• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами: комплекс операцій із збирання, оброблення та утилізації небезпечних медичних відходів код - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 7 днів (до 25.12.25 00:00)

1 501 700.00 UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
07
дн
06
год
22
хв
06
сек
Довідка МВС Пов'язаний план
Оплата за участь: 2 040.00 UAH
Період уточнення: 17.12.2025 10:26 - 22.12.2025 00:00
Без відповіді

ртутновмісні відходи

Номер: 6958af74b99c4e29aaef9f3f73b1899f
Дата опублікування: 17.12.2025 12:52
Опис: Доброго дня! Повідомляємо вас, що включення вами до небезпечних медичних відходів ртутновмісні відходи за кодом 20 01 21* суперечить Наказу МОЗ № 1827 від 31.10.24, адже в ньому визначено вичерпний перелік відходів, що відносяться до медичних відходів виключно за розділом 18* коду відходів відповідно до Національного переліку відходів. Також включення такої не значної кількості зазначених відходів суттєво зменшує конкуренцію, адже на ринку приймають участь та мають відповідне обладнання для їх управлыння лише 2 компанії, що прямо відображається на ціні. Щодо ціни зверніть увагу, що включення такої не значної кількості ртутновмісних відходів прямо залежно впливає на ціну на управління медичними відходами, що становлять 99% у вашій закупівлі. Також ви можете ознайомитися за відкритими даними прозоро, що на послуги управління саме медичними відходами конкуренція значна, і ціна за 1кг ваги медичних відходів може становити від 28-34 грн. А коли у складі небезпечних відходів включені ртутновмсні відходи, які ще до того становлять не значну частину, ціна варюється від 42-45 грн. за 1кг саме медичних відходів, хоча ціна на ринку управління саме ртутновмісних відходів залишається практично однаковою. Зазначене прямо вказує і доказує на закупівлю зазначених послуг за завищеними цінами, більш того замовнику слід задуматися ще до того, якщо зазначені ртутновмісні відходи взагалі не були передані, або взагалі не генерувалися у лікарні. Просимо вас подбати про економію бюджетних коштів та вашу обізнаність. Послугу з управління Ртутновмісними відходами ви можете закупити в окремі закупівлі або лоті, що не суперечить чинному законодавству України, але прямо економить бюджетні кошти.
Без відповіді

УВАГА ЗАМОВНИКУ - ОЗНАКИ ШАРХРАЙСТВА!

Номер: 553d37493f7c4001ab1c50550080b0b6
Дата опублікування: 17.12.2025 11:50
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Хочемо поінформувати Вас про те, що осатннім часом почастішали випадки розімщення шахраями (орієнтовано з півдня країни) через електронні майданчики закупівель інформації, яка покликана ввести в оману Замовників та наражає їх в подальшому на порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Такою вимогою, яка розповсюджується шахраями є вимога адресована Замовникам щодо внесення змін до тендерної документації та втсановлення завідомо дискримінаційних вимог про те, що саме учасник повинен мати дозвіл та ліцензію. Така позиція не узгоджується з принципами здійснення публічних закупівель (доступності, макисмальної ефективності, економії та недискримінації учасників), є порушенням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" (яким чітко визначено право учасників залучати субпідярдні організації) та поизцією Антимонопольноого комітету України. Хочемо зауважити, що "трубота" про дотримання законів є останнім про що ці шахраї піклуються. Їх вимога є лише блюзнірною спробою обмежити коло учасників закупівлі для отримання переваги антиконкурентним шляхом. З огляду на те, що нашою органзіацією була виявлена вказана вимога у Вашій закупівлі, просимо Вас врахувати цю інформацію та не наражати себе на небезпеку порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Без відповіді

вимога

Номер: 36325885ee9747188f3db5a537be37fd
Дата опублікування: 17.12.2025 10:58
Опис: Шановний Замовник! Звертаємо також вашу увагу, що передача відходів, що є предметом закупівлі - суб'єкту господарської діяльності, який не має дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, а також ліцензії на провадження господарської діяльності з управління відходами- тяге за собою відповідальність за порушення екологічного законодавства України, з відповідними наслідками. Просимо прийняти до уваги цей факт та додати до тендерної документації вимогу щодо наявності дозволу. Звертаємо увагу, що Дозвіл та Ліцензія повинні бути наявні саме у Виконавця послуг, тобто - у Учасника закупівлі! З урахуванням зазначеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації!
Без відповіді

Вимога

Номер: cd3afd060a6a4a8c8e063de937ae3dee
Дата опублікування: 17.12.2025 10:58
Опис: Шановний Замовник! Згідно до ч. 5 Розділу І Держаних санітарних норм та правил, провадження господарської діяльності з видалення та оброблення небезпечних відходів проводиться суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, які отримали дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, відповідно до Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2023 року № 1328, та ліцензію на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278. Розділом ІІІ Держаних санітарних норм та правил передбачено Вимоги до управління відходами, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (код 18 01 03* відповідно до Національного переліку відходів). Пунктом 10 розділу ІІІ Держаних санітарних норм та правил передбачено, що інфекційно небезпечні відходи, окрім визначених у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, підлягають спалюванню в установках спалювання відходів або сумісного спалювання відходів. Частиною 2 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі - Закон № 2320-IX) встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані: - підпункт 2: забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами; - підпункт 3: не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: - підпункт 1: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - підпункт 2: провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації, та додати до вимог тендерної документації вимогу, що саме у Учасника/Виконавця послуг має бути наявний та наданий у складі пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензія на право господарської діяльності з управління відходами, що видані безпосередньо Учаснику закупівлі, який містить коди відходів згідно предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації)