинного договору страхування відповідності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
Зазначена вимога є дискримінаційною та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації. Тому внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Щодо дискримінаційних, як на думку автора звернення, вимог тендерної документації викладених в пункту 1.5.3 Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 1.5.3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання копії чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі.
В ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ зазначається дозволений вид робіт, щодо цієї закупівлі - має бути перевезення небезпечних відходів вантажними автомобілями.
Пунктом 21 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 встановлена вимога до ліцензіата у разі провадження господарської діяльності з внутрішніх та (або) міжнародних перевезень небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями мати чинний договір страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів.
Оскільки вищенаведеними ліцензійними умовами встановлено вимогу щодо наявності у суб’єкта перевезення небезпечних вантажів, зокрема, небезпечних відходів, чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів, автор звернення не довів неможливість виконання вказаної умови.
Дата відповіді:
24.12.2025 09:48