-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)
Обсяг надання послуг: 8 найменувань, більш детально в Додатку №5 до даної тендерної документації.
Завершена
64 049.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 330.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 330.00 UAH
Період уточнення:
09.11.2018 15:54 - 15.11.2018 18:00
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
2cabff947b8748acafa59f91886864bf
Дата опублікування:
13.11.2018 17:51
Опис:
1.Пунктом 1.4 Додатку 2 (А) вимагається: надати копію атестата виробництва, сертифікат якості Виробника обладнання та/або паспорту на обладнання, та інш. Просимо надати відповідь яким нормативним документом керується замовник, висуваючи вимоги щодо атестату виробництва (отримання атестату виробництва відмінено) та сертифікат якості Виробника (потрібно сертифікат відповідності на обладнання)?
2. Замовник вимагає на підтвердження досвіду виконанання аналогічни договрів не менше 3 договорів. ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Ст.16 п.2). Чим керується замовник висуваючи дисримінаційну вимогу щодо 3 договорів в порушення Ст. 16 Закону?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник торгів надає Вам наступні відповіді на ваші вимоги:
1. Так як предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів), замовник вважає, що наявність такого документу як «атестат виробництва» є необхідною умовою для підтвердження належного виконання переможцем умов майбутнього договору про надання вищезазначених послуг із поводженням з небезпечними відходами.
Атестація виробництва здійснюється з метою оцінки технічних можливостей підприємства, що виготовляє продукцію (надає послуги), забезпечення стабільного випуску продукції (надання послуг), яка відповідає вимогам нормативних документів, що на неї поширюються.
Наказом Державного підприємства «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» від 18.01.2018 року затверджено «Порядок проведення сертифікації продукції» (посилання в мережі - http://www.certsystems.kiev.ua/images/newfiles/atestaciya/Porjadok_sert_prod.pdf). В пункті 3.10 якого зазначено, що в тому числі цим державним підприємством видаються «атестати виробництва», який діє строком до 3 (трьох) років.
Вимога у тендерній пропозиції про необхідність надання атестата виробництва та сертифіката якості виробника є не дискримінаційною вимого, а навпаки додатковою умовою для вибору найбільш кращого переможця для надання послуг із поводженням з небезпечними відходами, і це не заборонено діючим законодавством.
ІІ. Відносно вимоги замовника про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох), зазначаємо наступне.
Згідно положень ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до положень ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Як зазначено у пункті 4 постанови Пленуму Верховного Суду України №3 від 25.04.2003 року під здійсненням особою, не зареєстрованою як суб'єкт підприємництва, будь-якого виду підприємницької діяльності з числа тих, що підлягають ліцензуванню, слід розуміти діяльність фізичної особи, пов'язану із виробництвом чи реалізацією продукції, виконанням робіт, наданням послуг з метою отримання прибутку, яка містить ознаки підприємницької, тобто провадиться зазначеною особою безпосередньо самостійно, систематично (не менше ніж три рази протягом одного календарного року) і на власний ризик.
З викладеного вбачається, що вимога замовника надати 3 (три) аналогічні договори не є дискримінацією учасників закупівлі, а викликана положеннями ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та необхідністю підтвердження тієї обставини, що учасник має необхідний досвід та систематично займається такою діяльністю.
Дата відповіді:
16.11.2018 19:53